Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Handelaars/Marktverkopers Vleuten Beverwijk/Producten nodig?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Bohr
09-10-2007, 20:49

*Dvd-r €9 per pakje/cakebox van 50 stuks €17 per pakje/cakebox van 100 stuks afname: 50 pakjes/cakeboxes €8.5 per pakje/cakebox van 50 stuks €16 per pakje/cakebox van 100 stuks afname:100 pakjes/cakeboxes €8 per pakje/cakebox van 50 stuks €15 per pakjes/cakebox van 100 stuks afname:250 pakjes/cakeboxes *Cd-r €7 per pakje/cakebox van 50 stuks €13.5 per pakje/cakebox van 100 stuks afname: 50 pakjes/cakeboxes €6.5 per pakje/cakebox van 50 stuks €13 per pakje/cakebox van 100 stuks afname:100 pakjes/cakeboxes €6.3 per pakje/cakebox van 50 stuks €12.5 per pakjes/cakebox van 100 stuks afname:250 pakjes/cakeboxes VOOR DVD-r en CD-r zijn er ook grotere en kleinere bestellingen mogelijk maar dan gelden andere prijzen, pm me daarvoor en dat bespreken we. Er zijn ook cakeboxes/pakjes van 25 stuks DVD-r. Double layer Dvd-r zijn ook beschikbaar en er zijn veel verschillende merken/prijzen. Dit zijn standaardmerken en goedkopere prijzen, vb. een pakje van Maxell dvd-r van 100 dvd-r kost dan €18 omdat je de merk betaalt en de druk... *Digitale fotocamera G-shot 5.0 Megapixels 1 jaar garantie € 69 afname: 5 stuks € 65 afname: 10 stuks € 60 afname: 20 stuks (dig.videocameras ook beschikbaar, pm voor info) *LCD Televisie 32 inch Vistron (1 jaar fabrieksgarantie) € 450 afname: 5 stuks € 425 afname: 10 stuks € 400 afname: 20 stuks € 380 afname: vanaf 25 stuks *Geheugenkaarten secure Kingston SD cards 2 GB € 15 afname: 50 stuks € 14 afname:100 stuks € 13 afname: 250 stuks Corsair Micro/Mini SD cards 1 GB € 14 afname: 50 stuks € 13 afname:100 stuks € 12 afname: 250 stuks ...512mb,2gb,4gb,... ook beschikbaar(pm me voor info) * Mp3/Mp4 1 jaar fabrieksgarantie 1 GB mp4 VIDEO € 40 afname: 10 stuks € 35 afname: 20 stuks € 30 afname: vanaf 25 stuks 4 GB Meizu M3 lcd screen!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=tYFz7EDJdyw € 120 afname: 10 stuks € 115 afname: 20 stuks € 110 afname: vanaf 25 stuks 8 GB MEIZU M6 Video mini player!!!! echt mooi!!!! http://www.youtube.com/watch?v=4slShU-225I http://www.youtube.com/watch?v=TDGtkSHENMc € 150 afname: 10 stuks € 145 afname: 20 stuks € 140 afname: vanaf 25 stuks MEizu is zeer kwalitatief, grote concurrent van Ipod in Azië en in Zweden, UK zelfs koploper geworden...Dit waait nog naar Europees vaste land over...check reviews op internet... http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=3254 * Laptops/Notebooks Merken: Acer, MAxdata 1 jaar fabrieksgarantie Prijs vanaf €400 hangt van configuratie, processor, ... af (pm me) *Pc's/Desktops Merk: Packard Bell 1 jaar fabrieksgarantie Prijs vanaf €290 hangt van configuratie, processor, ... af (pm me) *USB sticks LG shine stick(mooi model, net als de mobiel 1 GB € 13 afname: 10 stuks € 12 afname: 20 stuks € 11 afname: 50 stuks € 10 afname: 100 stuks € 9.5 afname: 250 stuks € 9 afname: vanaf 300 stuks * LCD monitors vanaf 17 inch, 19 inch, 22 inch vanaf €125 (pm me voor afname en info) * VARIA, verder ook RAM-geheugen, harddisc, tablets, koptelefoons, oortjes,kabels,dvd-hdd spelers,video en grafische kaarten, printers, luidsprekers,geluidskaarte,printpapier, optische schijven,muizen,... De producten die ik vermeld heb, die heb ik in variatie...in verschillende prijzen, in verschillende modellen,merken,geheugencapaciteit,configuratie,.. . Aarzel niet om vragen te stellen, voor serieuze mensen kan ik ook tijd vrijmaken om mondeling alles toe te lichten in de vorm van een afspraak... Grotere bestellingen verdienen betere prijzen, dat valt te bespreken. Kleinere bestellingen zijn duurder maar die mensen kan ik vanaf december doorverwijzen naar standjes van klanten van me die op Beverwijk en Vleuten verkopen... Aarzel niet vragen te stellen, graag serieuze reacties... Voor alle handelaars heb ik de volgende boodschap: * Wat verkopen jullie? * Wat zijn jullie verkoopprijzen? * Wat vinden jullie interessant om in te kopen? * Wat zijn jullie inkoopprijzen van jullie producten? Ok, nu denk je, dat zijn jouw zaken niet, maar vergis je niet!!! Stuur me een pm, zeg me welk product je makkelijk verkoopt, of goedkoper wilt inkopen dan jouw inkoopprijs...DE KANS IS UITERMATE GROOT DAT IK ALLES GOEDKOPER KAN REGELEN...GOEDKOPER INKOPEN,IS MEER WINST VOOR JULLIE!!!!! bv. BH's, ondergoed, sokken, usb-sticks, bluetooth sticks, dvd-r, cd-r, digitale computermuizen, kabels, geheugenkaarten, SD-cards, MMC-cards, ... NOEM MAAR OP, just tell me what you need and for wich price!!! Greetings

