Bekijk originele versie : Wie zou jij kiezen je ouders of de liefde van je leven?????
Een vraagje wat zouden jullie doen als je een Relatie hebt met je Beste Vriend en je houd echt van hem. Maar je moet trouwen met iemand anders van je ouders?
En je verteld je ouder dat je van iemand houd en met hem wil trouwen en dan laten ze jou kiezen tussen de liefde van je leven en je ouders van wie je heel erg veel houd en ze hebben alles voor je gedaan? Wat zouden Jullie doen................................
ten eerste zijn ouders belangrijker en staan altidj op nr 1
maar zij mogen jou niet dwingen om met ieman danders te trouwen
alleen jij hebt het recht om te kiezen met wie je trouwt, je ouders kunnen je alleen maar advies geven
ChOcOtOfFfF
23-10-2003, 16:15
ik ben in de veronderstelling dat iemand die echt van jou houdt jou niet voor zo`n keuze kan plaatsen.
Sowiezo neem ik geen vriend dus dat zou niet gebeuren maar, ik bepaal toch echt zelf met wie ik trouw, natuurlijk kunnen ze wel een voorstel aan mij doen, maar uiteindelijk maak ik de keuze en niet zij. Want ik zit voor de rest van mijn leven met die man opgescheept zij niet.
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
ik ben in de veronderstelling dat iemand die echt van jou houdt jou niet voor zo`n keuze kan plaatsen.
Sowiezo neem ik geen vriend dus dat zou niet gebeuren maar, ik bepaal toch echt zelf met wie ik trouw, natuurlijk kunnen ze wel een voorstel aan mij doen, maar uiteindelijk maak ik de keuze en niet zij. Want ik zit voor de rest van mijn leven met die man opgescheept zij niet.
:goedzo:
Sowiezo neem ik geen vriend dus dat zou niet gebeuren maar, ik bepaal toch echt zelf met wie ik trouw, natuurlijk kunnen ze wel een voorstel aan mij doen, maar uiteindelijk maak ik de keuze en niet zij. Want ik zit voor de rest van mijn leven met die man opgescheept zij niet
Ja je hebt het over iemand van je houd, maar je vergeet steeds dat Marokkanse ouders ons niet begrijpen?
Ze houden echt van ons maar zei denken dat ze je daarmee helpen aan zechma een goede nette man. Maar ik denken van weer van ik kan niet met iemand trouwen van wie ik niet hou? Maar toch als het puntje bij het paaltje komt dat weet je echt niet meer wat je gaat doen?
Maar je zegt wel dat je geen vriend neemt, maar geloof me schat als je de ware tegen komt zou je er heel anders over denken, want ik was ook zo iemand geweest van ik neem geen vriend, want jongen zijn alleen maar players maar uiteindlijk...................
ChOcOtOfFfF
23-10-2003, 20:58
Origineel gepost door arisan
Ja je hebt het over iemand van je houd, maar je vergeet steeds dat Marokkanse ouders ons niet begrijpen?
Ze houden echt van ons maar zei denken dat ze je daarmee helpen aan zechma een goede nette man. Maar ik denken van weer van ik kan niet met iemand trouwen van wie ik niet hou? Maar toch als het puntje bij het paaltje komt dat weet je echt niet meer wat je gaat doen?
Maar je zegt wel dat je geen vriend neemt, maar geloof me schat als je de ware tegen komt zou je er heel anders over denken, want ik was ook zo iemand geweest van ik neem geen vriend, want jongen zijn alleen maar players maar uiteindlijk...................
Gelukkig Hebben mijn ouders altijd tegen mij en mijn oudste broer gezegd dat we zelf moeten bepalen met wie we gaan trouwen als hij /zij maar een moslim is en goed voor ons is. Ik weet dat lang niet alle ouders er zo over denken helaas. Als ik de ware tegen kom gaat ie maar meteen mijn hand vragen want ik ben niet om te playen, en daarbij komt het geloof op de eerste plek.
Beslama Sou
ik kies dan toch voor de liefde van mn leven.
ik leef met hem en niet mn ouders.
Origineel gepost door arisan
Een vraagje wat zouden jullie doen als je een Relatie hebt met je Beste Vriend en je houd echt van hem. Maar je moet trouwen met iemand anders van je ouders?
En je verteld je ouder dat je van iemand houd en met hem wil trouwen en dan laten ze jou kiezen tussen de liefde van je leven en je ouders van wie je heel erg veel houd en ze hebben alles voor je gedaan? Wat zouden Jullie doen................................
Ten eerste zouden je ouders je nooit mogen dwingen. Het moet ten alle tijde je eigen keus zijn. Ten tweede zou je vriend je nooit voor die keus moeten laten. Als er een kans bestaat dat mijn vriendin zou moeten kiezen tussen mij en haar ouders, dan maak ik die keus zelf wel voor haar. Ik zou dan namelijk afstand nemen van haar, hoe moeilijk het ook is. Ik zou het niet over m'n hart krijgen om haar bij haar ouders weg te halen..
naadje83
24-10-2003, 10:37
Ik kies natuurlijk voor mijn ouders....en "waar een wil is, is een weg!" Dus ik zou net zo lang voor de liefde van mijn leven blijven vechten, en je zult zien...geduld word beloond.....
(Ik heb natuurlijk makkelijk praten, maar het is echt zo....als je wat wilt, moet er echt voor vechten, notting is for free....)
Fitfwyuh
24-10-2003, 11:52
liefde van je leven ......
Fitfwyuh
24-10-2003, 11:53
je ouders zullen uiteindelijk toch wel accepteren....
NoreJihan
24-10-2003, 12:04
Ik zou voor mijn ouders kiezen
Ik kies niemand boven mijn ouders.
Ik zie het zo,als het mektaab is (de ware) voor je dan komt hij uiteindelijk toch zonder je ouders de rug te keren
:zwaai:
Trebendo
24-10-2003, 12:05
Waarom heb je me geblocked Nore :kwaad:
NoreJihan
24-10-2003, 12:08
Origineel gepost door Trebendo
Waarom heb je me geblocked Nore :kwaad:
Lieve schat
Ik heb geen internet meer thuis
Ik zit nu op mijn stage en heb geen msn
Alles goed met je?
Ik heb je wel gemist :D
Hoe is het thuis (ouders)
Eej jij zou ook voor je ouders kiezen toch?
Zijn overigens schatten van mensen!
Trebendo
24-10-2003, 12:16
Origineel gepost door NoreJihan
Lieve schat
Ik heb geen internet meer thuis
Ik zit nu op mijn stage en heb geen msn
Alles goed met je?
Ik heb je wel gemist :D
Hoe is het thuis (ouders)
Eej jij zou ook voor je ouders kiezen toch?
Zijn overigens schatten van mensen!
Oooooooooooh :D
met mij gaat het wel, en met jou? En met het huisje en de inhoud is ook alles goed. Tuurlijk kies ik voor mn ouders, nr 1. Ik heb je ook gemist, nadat ik je vorige week gezien had :bril:
Groeten aan het huisje + inhoud.
Greetz Trebendo
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.