Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat me opvalt marokkaanse jongens

Pagina's : [1] 2

Kadisha
23-10-2003, 13:28

Hello folks :D Ik weet niet maar wat me opvalt is dat de meeste marokkaanse jongens in Marokko binnen geen tijd handtekening zetten op huwelijkscontract zawschieja ze trouwen met een meid van Marokko niets mis mee ;) maar na een gesprek met haar zetten ze een handtekening op huwelijkscontract zonder enige twijfel. Maar wat je hier ziet is dat de jongens niet direkt naar het meid aan huis komt met suiker en maar uitstelt om aan huis te komen met suiker en ze doen moeilijk om haar ten huwelijk te vragen toch een aantal zeker. Hoe komt dat?

DareDevil
23-10-2003, 13:45
Spreek je uit eigen ervaring ?

MocrowGirlBella
23-10-2003, 14:02
Origineel gepost door DareDevil Spreek je uit eigen ervaring ? volgens mij wel! Want dit heb k nog nooit gehoord:maf:

Kadisha
23-10-2003, 14:40
Origineel gepost door DareDevil Spreek je uit eigen ervaring ? Nee niet uit eigen ervaring het is iets dat ik zie en zeg nu zelf een vrouw of een man die trouwen uit marokko ja die doen na een gesprek al direkt zawschieja in no time.

peacefull
23-10-2003, 14:56

Dat komt omdat marokkaanse meisjes van hier het geen pobleem vinden om met een relatie te beginnen. Daarom kunnen marokkaanse jongens ook gemakkelijker een beetje van de gelegenheid profiteren. Moesten al de dames NEE zeggen dan zou het anders geweest zijn. Niet dat de meisjes van marokko braaf zijn hoor, integendeel :eek:

appiegogogo
23-10-2003, 14:56
khadija je hoeft je hier niet bang voor te zijn dat het met jou zal gebeuren, want als dat je foto is, kom ik er NU aan, hou die deur wijd open want ik kom met een kruiwagen vol suiker en neem gelijk ook 4 kamelen voor je mee

MocrowGirlBella
23-10-2003, 14:58
Origineel gepost door appiegogogo khadija je hoeft je hier niet bang voor te zijn dat het met jou zal gebeuren, want als dat je foto is, kom ik er NU aan, hou die deur wijd open want ik kom met een kruiwagen vol suiker en neem gelijk ook 4 kamelen voor je mee :giechel::giechel: :p:p:p whahaha :maf: :D:melig:

Kadisha
23-10-2003, 15:02
Origineel gepost door appiegogogo khadija je hoeft je hier niet bang voor te zijn dat het met jou zal gebeuren, want als dat je foto is, kom ik er NU aan, hou die deur wijd open want ik kom met een kruiwagen vol suiker en neem gelijk ook 4 kamelen voor je mee Hahahaha je bent echt grappig :D maar moet je mij niet eerst leren kennen of ben je er niet klaar voor zehma of ben je niet klaar voor een huwelijk zehma etc. moet je die smoezen niet gaan verzinnen jullie jongens ;)

Kadisha
23-10-2003, 15:05
Origineel gepost door peacefull Dat komt omdat marokkaanse meisjes van hier het geen pobleem vinden om met een relatie te beginnen. Daarom kunnen marokkaanse jongens ook gemakkelijker een beetje van de gelegenheid profiteren. Moesten al de dames NEE zeggen dan zou het anders geweest zijn. Niet dat de meisjes van marokko braaf zijn hoor, integendeel :eek: Marokkaanse meiden willen iets serieus want ja als er na een bepaald leeftijd niemand meer komt en dan pas wil je trouwen dan moeten ze toch zelf op zoek gaan of niet :D en ja dan komen ze zo"n dombo die met haar voeten speelt en nadien trouwen ze in no time met iemand van marokko . Ja moesten al die marokkaanse meiden nee zeggen dan zouden ze wel naar nederlandse meiden gaan of turkse meiden etc. ;)

Kadisha
23-10-2003, 15:26
Is iedereen dood ofsjo :D meer reacties pleasse :D

ASOCIALEDIENST
23-10-2003, 15:51
kadisha......ff een eerlijke opmerking: JIJ en onze lid 'SlaatNergensOP' passen perfect bij elkaar.. ik heb je topic een aantal keer gelezen, maar snap er nog niets van. De rest van je topics zijn net zo vaag.... verder breng je wel interessante onderwerpen naar voren hoor... (zie het bovestaande niet als kritiek, maar als feedback) :zwaai:

MocrowGirlBella
23-10-2003, 15:55
Origineel gepost door ASOCIALEDIENST kadisha......ff een eerlijke opmerking: JIJ en onze lid 'SlaatNergensOP' passen perfect bij elkaar.. ik heb je topic een aantal keer gelezen, maar snap er nog niets van. De rest van je topics zijn net zo vaag.... verder breng je wel interessante onderwerpen naar voren hoor... (zie het bovestaande niet als kritiek, maar als feedback) :zwaai: :giechel::hihi::p:p You have spoken:stout:

berberse_dame81
23-10-2003, 17:05
Ik hoop dat ik nu niets beledigends zeg maar ik begrijp Kadisha niet zo goed doordat de zinnen onvolledig zijn opgebouwd. Maar het kan ook aan mij liggen, ik ben moe duss....

BennY_D
23-10-2003, 17:19
Origineel gepost door Kadisha Hello folks :D Ik weet niet maar wat me opvalt is dat de meeste marokkaanse jongens in Marokko binnen geen tijd handtekening zetten op huwelijkscontract zawschieja ze trouwen met een meid van Marokko niets mis mee ;) maar na een gesprek met haar zetten ze een handtekening op huwelijkscontract zonder enige twijfel. Maar wat je hier ziet is dat de jongens niet direkt naar het meid aan huis komt met suiker en maar uitstelt om aan huis te komen met suiker en ze doen moeilijk om haar ten huwelijk te vragen toch een aantal zeker. Hoe komt dat? call me stupid maar.. :o ik begreep nix van t hele stukje.. :o

Kadisha
24-10-2003, 11:44

Origineel gepost door peacefull Dat komt omdat marokkaanse meisjes van hier het geen pobleem vinden om met een relatie te beginnen. Daarom kunnen marokkaanse jongens ook gemakkelijker een beetje van de gelegenheid profiteren. Moesten al de dames NEE zeggen dan zou het anders geweest zijn. Niet dat de meisjes van marokko braaf zijn hoor, integendeel :eek: Zij bergijpt mijn verhaal wel :D

Pagina's : [1] 2