Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mannen en lingerie.

SaraZena
19-08-2002, 21:07

Deze topic open ik naar aanleiding van een gesprek dat ik laatst met mijn vriendin heb gehad. Mijn vriendin is al 3 jaar gelukkig getrouwd en ze vertelde me laatst dat als ze hele mooie sexy lingerie aan had, (dit doet ze voor haar man) en dat haar man daar niet eens op lette. Dat ie het, zeg maar gewoon uitdeed zonder haar een compliment over haar sexy outfit te geven. hij heeft nog nooit een opmerking gemaakt over haar lingerie, dat ie het mooi vond of zo. Ik vind dit vreemd, want de meeste mannen lopen te geilen als ze een vrouw in een blad of op tv zien in sexy lingerie, of gaat het uiteindelijk alleen maar om het lichaam. Mijn vraag is of jij (als man zijnde) er wel oplet als je vrouw/vriendin sexy lingerie aan heeft en laat je het haar ook merken dat je het super vind? Groetjes sabrin :zwaai:

Mr_Amir
19-08-2002, 21:15
Sorry dat ik het moet zeggen maar...als jij minder zou optrekken met je vriendinnen zou het yasmina veeeeeeeel topics besparen ...toch :rolleyes: en ik denk dat die man van haar dat niet zegt...logischer wijs omdat zij ook niet smijt met complimentjes naar haar man ..althans dat is wat ik denk .... :zwaai:

SaraZena
19-08-2002, 21:29
Origineel gepost door Mr_Amir Sorry dat ik het moet zeggen maar...als jij minder zou optrekken met je vriendinnen zou het yasmina veeeeeeeel topics besparen ...toch :rolleyes: en ik denk dat die man van haar dat niet zegt...logischer wijs omdat zij ook niet smijt met complimentjes naar haar man ..althans dat is wat ik denk .... :zwaai: sorry dat ik dit moet zeggen, maar jou reactie slaat werkelijk nergens op. Jij kent mij niet en je kent mijn vriendin niet, dus how hell kan jij weten of zij hem complimenten geeft of niet????????? :jammer:

Mr_Amir
19-08-2002, 21:35
Pff ben ik blij dat ik heb gezegd dat ik dat dacht ....als ik die vriendin niet ken ...dan kent geen elke lid ze hier laat staan hoe ze in godsnaam er op moeten reageren ...:rolleyes:

SaraZena
19-08-2002, 21:42

Origineel gepost door Mr_Amir Pff ben ik blij dat ik heb gezegd dat ik dat dacht ....als ik die vriendin niet ken ...dan kent geen elke lid ze hier laat staan hoe ze in godsnaam er op moeten reageren ...:rolleyes: volgens mij begrijp je me helemaal verkeerd, of je hebt het verhaal niet goed gelezen want de vraag is namelijk:::::: Mijn vraag is of jij (als man zijnde) er wel oplet als je vrouw/vriendin sexy lingerie aan heeft en laat je het haar ook merken dat je het super vind? :zwaai:

Mr_Amir
19-08-2002, 21:45
Tuurlijk zou je als man zijnde comlimentjes geven aan je vriendin/vrouw...als ie dat niet doet dan moet er wel iets flink mis zijn met hem ....:rolleyes:

Teaser
19-08-2002, 21:45
Het is heel belangrijk dat mijn vrouw lingerie draagt, ze mag het zelfs niet af doen...........heheheh I everything about lingerieeeee is so sexxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy yy

SaraZena
19-08-2002, 21:47
Origineel gepost door Mr_Amir Tuurlijk zou je als man zijnde comlimentjes geven aan je vriendin/vrouw...als ie dat niet doet dan moet er wel iets flink mis zijn met hem ....:rolleyes: dank je wel voor je reactie ;)

Pinokkio
19-08-2002, 21:54
HET GAAT NIET OM DE LINGERIE,MAAR OM HET LICHAAM DIE HET LINGERIESETJE AAN HEEFT.

Mr_Amir
19-08-2002, 22:17
Origineel gepost door sabrinat dank je wel voor je reactie ;) U izz welcom .. :D

BentDagilia
19-08-2002, 22:20
Origineel gepost door Pinokkio HET GAAT NIET OM DE LINGERIE,MAAR OM HET LICHAAM DIE HET LINGERIESETJE AAN HEEFT. Daar zit wat in... Bent Dagilia :D

ZwarteNico
19-08-2002, 22:40
[QUOTE]Origineel gepost door Mr_Amir [B]Sorry dat ik het moet zeggen maar...als jij minder zou optrekken met je vriendinnen zou het yasmina veeeeeeeel topics besparen ...toch :rolleyes: hahahahaaha, Wallah die is goed.. Maar meestal zeggen ze dat omdat het over hun zelf gaat.. Ken je dat: ja mijn vriend wil meer weten over dat meisje (ondertussen ben jij degene die dat wilt)

Uitgeblust
19-08-2002, 23:18
/me denkt wel dat ze meer van bloot houdt /me lijkt het wel spannend als hij het uittrekt maar houd meer van puur natuur /me zegt hij moet mij mooi vinden niet mijn lingerie :(

SaraZena
20-08-2002, 00:42
Origineel gepost door ZwarteNico [QUOTE]Origineel gepost door Mr_Amir [B]Sorry dat ik het moet zeggen maar...als jij minder zou optrekken met je vriendinnen zou het yasmina veeeeeeeel topics besparen ...toch :rolleyes: hahahahaaha, Wallah die is goed.. Maar meestal zeggen ze dat omdat het over hun zelf gaat.. Ken je dat: ja mijn vriend wil meer weten over dat meisje (ondertussen ben jij degene die dat wilt) ik weet niet wat je hier allemaal brabbelt, maar ik ben niet eens getrouwd, dus hoe kan het om mij zelf gaan!!!!!????!!!!!!!!! en leer eerst lezen en kom dan normaal reageren, geit!!