Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ~~ Pacha ~~

Pagina's : [1] 2 3 4

Medinah_2006
08-10-2007, 20:34

[Zoals ze dat in Marokko noemen, dus je natte haren in een scheiding en daarna met spelden om je hoofd vastspelden om zo maar ff in t kort uit te leggen :o] Wie doet dat? Ik lees dat de meeste hun haar stylen en föhnen wat allemaal erg slecht is...... ik doe het op de goedkope maar gezonde wijze :o

Chnitifa
08-10-2007, 20:59
:hihi: wolahila das beste manier.. doet mijn mama ook soms

Medinah_2006
08-10-2007, 21:49
Of niet :o Wanneer je haren nat zijn dan deze insmeren met wat Henna Plus hair wonder repair en dan in de patcha-vorm doen en met een katoenen hoofddoek of iets wat water opneemt.... lekker gaan slapen en volgende dag beetje serum in je haar en voila zelfde effect als met föhnen :D

ikramepearl
08-10-2007, 22:33
Die spelden kunnen soms echt gemeen pijn doen, maar ik heb het lang niet gedaan, alleen soms als ik mn haar heb gestijld, maar dat is echt heeeel zelden :)

Princess_N
08-10-2007, 22:38

hoe doe je dat dan? k begrijp er nooit wat van als iemand het uitlegt????

Mocrosweety1987
08-10-2007, 23:18
meid,hoe doe je dat dan en word het helemaal stijl want mijn haar word moeilijk stijl

h0uda
08-10-2007, 23:43
wollahila ik doe dat ook! ik heb wel aan 1 kant van mijn hoofd een stuk haar wat opkrult ( van mijn pony) heel raar.. dat stukje doe ik wel stylen..maar ik doe altijd gelijk na het douchen mijn haren drogen..beetje olie erin.. en dan uitkammen en om mijn hoofd spelden en katoenen hoofddoek op.. en dan ermee slapen en als je opstaat en je haalt die spelden eruit is je haar prachtig stijl..en het ruikt gewoon heerlijk naar shampoo dan die afschuwelijke brandgeur..! I love pacha! :koppel:

30april
09-10-2007, 00:32
Ik zie het al voor mij!!! :lol: Het is verschrikkelijk slecht voor je haar... dus kom niet zeggen maar ik smeer er wat in :haha: En een vriendin van mij deed het.... en ik was toen bij haar thuis... opeens komt haar vader thuis ... roept hij opeens: wat is dat voor brandgeur?? is er wat aangebrand???? hij volgt de geur.... komt hij bij de deur van dr kamer.... doet hij open... ziet hij zijn eigen dochter met haar hoofd op de strijkplank en haar haren aan het strijken... meskien.... hij schrok zich ook!!!! hij dacht what tha f*ck... wat doe jij allemaal.... hij gelijk naar zn vrouw.... wat is dat :confused: :lol: ik heb kapot gelachen :lol:

Medinah_2006
09-10-2007, 05:59
Ik zie het al voor mij!!! :lol: Het is verschrikkelijk slecht voor je haar... dus kom niet zeggen maar ik smeer er wat in :haha: En een vriendin van mij deed het.... en ik was toen bij haar thuis... opeens komt haar vader thuis ... roept hij opeens: wat is dat voor brandgeur?? is er wat aangebrand???? hij volgt de geur.... komt hij bij de deur van dr kamer.... doet hij open... ziet hij zijn eigen dochter met haar hoofd op de strijkplank en haar haren aan het strijken... meskien.... hij schrok zich ook!!!! hij dacht what tha f*ck... wat doe jij allemaal.... hij gelijk naar zn vrouw.... wat is dat :confused: :lol: ik heb kapot gelachen :lol: :hihi: Jij bedoeld die stinkcreme pacha heb k in marokko mij een keer aan laten praten :wow: NOOOIT MEER wat een stank joh ik had het er niet eens in laten zitten maar meteen 5 keer gewassen en die stank ging dr nog steeds niet uit :hihi: Ik bedoel gewoon je haar opslitsen in 2 delen en dan je rechterdeel naar achteren om je hoofd heen en je speld m uiteindelijk aan de linkerdeel van je hoofd vast en andersom doe je dit het het linkerdeel. Heel simpel maar lastig uit te leggen :o

Medinah_2006
09-10-2007, 06:01
wollahila ik doe dat ook! ik heb wel aan 1 kant van mijn hoofd een stuk haar wat opkrult ( van mijn pony) heel raar.. dat stukje doe ik wel stylen..maar ik doe altijd gelijk na het douchen mijn haren drogen..beetje olie erin.. en dan uitkammen en om mijn hoofd spelden en katoenen hoofddoek op.. en dan ermee slapen en als je opstaat en je haalt die spelden eruit is je haar prachtig stijl..en het ruikt gewoon heerlijk naar shampoo dan die afschuwelijke brandgeur..! I love pacha! :koppel: K heb dat ook mt mn pony :moe: maar je moet eigenlijk nooit olie in je haar doen als het nat is, dan krijg je echt een vet haar want het olie trekt niet in het haar maar blijft er bovenop... beste is om een creme in te doen want dat neemt het haar wel op en eventueel kun je olie in doen als het de volgende dag droog is :o

Medinah_2006
09-10-2007, 06:02
Die spelden kunnen soms echt gemeen pijn doen, maar ik heb het lang niet gedaan, alleen soms als ik mn haar heb gestijld, maar dat is echt heeeel zelden :) Die marokkaanse spelden indd :haha: maar gewoon die zwarte spelden in NL niet hoor aangezien ze een bolle kant hebben... moet je even kijken bij het kopen :o

Medinah_2006
09-10-2007, 06:03
meid,hoe doe je dat dan en word het helemaal stijl want mijn haar word moeilijk stijl Heb je heel erg dik haar na het douchen? Ligt eraan hoe goed je alles vastspeld. Als je haar nog erg nat is en je doet m in patcha en de volgende dag zal het veel zachter zijn maar echt stijl zoals met stijltang mwuah dit is wat natuurlijker stijl :o

h0uda
09-10-2007, 15:32
K heb dat ook mt mn pony :moe: maar je moet eigenlijk nooit olie in je haar doen als het nat is, dan krijg je echt een vet haar want het olie trekt niet in het haar maar blijft er bovenop... beste is om een creme in te doen want dat neemt het haar wel op en eventueel kun je olie in doen als het de volgende dag droog is :o bij mij zorgt het er juist voor dat mijn haar gaat glanzen en het is nooooit vettig! k heb zo'n speciale olie met allemaal dingen erin waarvan ik de namen niet weet..:hihi:

x_Ikrame_x
09-10-2007, 15:36
Ik draai mn haren altijd(patcha)wanneer ik mn haren heb gefohn of gestijld,zodat het de volgende dag perfect is. In marokko deed mn kapster het altijd voor me nadat ze mn haren had geföhnd.Prachtige resultaat.En het ziet er dan ook zo natuurlijk uit alsof je van jezelf stijl haar hebt.:o

gew00n_iemand_
09-10-2007, 16:24

Ik snap er geen ene reet van:o dus je rechter kant aan je linker kant van je hoofd vast maken hoeeee maak is fotooos ofzo:p :hihi: ikke niet begrijp:o

Pagina's : [1] 2 3 4