Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen en voetballen.

Pagina's : [1] 2

Junkie
19-08-2002, 21:48

Laatst had een vriend van mij een schitterende goal gemaakt. Zijn vriendin stond langs de kant en zag het niet eens . Wat vinden jullie daar nou van?:confused:    ;)

nime
19-08-2002, 21:50
Origineel gepost door JunkieXL Laatst had een vriend van mij een schitterende goal gemaakt. Zijn vriendin stond langs de kant en zag het niet eens . Wat vinden jullie daar nou van?:confused:    ;) Ik vind dat jullie haar moeten begeleiden naar de opticien, of die jongen moet leren schieten in het goede doel :)

Missrapster
19-08-2002, 21:56
haha met wat was ze bezig?Ik sta meestal fanatiek langs de kant...maar kzou graag een keer mee willen doen...kheb op voetbal gezten...hihi...;)

al_hamka
19-08-2002, 22:01
Ik hou echt van voetbal :D Ik olg de competitie een beetje en ik ga ook altijd bij mijn broer kijkennnnnnnnnn Dussuuhhhhh Voetbal en vrouwen gaan ZEKER wel samen :D ** SOuSouuuu **

saidaaatje
19-08-2002, 22:29

ik hou van voetbal mang ik weet nog op t strand in maroc deed ik t vaak en zag je die boyzzz kijken yalatif een meisje die voetbalt..heb ook vaak extra iemand de bal tegen ze kop geschopt:D

Alabama
19-08-2002, 22:35
Origineel gepost door JunkieXL Laatst had een vriend van mij een schitterende goal gemaakt. Zijn vriendin stond langs de kant en zag het niet eens . Wat vinden jullie daar nou van?:confused:    ;) Elf mannen....in korte broekjes....zich in het zweet werkend/voetballend....en jij wilt dat ze op de doelpuntjes van haar vriendje let? Hmmmmm :confused:

Missrapster
19-08-2002, 22:39
haha...vooral van die gespierde...hmmmm....hihi He saidaatje dat heb ik ook in maroc...staan ze daar met een ope mondje,ze durven niet tegen me te voetballen....;)

MaRaKcHiA
19-08-2002, 22:41
Ik benn Gekk op Voetballennn...Ik voetbal zelf ook, en me zus en zusje ook.. Maar ja de ene vrouw/meid vind et interessant en de ander weer nie.. :zwaai:

LieveMeisje
19-08-2002, 22:45
EEN BAL MAAKT MIJ GEKKKKKKKKKKKKKKK...... ik moet heel hard werken om een TRAPEN TE KUNNEN TERWIJL DIE BAL DEED nixxxxxxx IK WORD ECHT DOOD MOE VAN pffffffffffffffffffffff ik ren en bal alleen maar ROLLEN (bal heeft geen LICHAAMelijk) en natuurlijk geen ENERGIE maar VOOR MIJ WEL :D IK BEN MOE!!!!! voetbal is heel leuk maar jah voor jongens :hihi: ik kijk alleen maar naar de jongens (ZWETEN) WEET JULLIE HOE HIJ HARD WERKEN waajow om een BAL RICHT NAAR DE DOELPUNT gataarlijk

Junkie
19-08-2002, 23:02
Origineel gepost door FarD Ik neem aan dat dit een reactie is op: 'mannen en lingerie'? :D Jij hebt 't door  ;)

Miss_Banana
20-08-2002, 23:55
Sinds mijn niggie met een voetballer gaat, volgt ze de hele competitie, weet alles van alle voetballers, leest de VI (om te kijken of haar mannetje er in staat natuurlijk) en wee tik et allemaal. Het kan dus ook anders!

tha_lady
21-08-2002, 11:57
haha mannen kunen niet eens voetballen joh! :rolleyes: laterZ :blauwkus:

selmasoussia
21-08-2002, 12:32
Origineel gepost door MaRaKcHiA Ik benn Gekk op Voetballennn...Ik voetbal zelf ook, en me zus en zusje ook.. Maar ja de ene vrouw/meid vind et interessant en de ander weer nie.. :zwaai: Hee sisster alles goed. En of wij gek zijn op voetballen he niet vergeten he donderdag is training. Waarrom zouden vrouwen niet kunnen voetballen vraag ik me af. Ik voetbal al 2 jaar dus wat is er mis mee vraag ik me dan af. He dames hoe lang voetballen jullie als ik mag vragen??? En he Marakchia sisster plaats eens effe een foto van onze trotse voetbal elftal als je die nog hebt. SelmaSoussia

tha_lady
21-08-2002, 12:53
po de bassisschool heb ik veel aan voetbal gedaan, ik deed ook altijd mee aan voetbal toernooien op school we zijn wel eens 1e van den haag en 5 van nederland geworden laterZ :blauwkus:

beppie_truus
21-08-2002, 15:34

ach wie intreseert zich nou voor een bal als er iets mooiers op het veld rond hobbelt.

Pagina's : [1] 2