Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Crèche voor mannen

Bidawi_Mazlot
23-10-2003, 19:31

Een Duitse café-uitbater heeft hét gat in de markt gevonden. Hij is begonnen met een café waar vrouwen tijdens het winkelen hun echtgenoot kunnen dumpen. ,,Mannen worden gek van het eeuwige wachten in kapsalons en boetieks'', zegt Alexander Stein. Zijn Nox Bar is tijdens de week een gewoon café, maar op zaterdag wordt het omgetoverd tot een Männergarten of mannencrèche, een allusie op het Duitse woord Kintergarten of kindercrèche. Stein kwam op het idee door een echtpaar dat elke zaterdag na het winkelen kibbelend in de bar zat. Op een dag zei de vrouw tegen haar man: ,,Waarom blijf je niet gewoon hier terwijl ik winkel?'' In de crèche kan de 'gedropte' echtgenoot voor tien euro genieten van een maaltijd en twee pintjes. Hij kan er kaartspelen of leren knutselen. Sommige echtgenoten lezen een mannenblad of stripverhaal, anderen slaan een praatje bij een pilsje of kijken naar een voetbalmatch. Bij de opening, ongeveer een maand geleden, kwamen zo'n twintig mannen opdagen. Sindsdien bezoeken elke zaterdag gemiddeld dertig mannen de crèche. Stein overweegt zelfs de beschikbare activiteiten uit te breiden, maar twijfelt tussen een cursus miniatuurautootjes lassen of lessen waarin je leert cocktails schudden. ,,Het is beter dat ze alleen gaat winkelen, anders krijg ik het toch op mijn zenuwen'', aldus Uwe Singelman, die al de tweede keer in de crèche komt. ,,Ik ben blij dat we deze oplossing hebben gevonden'', zegt een opgeluchte echtgenote. ,,Het is goed voor onze relatie. Het is net als bij kinderen, als ze zich in stilte kunnen bezighouden, hebben wij rust.'' bron : www.standaard.be Wel iets voor mij, ik haat het om te winkelen met vrouwen....duurt allemaal veelste lang :giechel:

Bidawi_Mazlot
23-10-2003, 19:55
Origineel gepost door KohiNoor Tis dat je het zelf zegt :rolleyes: Heb ik honing aan mijn reet?...oprotten! :giechel:

Bidawi_Mazlot
23-10-2003, 20:19
Origineel gepost door KohiNoor Jasjekers man een hele pot. Oh Bidawi ik geil zo op je :D ps: Lelake gast heb je in je ondertekening. Ben je zelf zeker :jammer: Hey Kohi rot nou ff op want je verpest mijn interessante topic :D

Bidawi_Mazlot
23-10-2003, 20:35
Origineel gepost door KohiNoor Vind je m zo interessant?? Vond het wel meevallen. Hoewel ik jou wel es in de ballenbak zou willen zien zitten,dan kets ik een bal op je kop! :hihi: Doe niet zo gemeen joh, ik zou je gewoon in de ballen bak sleuren en je laten stikken eronder...lief he? :giechel:

Bidawi_Mazlot
23-10-2003, 21:32

Origineel gepost door KohiNoor OOoooh wat romantisch joh!! Nou ik zou jou dan mee naar ikea sleuren,je daar met handboeien aan een bed vastmaken en je laten liggen totdat je van uitdroging sterft :) (De Ikea is zolang gesloten dat begrijp je wel) Ze kan het ook altijd zo mooi vertellen hey :Iluvu: :D

Bidawi_Mazlot
23-10-2003, 21:42
Origineel gepost door KohiNoor Romantisch he? Vooral die handboeien :D Viespeuk :kwaad: :hihi:

Bidawi_Mazlot
23-10-2003, 22:01
Origineel gepost door KohiNoor tfoe 3lik sharmuut! Jij begint altijd over ge/ile dingen :lekkerpuh: :giechel: Als je Marokkaans wil praten doe het dan goed....een duppie kan nooit een kwartje worden yal mentoefa el ganza....jij bent hier die continu geilt niet ik :lekkerpuh:

Bidawi_Mazlot
23-10-2003, 22:34
Origineel gepost door KohiNoor Nietes jij begint er mee! Jij praat altijd over zix en andere vieze dingen! Enne jij praat toch ook Nederlands. Waarom zou ik dan niet Marokkaans mogen praten? Khawal :giechel: Hey dom blondje laat mij even met rust wil je :giechel: :lekkerpuh:

redcat
23-10-2003, 22:49
Waarom nemen vrouwen in vredesnaam hun man mee als ze gaan winkelen? Ik laat die van mij mooi thuis! Moet er niet aan denken dat ik hem mee moet nemen....

