Bekijk originele versie : Sex voor het huwelijk
Salaam iedereeen
Heb een vraagje!
De meeste jongens als ze klaar zijn voor te trouwen, willen ze trouwen met een meisje dat nog maagd is.
Maar wat ik niet snap, is waarom ze een maagd zoeken als ze er zelf geen meer zijn!!!
In de Heilige Koran staat heel duidelijk dat het meisje ALS de jongen zuiver moeten blijven voor hun huwelijk!!!!
D.w.z. Geen Sex voor het huwelijk!!
Ik hou mij aan die "regel"!!!
En jij????
Graag zou ik wat reacties krijgen!!
True_angel
19-08-2002, 21:21
ja ben ik het helemaal met je eens....
Origineel gepost door rizlane18
ja ben ik het helemaal met je eens....
Ben blij dat iemand het eens is!!!
tetouania_zina
19-08-2002, 21:23
Origineel gepost door Tamiaa
Salaam iedereeen
Heb een vraagje!
De meeste jongens als ze klaar zijn voor te trouwen, willen ze trouwen met een meisje dat nog maagd is.
Maar wat ik niet snap, is waarom ze een maagd zoeken als ze er zelf geen meer zijn!!!
In de Heilige Koran staat heel duidelijk dat het meisje ALS de jongen zuiver moeten blijven voor hun huwelijk!!!!
En jij????
ik zou er echt geen antwoord op weten te vinden...
maar ja de jongens willen graag een maagdje en die halen ze meestal uit marokko (dorp)
LieveMeisje
19-08-2002, 21:25
Salaam iedereeen
Heb een vraagje!
En jij????
IK OOK!!!!!!!!! net als jij :D
en de rest heb geen interstaand dat zij of hij geen maagd meer..... waarom omdat weten we dat we moeten maagd blijven voor het huwelijk!!!!!!!!!!!
CLeOpaTrA01
19-08-2002, 21:25
Salaam iedereeen
Heb een vraagje!
En jij????
klopt wel wat je zegt...maar jammer genoeg kijken de mensen tegenwoordig eerder naar de normen en waarden van de "marokkaanse cultuur" ...een cultuur die wij zelf hebben geschapen, zomaar uit t niets...
BIG KIZZAAAAA CLEO...
True_angel
19-08-2002, 21:26
Ben blij dat iemand het eens is!!!
het is jou beslissing om maagd te blijven ook al hou je zoveel van die jongen, en als ie echt van jou houdt.. dan begrijpt hij het ook wel..
Is dit het enige onderwerp wat jullie bezighoudt ofsjo...damN!
Altijd over het maagdelijkheids topic....Ht wordt es tijd dat het verkracht word...de topic dan :D
LieveMeisje
19-08-2002, 22:01
WAT IS VERSCHIL : WWW.MAROKKO.NL OF WWW.YASMINA.NL = TOCH HETZELFDE SITE OF NIET?????
Meknessia_warda70
19-08-2002, 22:03
Salaam iedereeen
Heb een vraagje!
En jij????
jahh ik ben het met je eens..
maar je kan ze niet tegen houden... ze merken het pas als het te laat is en niemand hen meer wil......
tetouania_zina
19-08-2002, 22:14
Origineel gepost door Asri
Is dit het enige onderwerp wat jullie bezighoudt ofsjo...damN!
Altijd over het maagdelijkheids topic....Ht wordt es tijd dat het verkracht word...de topic dan :D
ewa a asri open 's dan wat leuke topics
en verkracht alle topics over maagdelijkheid :D :D
saidaaatje
19-08-2002, 22:15
tamiaaa je had toch net de topic geopend over je tane he of nie soms...hmmmmmmmm
ZwarteNico
19-08-2002, 22:31
omdat het gedoogd wordt in onze cultuur.. het slaat nergens op, maar het is niet anders dames, maar we zoelen ervoor moeten boeten op de dag des oordeels
Ik denk zelf dat ik gruwelijk ga branden in de hel, ik moet echt zes ketters moslim maken, om al mijn zondes goed te maken, Ik heb echt met teveel meisjes gespeeld, maar ik hoop dat allah me zal vergeven, omdat ik nog een klein klein teasertje was. Nu ik een grote teaser ben, speel ik alleen metzelf hehehheheh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.