Bekijk originele versie : 3 keer ben ik een Marokkaanse moslima in de trein tegengekomen
Gisteren hadden wij een oogcontact maar ik durf haar niet te spreken vanwege een afgang die ik dan zal krijgen als ik gefaald heb
zij zat met 2 moslima's 1 is een nederlandse
wat moet ik doen dames.
MocrowGirlBella
23-10-2003, 14:38
Gewoon wahed versiertrucje proberen:hihi:
Je kent er vast wel een heleboel k zal er ff eentje aan je cadeau geven en omdat het een moslima is moet je wel lief zijn he;)
Vraag of je in de goeie trein zit ofzow de volgende keer en dan doorvragen en aan de praat blijven als ze je negeert :stout: dan weet je het:stout:
Dan moet je voortaan een andere trein nemen waar zij niet in zit om haar te ontlopen:maf:
MocrowGirlBella
23-10-2003, 14:45
Origineel gepost door Advocaat
HAHAHAHAHA
Je vind het geen goeie he:jammer:
:hihi::maf:
K verzin wel iets anders voor je:stout:
peacefull
23-10-2003, 14:49
Gisteren hadden wij een oogcontact maar ik durf haar niet te spreken vanwege een afgang die ik dan zal krijgen als ik gefaald heb
zij zat met 2 moslima's 1 is een nederlandse
wat moet ik doen dames
Is ze nooit alleen?
Dat zou gemakkelijker zijn voor je?
Voor het geval ze je negeert .... :D
MocrowGirlBella
23-10-2003, 14:54
jij hebt gesproken ..maar ik heb ook haar met rust gelaten..ik heb alleen even oogcontact gehad meer niet
:stout:
Atlas_Gebergte
23-10-2003, 15:04
Als je respect hebt voor zulke moslimse meiden, dan moet je ze met rust laten.
Wa Sallaam Alikoum
ilhame_m
23-10-2003, 15:48
maar misschien is hij wel serieus met haar..en heeft hij serieuse plannen met haar .. meshe me tel3ebsh be bnet e ness
als je serieus bent met haar.. ga ervoor.. en wie weet...
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.