Bohr
11-10-2007, 02:50
and up again

achie25
12-10-2007, 00:50
Hallo, Voor alle handelaars heb ik de volgende boodschap: * Wat verkopen jullie? * Wat zijn jullie verkoopprijzen? * Wat vinden jullie interessant om in te kopen? * Wat zijn jullie inkoopprijzen van jullie producten? Ok, nu denk je, dat zijn jouw zaken niet, maar vergis je niet!!! Stuur me een pm, zeg me welk product je makkelijk verkoopt, of goedkoper wilt inkopen dan jouw inkoopprijs...DE KANS IS UITERMATE GROOT DAT IK ALLES GOEDKOPER KAN REGELEN...GOEDKOPER INKOPEN,IS MEER WINST VOOR JULLIE!!!!! bv. BH's, ondergoed, sokken, usb-sticks, bluetooth sticks, dvd-r, cd-r, digitale computermuizen, kabels, geheugenkaarten, SD-cards, MMC-cards, ... NOEM MAAR OP, just tell me what you need and for wich price!!! Greetings Ik heb interesse in computerspullen. Maakt niet uit wat. Maar ik ga je niet vertellen wat mijn verkoop- en inkoopprijzen zijn. Zoals jij boven zegt: Dat zijn jou zaken niet. :lekkerpuh: Jij vertelt mij jou prijzen waar je het voor kan leveren en ik kijk of het voor mij goedkoper is.

BraveHeart79
12-10-2007, 11:51
Deze gast denkt dat hij slim is :hihi: Waarom zou ik jou moeten vertellen wat mijn inkoop-en verkoopprijzen zijn?

Bohr
12-10-2007, 21:52

Ik heb interesse in computerspullen. Maakt niet uit wat. Maar ik ga je niet vertellen wat mijn verkoop- en inkoopprijzen zijn. Zoals jij boven zegt: Dat zijn jou zaken niet. :lekkerpuh: Jij vertelt mij jou prijzen waar je het voor kan leveren en ik kijk of het voor mij goedkoper is. Pm me om welke computerspullen het gaat, en in welke hoeveelheden? JE hoeft jouw verkoopprijzen niet mee te delen, maar wie weet misschien heb jij ze wel goedkoper dan mij...en kan ik in grote hoeveelheden van jou kopen, dat is goed for you business...you never know

Bohr
12-10-2007, 21:55
Deze gast denkt dat hij slim is :hihi: Waarom zou ik jou moeten vertellen wat mijn inkoop-en verkoopprijzen zijn? Dit gaat niet om slim zijn, helemaal niet...mij hoef je die prijzen niet mee te delen. Mijn prijzen hangen af van de hoeveelheid, sommige producten heb ik gewoon niet in stock, die zoek ik op, voer ik in met het logistiek bedrijf waar ik mee samen werk in het buitenland en de prijs die jullie eventueel meegeven is een richtprijs voor de producten die ik niet in stock heb, zodat ik weet wat ik moet invoeren en wat niet...maar het is helemaal geen eis, sorry als jullie verkeerd geïnterpreteerd hebben... mvg

Ain_soukhna
13-10-2007, 15:09
Je kan bij mij parfum inkopen.

homy
13-10-2007, 18:17
Hallo mensen, Wie kent er een tegelwinkel in Belgie? Ik heb gehoord dat de tegels daar veel goedkoper zijn dan hier in Nederland. Er zijn wat Marokkaanse winkels in Brussel en Antwerpen en ik zou graag hun adres willen hebben. Wie kan mij helpen?

Bohr
13-10-2007, 20:51
Hallo mensen, Wie kent er een tegelwinkel in Belgie? Ik heb gehoord dat de tegels daar veel goedkoper zijn dan hier in Nederland. Er zijn wat Marokkaanse winkels in Brussel en Antwerpen en ik zou graag hun adres willen hebben. Wie kan mij helpen? Wat voor tegels zoek je? Pm me en zeg me even wat voor tegels je zoekt, welke afmetingen en hoeveel vierkante meter je nodig hebt...Ik kan je even laten zien welke tegels ik verkoop...maar pm me maar... groet

Bohr
13-10-2007, 20:53
Je kan bij mij parfum inkopen. Ok, voor parfum laat ik het afweten :D, wie parfum wil, kan dus terecht bij Ain_soukhna!!! Misschien kun je de anderen meedelen wat voor parfums je allemaal verkoopt etc. je weet nooit, misschien vind je wel potentiele klanten!! groet

SirIsaacNewton
15-10-2007, 03:55
Merkkledij heb ik niet, en aan nep doe ik ook niet...Ik heb vooral electronica, computermateriaal,etc.

Bohr
16-10-2007, 15:26
and up again!!

0318
16-10-2007, 16:50
ik zoek alle soorten kleding..voor dames en heren..maakt niet uit wat.

Bohr
16-10-2007, 16:54
ik zoek alle soorten kleding..voor dames en heren..maakt niet uit wat. Merkkledij heb ik sowieso niet, en aan nep daar wil ik dus niet aan meedoen... Wat begrijp je onder kleding, grote hoeveelheden??? Modieus?Islamitisch?Wat voor kwaliteit?Prijsklasse?Termijn? pm dat is beter...

fietsendief
16-10-2007, 18:10

ken je oook een partij laptops regelen voor een goeie prijs?

Pagina's : [1] 2 3 4 5