Bekijk originele versie : Probleempje Ik Val Op Homo"s
Fitfwyuh
23-10-2003, 15:15
Ik ben een meisje maar vaak blijkt dat de jongens waar ik op val :Iluvu: HOMO"S zijn ...ik zit met mijn haar in het hoofd :kwaad:
wat moet ik doen ..kan er niet meer tegen en niet meer mee leven
maar ze zien er vaak zo goed en verzorgd uit ..en zijn vaak goedgemanieerd..gentlemans..maar ze vallen niet op mij ... :(
MOcROzINA
23-10-2003, 15:28
ZE ZIEN ER VAAK GOED UIT
ASMIN GOED UIT STRAKKE KLEREN ......TOPJES HOMO HAREN HAHA IS DAT GOED GEKLEURDE KLEREN ONGECONBINEERD.........IK MOET VAAK JUIST OM HUN LACHEN HAHAHAH :D:D:D
conclusie je valt niet op echte mannen, maar op mietjes :D
Fitfwyuh
23-10-2003, 15:31
ja ik val op mietjes
Origineel gepost door Fitfwyuh
ja ik val op mietjes
wat leukkkkkkk :D
NoreJihan
23-10-2003, 15:37
Sommige homo''s zien er goed uit
De meeste van hun
Je hebt van die overdreven nichten die met topjes lopen,maar sommige wooww
Fitfwyuh
23-10-2003, 15:38
was je met de GAYPARADE in amsterdam...ik keek mijn ogen uit ...ik heb nog nooit zo'n hele dag met bolle ogen rondgelopen
ik heb toen ook mee gedaan,ik zwaaide nog naar je :D
http://www.rp-online.de/news/bilder/bildershows/bilder2002-0805/gayparade.jpg
Fitfwyuh
23-10-2003, 15:46
AdamX: ahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh hhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaa 3la droogkloot
AdamX: ahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh hhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaa 3la droogkloot
je vodn me wel lekker he, geef het maar toe, kijk maar hoe je naar me keek :D
MOcROzINA
23-10-2003, 15:48
haha kijk HOE DIE VROUW ERNA KIJKT .........LELIJK HOOR DIE MAN
Ik ben een meisje maar vaak blijkt dat de jongens waar ik op val :Iluvu: HOMO"S zijn ...ik zit met mijn haar in het hoofd :kwaad:
maar ze zien er vaak zo goed en verzorgd uit ..en zijn vaak goedgemanieerd..gentlemans..maar ze vallen niet op mij ... :(
Ik viel vroeger op mannen die allemaal hetro bleken te zijn, maar is toch nog goed gekomen. Zal jouw ook lukken.
Maar hoe doe je dat eigenlijk, ik ontmoet eigenlijk nooit een homosexuele marokkaan :D
Fitfwyuh
23-10-2003, 16:14
hahahah ik weet niet ..het rare is dat ik ook bij elk bedrijf waar ik kom te werken naaste collega's tref die homo zijn ..ik zweer het je ..ik trek ze aan ...
Darine_Chamalia
23-10-2003, 16:15
Ach meissie toch,
Je valt op kinkieboys!!!!!!!! Misschien heeft het nog me je leeftijd te maken waardoor je puur naar de kledingstijl kijkt etc. dus naar het uiterlijk. En tja, toch zijn de meeste modeontwerpers HOMO'S, dus ergens begrijp ik je toch wel!
Maar goed, kijk verder dan je neus lang is! En probeer meer voor het innerlijk te gaan dan het uiterlijk. Uit jou eigen ervaring moet je dat kunnen weten (dus dat je op homo's valt omdat ze er "goed" uitzien)...je ziet het en merkt het....
De echte mannen kleden zich als HEREN...en niet als een stelletje PEREN!
Succes met het starten van de werving procedure...
Darine...and i hate gays!
hahahah ik weet niet ..het rare is dat ik ook bij elk bedrijf waar ik kom te werken naaste collega's tref die homo zijn ..ik zweer het je ..ik trek ze aan ...
Mag ik dan nog wel weten of dit homo's met een Marokkaanse achtergrond of met een hollandse achtergrond zijn.
Een voordeel, die collega knijpt je niet in de billen....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.