Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : scriptie ivf

liefje_20
09-10-2007, 18:00

wie wil me mee helpen met informatie voor mijn scriptie over ivf;) :banana: :banana: :banana:

caramela
10-10-2007, 08:23
Waarom wil je daar info over? lukt het niet om normaal zwanger te worden?

Medinah_2006
10-10-2007, 09:48
wie wil me mee helpen met informatie voor mijn scriptie over ivf;) :banana: :banana: :banana: GOOGLE.NL Waarom wil je daar info over? lukt het niet om normaal zwanger te worden? Er staat SCRIPTIE daarbij denk niet dat ze dan deze zou gebruiken :banana:

liefje_20
10-10-2007, 10:03
Waarom wil je daar info over? lukt het niet om normaal zwanger te worden? nee et is voor school

liefje_20
10-10-2007, 10:04

[FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Green"] GOOGLE.NL we mogen niet te veel info van internet gebruiken, ik weet eigelijk niet meer hoe ik moet beginnen ben een beetje:maf2: erdoor geworden

Medinah_2006
10-10-2007, 10:10
we mogen niet te veel info van internet gebruiken, ik weet eigelijk niet meer hoe ik moet beginnen ben een beetje:maf2: erdoor geworden Ik denk dat je de leraar verkeerd begrepen hebt, is toch onmogelijk om een scriptie over iets te maken als je daar geen kennis over hebt we zijn geen einsteins, hij bedoeld dat je die info niet letterlijk moet overnemen.... Ik kan je wel eventueel met wat dingen helpen maar wat is precies de bedoeling? Ik heb nog wel een scriptie liggen over Pulmonale Hypertensie kan ik je zo mailen :hihi:

liefje_20
10-10-2007, 11:08
Ik denk dat je de leraar verkeerd begrepen hebt, is toch onmogelijk om een scriptie over iets te maken als je daar geen kennis over hebt we zijn geen einsteins, hij bedoeld dat je die info niet letterlijk moet overnemen.... Ik kan je wel eventueel met wat dingen helpen maar wat is precies de bedoeling? Ik heb nog wel een scriptie liggen over Pulmonale Hypertensie kan ik je zo mailen :hihi: jaaaa graag als je wilt pliees dan heb ik een duidelijk beeld want ik heb nu geen beeld hoe ik moet beginnen:kus:

Medinah_2006
10-10-2007, 11:23
jaaaa graag als je wilt pliees dan heb ik een duidelijk beeld want ik heb nu geen beeld hoe ik moet beginnen:kus: Ik ben nu op mn werk inchallah vanavond als ie nog ergens in mn documenten te vinden is :kus: Anders kun je ook googlen op: opzet scriptie + voorbeelden :kweetnie:

liefje_20
10-10-2007, 11:24
Ik ben nu op mn werk inchallah vanavond als ie nog ergens in mn documenten te vinden is :kus: Anders kun je ook googlen op: opzet scriptie + voorbeelden :kweetnie: heb ik al gedaan kwam niet echt ver ermee, pff ik moet em in december inleveren en ik ben hellemaal de weg kwijt omdat ik nog zoveel moet doen voor school, mijn email is shaffie_1985@hotmail.com als je em kan vinden mag ik hem plieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees:kus: :kus: ik ben beetje in de stress

Medinah_2006
10-10-2007, 12:03
heb ik al gedaan kwam niet echt ver ermee, pff ik moet em in december inleveren en ik ben hellemaal de weg kwijt omdat ik nog zoveel moet doen voor school, mijn email is shaffie_1985@hotmail.com als je em kan vinden mag ik hem plieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees:kus: :kus: ik ben beetje in de stress KOmt goed inchallah ik zal mn best doen :sjans: