Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongens/meisjes: Je Zusje Wordt Lastiggevallen!!! Wat Nu ??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Liloesh
23-10-2003, 17:36

ik kom net van school, was op stap met een vriendin van me, lekker aan het praten, tot een 2 idoten van mocro's ons begonnen lastig te vallen...echte ezels, ze probeerden in elke taal te communiceren......arabisch,berbers en nederlands....wajow ik werd zo kwaad dat ik riep: LAAT ONS MET RUST!!!! éen van hun zei: met rust laten??? dan brabbelde hij nog van alles in het arabisch.....IK BEN NOG STEEDS KWAAD!!!! Wat moet ik doen?????? :verdriet: :(

Chyhaan
23-10-2003, 17:43
Origineel gepost door Liloesh ik kom net van school, was op stap met een vriendin van me, lekker aan het praten, tot een 2 idoten van mocro's ons begonnen lastig te vallen...echte ezels, ze probeerden in elke taal te communiceren......arabisch,berbers en nederlands....wajow ik werd zo kwaad dat ik riep: LAAT ONS MET RUST!!!! éen van hun zei: met rust laten??? dan brabbelde hij nog van alles in het arabisch.....IK BEN NOG STEEDS KWAAD!!!! Wat moet ik doen?????? :verdriet: :( Mijn zusje is 9 jr en die wordt niet lastig gevallen... Maar stel dat ik een zusje van 17 had en ze werd lastig gevallen, zou ik ana dr vragen of ze het erg vervelend vind... Of vragen of ze diegene wel aantrekkelijk leuk vind... Want straks zeg ik dat ze haar emt rust moeten laten, terwijl zij m wel leuk / knap vind... Ik zou aan haar vragen, wat ze wil...

BennY_D
23-10-2003, 17:44
GEEN aandacht schenken wallah want dan gaan ze DOOD van binnen :hihi: ze vinden het dan vreemd :rolleyes: niet wetend dat niet ALLE meisjes hetzelfde zijn :rolleyes: :iblies:

Liloesh
23-10-2003, 17:49
Origineel gepost door LevisKontje peperspray :D I could do just fine with this :D thx!! :D

maryame
23-10-2003, 17:53

je hoofddoek af :D schrikt ze vanzelf wel af :p P.S: nanananannananana :) watch your back

Liloesh
23-10-2003, 17:56
Origineel gepost door maryame je hoofddoek af :D schrikt ze vanzelf wel af :p P.S: nanananannananana :) watch your back Hoofddoek afdoen??? Now way, but I don't like it mirri ps: watch your own back......nananananananna :D

maryame
23-10-2003, 17:58
Origineel gepost door Liloesh Hoofddoek afdoen??? Now way, but I don't like it mirri ja, je weet toch, haar een week niet gekamd en als je dan hoofddoek afdoet show "shoeeeeeeeeeef" haar in de loecht en dan hij ish seggen: ajaaw, lahi 7fed en dan hij ish wegloepen :D

Liloesh
23-10-2003, 18:00
Origineel gepost door maryame ja, je weet toch, haar een week niet gekamd en als je dan hoofddoek afdoet show "shoeeeeeeeeeef" haar in de loecht en dan hij ish seggen: ajaaw, lahi 7fed en dan hij ish wegloepen :D Ik veet niet vaarom jij je haar een veek niet kamt als je een hoofddoek dlaagt, aldus IK WEL!!!! het schrikt hen niet af :(

maryame
23-10-2003, 18:01
Origineel gepost door Liloesh Ik veet niet vaarom jij je haar een veek niet kamt als je een hoofddoek dlaagt, aldus IK WEL!!!! het schrikt hen niet af :( hahahaha, iegt wel, en jij ze3ma altijd je haren kammen? ijeeeeh, tell the truth!! :D

maryame
23-10-2003, 18:04
Origineel gepost door LevisKontje liloesh kamt elk schrikkeljaar haar haar :hihi: :melig: ik ish ook show denken :)

Liloesh
23-10-2003, 18:05
Origineel gepost door maryame hahahaha, iegt wel, en jij ze3ma altijd je haren kammen? ijeeeeh, tell the truth!! :D I really do :D liloesh kamt elk schrikkeljaar haar haar :hihi: IS NOT!!! :D

Liloesh
23-10-2003, 18:06
Origineel gepost door maryame :melig: ik ish ook show denken :) Vacht maar jij......ikke dit niet vergeten

maryame
23-10-2003, 18:07
Origineel gepost door Liloesh Vacht maar jij......ikke dit niet vergeten shall i watch my back :) P.S: ik ish goed in topic-ferkrachten :D

Liloesh
23-10-2003, 18:10
Origineel gepost door maryame shall i watch my back :) P.S: ik ish goed in topic-ferkrachten :D Jij watch your back of andels ikke ga ook iets ferkrachten(just kidding) :D :D

babyboy
23-10-2003, 18:12

Origineel gepost door Liloesh ik kom net van school, was op stap met een vriendin van me, lekker aan het praten, tot een 2 idoten van mocro's ons begonnen lastig te vallen...echte ezels, ze probeerden in elke taal te communiceren......arabisch,berbers en nederlands....wajow ik werd zo kwaad dat ik riep: LAAT ONS MET RUST!!!! éen van hun zei: met rust laten??? dan brabbelde hij nog van alles in het arabisch.....IK BEN NOG STEEDS KWAAD!!!! Wat moet ik doen?????? :verdriet: :( je moest ze je nummer geven :hihi: :)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7