Bidawi_Mazlot
23-10-2003, 22:50
Origineel gepost door KohiNoor Reageer dan niet man eikel! Ik kan het niet laten om op jou te reageren! Maar je hebt geluk ik ga lezen en chips vreten in mijn bed :toink: Ik ben heel erg voorspelbaar dus ik zal er naar typen....van chips krijg je een nog dikkere kop Kohi dus houdt daar eens mee op :D

Bidawi_Mazlot
23-10-2003, 22:51
Origineel gepost door redcat Waarom nemen vrouwen in vredesnaam hun man mee als ze gaan winkelen? Ik laat die van mij mooi thuis! Moet er niet aan denken dat ik hem mee moet nemen.... Kaaskop vrouwen doen dat wel vaker en niet alléén wanneer ze moeten winkelen....voor de mensen die willen doordenken, gaat uw gang :D

Bidawi_Mazlot
24-10-2003, 00:09
Origineel gepost door KohiNoor Ja ja zeverzak. Was trouwens erg lekker die chips en nou ga ik olijven eten dus mijn kop zal nog wel dikker worden. Mischien wel zo dik als jou ass waar heel Amsterdam op kan toepen :p Je klinkt misschien cool met deze shit tussen je kaaskop vriendjes maar niet bij mij, capisce?!....kaaskop olijven geven niet de werking zoals die van zuid-Spanje en Marokko, die kop van jou zal inderdaad dikker worden...blijf het vreten, jouw moers kop zal de deur niet uit kunnen, bi.tch.

redcat
24-10-2003, 00:25
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Kaaskop vrouwen doen dat wel vaker en niet alléén wanneer ze moeten winkelen....voor de mensen die willen doordenken, gaat uw gang :D Je hebt gelijk, ik neem hem ook niet mee als ik naar mijn werk ga, of als ik een brief ga posten, als ik de honden uit ga laten...... ;)

Bidawi_Mazlot
24-10-2003, 00:50
Origineel gepost door KohiNoor Ach Bidawi,,voorlopig maak ik me echt niet druk om mn gewicht. Het is 47 durf te wedden dat jou kon/t alleen al zwaarder weegt dan mijn hele gewicht. Kun je nog opstaan en je dikke reet de deur uitslepen? Word volgens mij moeilijk. Tsja dat krijg je ervan. God straft onmiddelijk Heb ik je hartje diep geraakt waardoor je je eigen begint te verantwoorden bij Procureur Generaal Bidawi?....je begint maten te noemen en eindigd bij de maat van je string en je bh's....doe dat niet bit.ch want de geile mokrs zullen je moer naaien....je bent gewaarschuwt, we hebben daar een marokkaanse spreekwoord voor ''ha wadni menek"(met het vingertje tikkend tegen het oor:figuurlijk)...als ik het vertaal naar het kaaskops dan klinkt het best lullig, ik zal het ff proberen ''hier mijn oor van jou'' Puhahahaha wij zijn zelfs met onze spreekwoorden beweeglijk, burn your ass, houterig bit.ch! :D

Bidawi_Mazlot
24-10-2003, 01:21

Origineel gepost door KohiNoor inta maaras. inta humar inta shaz inta sharmuut Boos zibbi,ikhassy akhrasi ya sharmoot wa ifathy kashmik :zwaai: Hassan Jidan yal mentoefa bla sarwal!, heel goed! Voordat je gaat slapen wil ik dat je alle Marokkaanse woordjes in je dikke kop stampt en morgen mag jij je examen bij mij komen verantwoorden.....als je niet meer dan halve a4tje kunt vol kladderen(zoals je hierboven hebt bewezen) dan krijg je billenkoek op je varkens derniere, afgesproken...tuurlijk meneer Bidawi! :giechel: Ik ga maar eens slapen :zwaai: