Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Psoriasis

Pagina's : [1] 2 3

VerhuisBus
08-10-2007, 18:57

Wie heeft erook last van en wat doe je om het te onderdrukken. Ik heb van alles gebruikt maar niks werkt word er gek van. Heeft er iemand tips :goedzo:

Mollie
08-10-2007, 20:28
oeh dat ziet er niet best uit, waar heb je het Psoriasis is een chronische ziekte en niet helemaal te genezen. De plekken kunnen echter wel weken tot jaren na een behandeling wegblijven. Behandeling richt zich op het voorkómen of bestrijden van de psoriasis-plekken.

Chnitifa
08-10-2007, 20:58
Wie heeft erook last van en wat doe je om het te onderdrukken. Ik heb van alles gebruikt maar niks werkt word er gek van. Heeft er iemand tips :goedzo: je krijgt er zalf voor moet je naar je huisarts gaan, daar zal t wel minder erg van worden maar helemaal weg gaat psoriasis niet jammer genoeg..

VerhuisBus
08-10-2007, 21:19
oeh dat ziet er niet best uit, waar heb je het Psoriasis is een chronische ziekte en niet helemaal te genezen. De plekken kunnen echter wel weken tot jaren na een behandeling wegblijven. Behandeling richt zich op het voorkómen of bestrijden van de psoriasis-plekken. Benen, armen, hoofd, rug bijna overal alleen niemand ziet het vanwege mijn kleding maar is zwaar verrot ik ga al 3 jaar naar het ziekenhuis behandeling naar behandeling maar helpt niks. Enige wat helpt is die 4 weken strand/zee vakantie en na de vakantie boem gelijk komt het terug

Mollie
09-10-2007, 08:58

Benen, armen, hoofd, rug bijna overal alleen niemand ziet het vanwege mijn kleding maar is zwaar verrot ik ga al 3 jaar naar het ziekenhuis behandeling naar behandeling maar helpt niks. Enige wat helpt is die 4 weken strand/zee vakantie en na de vakantie boem gelijk komt het terug neem een strandhuisje

Kalala
09-10-2007, 09:41
ah gossie. wat erg voor je. mijn vader zou zeggen habbat sawda olie smeren. ik zelf weet het niet. maar wens je wel heel veel succes

Mystiqua
09-10-2007, 09:53
wat houdt het precies in?

VerhuisBus
09-10-2007, 18:57
wat houdt het precies in? Dat is een chronische huidziekte die je opeens ken krijgen als dat in je genen zit.

VerhuisBus
09-10-2007, 18:59
ah gossie. wat erg voor je. mijn vader zou zeggen habbat sawda olie smeren. ik zelf weet het niet. maar wens je wel heel veel succes Ja mijn ouders hebben olie, vet vanalles meegenomen uit marokko maar da helpt niet echt. van al dat vette zooi blijft je huid soepel en schilfert het niet. maar bedankt voor de tip

Chaimae_87
10-10-2007, 10:46
Wie heeft erook last van en wat doe je om het te onderdrukken. Ik heb van alles gebruikt maar niks werkt word er gek van. Heeft er iemand tips :goedzo: Ik heb er een lichte vorm van! :o Op mijn armen en benen! Ik heb van de dokter een zalf gekregen. De eerste zalf die ik kreeg werkte niet. Heb vorige week een nieuwe zalf gekregen, die werkt wel wat beter. Ik merk dat die "vlekjes" al een beetje weg gaan! :) Maar wat erg is,, is dat de dokters niet eens wisten wat het was. Ben een soort proefkonijn voor ze! Moet donderdag weer langs, gaan ze kijken hoe t nu is! :moe: Heb zelf niet echt tips, maar weet dat t erg is! Veel succes ermee! :goedzo:

VerhuisBus
10-10-2007, 20:10
Ik heb er een lichte vorm van! :o Op mijn armen en benen! Ik heb van de dokter een zalf gekregen. De eerste zalf die ik kreeg werkte niet. Heb vorige week een nieuwe zalf gekregen, die werkt wel wat beter. Ik merk dat die "vlekjes" al een beetje weg gaan! :) Maar wat erg is,, is dat de dokters niet eens wisten wat het was. Ben een soort proefkonijn voor ze! Moet donderdag weer langs, gaan ze kijken hoe t nu is! :moe: Heb zelf niet echt tips, maar weet dat t erg is! Veel succes ermee! :goedzo: ja ik moet oko binnenkort weer langs gaan kijken hoe het is maar ze weten niks die knakkers.

Sweety19
10-10-2007, 20:44
Hey meiden.. Ik ken het! Ik ben misschien van plan om lichtbehandelingen te nemen.. Die zalfjes werken niet bij mij! Tenzij hier iemand een hele goede kent en niet die davionex ofso want die helpt dus NIET! salam olaikoum

VerhuisBus
11-10-2007, 16:35
Hey meiden.. Ik ken het! Ik ben misschien van plan om lichtbehandelingen te nemen.. Die zalfjes werken niet bij mij! Tenzij hier iemand een hele goede kent en niet die davionex ofso want die helpt dus NIET! salam olaikoum lichtbehandeling heb ik ook gedaan in het ziekenhuis en zelfs thuis maar dat helpt wel maar het is zwaaaaar zwaaar slecht echt waar daarom wil ik dat ook niet meer doen

LadyRabat
11-10-2007, 16:41
Dode zee zout vs Zechsalzout http://www.uitdaging.net/gezond/psoriasis.html

VerhuisBus
11-10-2007, 17:07

Dode zee zout vs Zechsalzout http://www.uitdaging.net/gezond/psoriasis.html zeezout is goed maar wel in combi met zon en dat kan alleen in de zomervakantie. In de zomer neem ik 4 weken strand/zonvakantie maar zodra ik terug ben dan is het 2 maanden later volop terug

Pagina's : [1] 2 3