Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hah MANNEN ewa safie waar hebben jullie de naam MAN aan te danken

Pagina's : [1] 2

Nadah
23-10-2003, 15:06

jah sorry ik zie alleen maar vrouwen en ook al zie ik mannen zijn het nog steeds vrouwen WAAROM IN GODSNAAM worden jullie mannen genoemd voor wat lef hebben jullie niet jullie zijn te te ......... te verwijfd l moehiem zachte gummie beertjes in ieder geval ik heb even niks te zeggen

MoCrO_PRiDe
23-10-2003, 15:08
:lol: hahahahhahha wejooooooooow jij bent wel goed...

AdamX
23-10-2003, 15:08
ik voel me niet aangesproken :D

lady_nl
23-10-2003, 15:10
Gelukkig ken ik nog veel mannen die inderdaad nog man zijn gebleven.

Wa7ida
23-10-2003, 15:10

Origineel gepost door Nadah jah sorry ik zie alleen maar vrouwen en ook al zie ik mannen zijn het nog steeds vrouwen WAAROM IN GODSNAAM worden jullie mannen genoemd voor wat lef hebben jullie niet jullie zijn te te ......... te verwijfd l moehiem zachte gummie beertjes in ieder geval ik heb even niks te zeggen :giechel: :giechel: :giechel: met hun broekjes die op springen staat gatver wat heb ik daar een hekel aan :D

DareDevil
23-10-2003, 15:15
Mischien trek je alleen van Fake a s s B IT C H E S aan

MissBlaBla
23-10-2003, 15:17
Origineel gepost door EMEN100 ja wijfi dat heb je amsterdam :zwaai: Daar heeft A'dam niks mee te maken :) BlaBla

lady_nl
23-10-2003, 15:17
Origineel gepost door DareDevil Mischien trek je alleen van Fake a s s B IT C H E S aan Sorry maar begrijp even niet wat je bedoeld?

MocrowGirlBella
23-10-2003, 15:19
:giechel::giechel: :p:p:p:p:p :maf: whahahahaha je hebt wel gelijk. Mannen wat zijn dat??!:D

Nadah
23-10-2003, 15:19
ahhahaha ewa jah sorry gisteren zat ik in de trein onderweg naar huis komt zo n marokkaan tegen over me zitten l moehiem hij was wel knap maar goed ik gaf hem geen aandacht en opeens begon hij met **** trut en mannenhaatster dus ik keek hem aan en ik lachte en hij lachte ook dus hij wou wat zeggen en toen zei ik meteen ff voor de duidelijkheid hoe kan ik een mannenhaatster zijn als er geen mannen bestaan nou ik weet niet wat er opeens was gebeurt maar de hele trein lachte mee nou die was meteen vertrokken nou hij had zeker spijt k geloof dat hij altijd een omweg zal maken als hij een maghrabia ziet

AdamX
23-10-2003, 15:21
Origineel gepost door Nadah ahhahaha ewa jah sorry gisteren zat ik in de trein onderweg naar huis komt zo n marokkaan tegen over me zitten l moehiem hij was wel knap maar goed ik gaf hem geen aandacht en opeens begon hij met **** trut en mannenhaatster dus ik keek hem aan en ik lachte en hij lachte ook dus hij wou wat zeggen en toen zei ik meteen ff voor de duidelijkheid hoe kan ik een mannenhaatster zijn als er geen mannen bestaan nou ik weet niet wat er opeens was gebeurt maar de hele trein lachte mee nou die was meteen vertrokken nou hij had zeker spijt k geloof dat hij altijd een omweg zal maken als hij een maghrabia ziet hahah wallah die is goed

DareDevil
23-10-2003, 15:23
Origineel gepost door lady_nl Sorry maar begrijp even niet wat je bedoeld? Als je goed had opgelet hoefde ik het je niet nog eens te vertellen. Dat ze juist dat soort mannen aantrekt die zij vrouwen noemt. Lees de topic goed voor dat je wat zegt

Nadah
23-10-2003, 15:24
HET IS DE BEDOELIN DAT jij dat ook nu gaat doen idioot

Nadah
23-10-2003, 15:25
sorry het ik bedoel BEDOELING

lady_nl
23-10-2003, 15:26

Origineel gepost door DareDevil Als je goed had opgelet hoefde ik het je niet nog eens te vertellen. Dat ze juist dat soort mannen aantrekt die zij vrouwen noemt. Lees de topic goed voor dat je wat zegt Ik begreep jouw taal alleen niet thats it. Ik oordeel nooit mensen bedoelde het niet hatelijk.

Pagina's : [1] 2