Bekijk originele versie : Welke Serum Gebruiken Jullie Voordat Je
Britney_
08-10-2007, 14:31
Welke Serum Gebruiken Jullie Voordat Je Je Haar Gaat Stijlen Met Een Haartang?
Ik heb vandaag de: Fuente gehaald bij de cosmo? maar ben beneiwud wat jullie gebruiken
Alvast Thanks:)
ik stijl me haar bijna nooit
Britney_
08-10-2007, 15:15
ik stijl me haar bijna nooit
dat was niet echt mn vraag
maar de vraag was wat je wel gebruikt als je het stijlt
Welke Serum Gebruiken Jullie Voordat Je Je Haar Gaat Stijlen Met Een Haartang?
Ik heb vandaag de: Fuente gehaald bij de cosmo? maar ben beneiwud wat jullie gebruiken
Alvast Thanks:)
hej meid
die is zeker goed, heb hem zelf ook gehaald bij de cosmo incombinatie met de chi tang,
het is zeker een aanrader
Ghizlane1980
08-10-2007, 15:19
dat was niet echt mn vraag
maar de vraag was wat je wel gebruikt als je het stijlt
fohnmilk van l'oreal, maar of 't je haar wel voldoende beschermt, betwijfel ik
Britney_
08-10-2007, 15:32
hej meid
die is zeker goed, heb hem zelf ook gehaald bij de cosmo incombinatie met de chi tang,
het is zeker een aanrader
haii redder in nood haha want ik heb een dringende vraag
ik gebruik overigens ook de chi tang
maar Hoe gebruik jij de Fuente serum? en dan bedoel ik: zet je het oom nat haar en wacht je tot jhet droog is..of zet je het op droog haar en stijl je het dan?
of anders?
juz tell me:)
alvast heeel erg bedankt
haii redder in nood haha want ik heb een dringende vraag
ik gebruik overigens ook de chi tang
maar Hoe gebruik jij de Fuente serum? en dan bedoel ik: zet je het oom nat haar en wacht je tot jhet droog is..of zet je het op droog haar en stijl je het dan?
of anders?
juz tell me:)
alvast heeel erg bedankt
ik doe het als volgt:
direct op nat haar (niet te veel)
daarna helemaal droogfohnen
en dan chi en
wanneer je merkt dat je haar tijdens het droogfohnen erg droog is kan je er ook nog wat bij doen.
daarom is het beste om je haar met een shampoo en bijpassende cremespoeling te wassen want dan heeft het snel effect, dus wanneer je je haar aan het stijlen bent is het gelijk na de eerste trek al glad!
nog vragen stel ze maar
Britney_
08-10-2007, 15:43
ik doe het als volgt:
direct op nat haar (niet te veel)
daarna helemaal droogfohnen
en dan chi en
wanneer je merkt dat je haar tijdens het droogfohnen erg droog is kan je er ook nog wat bij doen.
daarom is het beste om je haar met een shampoo en bijpassende cremespoeling te wassen want dan heeft het snel effect, dus wanneer je je haar aan het stijlen bent is het gelijk na de eerste trek al glad!
nog vragen stel ze maar
Oh dus toch..zo deed ik het ook..maar vandaag zei de kapster achter de kassa dat ze het op droog haar smeert omdat om nat haar weetje niet of het overal opkomt..beetje vaag verhaal
het probleem bij mij is: dat ik allergisch ben voor: cocamidepropyl bentaine & sodium bezoate..
en ik heb sinds ik het zaterdag heb gestijlt last van jeuk..en heb loreal gebruikt en fructisch creme spoelling en twijfel van wwat het komt..dus heb vandaag dan Fuente aangeschaft waar geen nare stoffen inzitten waar ik allergisch voor ben
dus hopen dat dit wel goed is..moet nu ff kijken voor een cremespoelling? heb jij die van fuente? zou je mssn kunnen kijken of er: cocamidepropyl bentaine & sodium bezoate inzit?
AlHoceimaGirlll
08-10-2007, 15:46
Ik gebruik nikss bij het stijlenn van mijn haar ... :$
Oh dus toch..zo deed ik het ook..maar vandaag zei de kapster achter de kassa dat ze het op droog haar smeert omdat om nat haar weetje niet of het overal opkomt..beetje vaag verhaal
het probleem bij mij is: dat ik allergisch ben voor: cocamidepropyl bentaine & sodium bezoate..
en ik heb sinds ik het zaterdag heb gestijlt last van jeuk..en heb loreal gebruikt en fructisch creme spoelling en twijfel van wwat het komt..dus heb vandaag dan Fuente aangeschaft waar geen nare stoffen inzitten waar ik allergisch voor ben
dus hopen dat dit wel goed is..moet nu ff kijken voor een cremespoelling? heb jij die van fuente? zou je mssn kunnen kijken of er: cocamidepropyl bentaine & sodium bezoate inzit?
ik gebruik niet de cremespoelinh van fuente, gebruik mijn eigen shampoo Andrelon en de cremespoeling ervan (glad en stijl).
en alsnog krijg ik een verbluffende resultaat, precies net alsof ik bij de cosmo ben langs geweest.
Ik gebruik nikss bij het stijlenn van mijn haar ... :$
daar kan je haar van breken
Britney_
08-10-2007, 15:55
ik gebruik niet de cremespoelinh van fuente, gebruik mijn eigen shampoo Andrelon en de cremespoeling ervan (glad en stijl).
en alsnog krijg ik een verbluffende resultaat, precies net alsof ik bij de cosmo ben langs geweest.
ja het is heel moeilijk om een goede shampoo te vinden als je allergisch bent voor een stof wat onwijs vaak in shampoo gebruikt wordt..heb nu 1 van lavera..heb niet veell keus
maar ik hoop dat ik vanavond de fuente uit kan proberen..:) moet namelijk ook trainen..pff..maar je hoort het wel
Romaissa.
08-10-2007, 16:33
Ik gebruik die van loreal, dat oranje flesje! Die is héél goed!
Aanrader voor iedereen..
De serum van John Frieda is ook heel goed..
Obsession__
08-10-2007, 16:41
Ik styl me haar bijna nooit, maar als ik het doe dan gebruik ik die van John Frieda of die van Gliss kur...
Ik gebruik chi silk infusion, wordt je haar superzacht en glanzend van
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.