Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Me tante is deze nacht overleden.

Pagina's : [1] 2 3 4

Tamiaa
19-08-2002, 21:46

Salaam iedereen De laatste paar maanden heb ik iets verschrikkelijk meegemaakt. Ik herinner het me alsof het gisteren was. Me tante ging naar de dokter omdat ze een knobbeltje had ontdekt in haar linkerborst. Nou wij allemaal dachten dat het niets ernstig was. Tot ontdekking dat dat knobbeltje kwaadaardig bleek te zijn. Ze moest die week geopereerd worden. Wij dachten dat het weggehaald ging worden en klaar is kees. Tot ontdekking was het knobbeltje uitgezaaid en moest haar linkerborst geamputeerd worden. Het was voor ons het einde van de wereld. Ze moest chemotherapie ondergaan. Maanden heeft ze die therapie gekregen. Na die maanden, kregen we het resultaat. Alles was goed, de kanker was volledig vernietigd en kon ze weer leven zoals een normaal mens. Een maandje daarna werd ze ziek, ze werd opgenomen in het ziekenhuis. Na enkele onderzoeken bleek dat de kanker zich terug heeft ontwikkeld in de lever. Terug wekenlang chemo, wekenlang ziek zijn. Na die weken was ze weer goed op been. Tot ze soms bepaalde dingen niet meer herinnert. Of ze staart een hele tijd voor zich. De dokters vonden het niet normaal en besloten een hersenscanner te doen. Tot ontdekking was de kanker uitgezaaid naar haar hersenen. Onze hele wereld stortte in. Me nichten en neven konden het niet meer aan. Heel de familie was verschoten. De dokter gaf haar nog 2 maanden. Tergelijkertijd wist me tante van niets!!!!!!! We konden het haar gewoon niet vertellen. Me tante is deze nacht overleden!!!

nime
19-08-2002, 21:49
Gecondoleerd, en heel veel sterkte voor jou en je familie

dodi_vega
19-08-2002, 21:49
ina llilaah.. wa ina ilayhie rajie3oen.. veel sbar .. en sterkte

ffeiza
19-08-2002, 21:51
allah irhamha veel sterkte en sbar toegewenst voor je hele famili inchallah

Chaimae
19-08-2002, 21:53

gecondoleerd, en heel veel sbar

Meknessia_warda70
gecondoleerd meid............

Asri
Ina lilaahie wa ilaihie raji3oen! Veel sbar toegewenst in deze moeilijke tijden...

Hindaatje
gecondoleerd,en ik wens jouw en je famillie heeeel veel sterkte.. liefs hinda

tetouania_zina
19-08-2002, 21:55
Gecondoleerd meid ik wens jou en je hele familie veel sbar en sterkte toe het is heel erg om iemand te verliezen van wie je veel houdt en veel aangechecht bent ewa thalla frasiek he meid

Chaimae
19-08-2002, 21:56
gecondoleerd en ik wens je veel sterkte toe

LieveMeisje
19-08-2002, 21:57
GECONDOLEERD MEID en wens je en je fam veel sterkte toe mashallah :zwaai:

Asri
19-08-2002, 21:57
Wat gecondoleerd?! Dat zeg je toch niet tegen een moslim!

Teaser
19-08-2002, 21:58
Gecondoleerd, en heel veel sterkte voor jou en je familie :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel:

LieveMeisje
19-08-2002, 21:59
Origineel gepost door Asri Wat gecondoleerd?! Dat zeg je toch niet tegen een moslim! HUH WAT BEDOEL JE DAAR MEE???? :confused:

wardaroosje
19-08-2002, 21:59

salam tamiaa arham allah en ik wens jou heel veel sbar ik wou in wat voor moeilijke tijd je zit heb het zelf ook meegemaakt het enigste wat ik je nog kan zeggen steun elkaar heel erg want je zult elkaar hard nodig hebben in deze tijd ik wens je veel sterkte en liefs toe liefs warda

Pagina's : [1] 2 3 4