Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dringend een Vraagje

Pagina's : [1] 2

Mcharki
09-10-2007, 23:22

Ik ben sinds kort getrouwd, maar ik vrij zonder dat ik de pil slik met mijn man. hij komt niet in mij klaar, omdat ik nog niet zwanger wil worden en de pil ook niet wil slikken. kan je dan zwanger worden van voor vocht of niet? deze gebruiksnaam is van mijn man. groetjes

tetouania06
09-10-2007, 23:35
voor het zingen de kerk uit te gaan, je hebt een kans om zwanger te raken door de voor vocht want daarin zitten ook sperma/zaadcellen in.

cute_mokro
09-10-2007, 23:41
Waar was jij met biologielessen? Duh!

Doortje
09-10-2007, 23:47
Lees dit eens: http://www.hildevanderploeg.nl/terugtrekken.html

Mcharki
10-10-2007, 00:22

Waar was jij met biologielessen? Duh! hihi ik lette nooit op :rolleyes:

hard2handle
10-10-2007, 00:36
Wel sneu voor je man dat die nooit (in je) klaar mag komen, toppunt van feminisme? :moe:

mo3gaba_mograma
10-10-2007, 01:03
Wel sneu voor je man dat die nooit (in je) klaar mag komen, toppunt van feminisme? :moe: hahahahaha

redouan0804
10-10-2007, 01:24
Ik ben sinds kort getrouwd, maar ik vrij zonder dat ik de pil slik met mijn man. hij komt niet in mij klaar, omdat ik nog niet zwanger wil worden en de pil ook niet wil slikken. kan je dan zwanger worden van voor vocht of niet? deze gebruiksnaam is van mijn man. groetjes Waarom moet je hem martelen!!

mr_realdeal
10-10-2007, 10:20
Ik ben sinds kort getrouwd, maar ik vrij zonder dat ik de pil slik met mijn man. hij komt niet in mij klaar, omdat ik nog niet zwanger wil worden en de pil ook niet wil slikken. kan je dan zwanger worden van voor vocht of niet? deze gebruiksnaam is van mijn man. groetjes Uhh natuurlijk kan dat. En misschien is een condoom een optie. Hoeft je man ook geen marteling te ondergaan.

Zinnaliciouzz
10-10-2007, 10:32
Uhh natuurlijk kan dat. En misschien is een condoom een optie. Hoeft je man ook geen marteling te ondergaan. Hoezo marteling :maf: ???

mr_realdeal
10-10-2007, 10:37
Hoezo marteling :maf: ??? Hoe bedoel je hoezo marteling?? Als man kan ik je vertellen dat we er over het algemeen niet vrolijk van worden. Om voor het zingen de kerk uit te gaan. Dat is "het" hopogtepunt.

Zinnaliciouzz
10-10-2007, 10:42
Hoe bedoel je hoezo marteling?? Als man kan ik je vertellen dat we er over het algemeen niet vrolijk van worden. Om voor het zingen de kerk uit te gaan. Dat is "het" hopogtepunt. Ohh okee ik snap je al :o Ach ja als zij dat liever niet heeft :kweetnie:

Zo_en_Zo
10-10-2007, 10:44
Ik ben sinds kort getrouwd, maar ik vrij zonder dat ik de pil slik met mijn man. hij komt niet in mij klaar, omdat ik nog niet zwanger wil worden en de pil ook niet wil slikken. kan je dan zwanger worden van voor vocht of niet? deze gebruiksnaam is van mijn man. groetjes Waarom gebruikt hij geen condoom dan?

misZ_amal_2006
10-10-2007, 11:33
Ik ben sinds kort getrouwd, maar ik vrij zonder dat ik de pil slik met mijn man. hij komt niet in mij klaar, omdat ik nog niet zwanger wil worden en de pil ook niet wil slikken. kan je dan zwanger worden van voor vocht of niet? deze gebruiksnaam is van mijn man. groetjes ja dat wel maar luister allah heeft je al de dagen gegeven wanneer je zwanger kan worden en wanneer je je kindjes krijgt ...Dus WHY DE PIL als jou dag is aangebroken om zwanger te worden dan wordt je het gewoon met of zonder pil geloof mij maar want ik heb een nicht die het haar is overkomen

Siihem_88
10-10-2007, 17:36

ja door zijn vocht kan je alsnog zwanger worden

Pagina's : [1] 2