Bekijk originele versie : wat moet ik doen!
karimaAB
23-10-2003, 12:58
salaam meiden
ik heb een vraagje ik weet niet wat ik moet doen,een jongen die ik ken is me ten huwelijk komen vragen maar mijn ouders zeggen de keuze ligt bij jou maar mijn broers zijn er tegen ze willen niet dat ik met hem trouw maar mijn hartje zegt ja
en daarom weet ik geen raad!!
ze zeggen altijd je moet je hart volgen maar mijn broers wil ik ook niet kwijt!!!!
graag zou ik van jullie wat raad willen en ook weten wat zouden jullie doen!! :( :(
Farida_zina
23-10-2003, 13:03
ken je hem?
Hoe is hij?
Kende je hem voordat hij je hand kwam vragen?
Kennen je broers hem?
Hoe is zijn geloof voor Allah?
Waarom wijzen je broers hem af?
Is hij klaar om te trouwen naar jouw mening?
karimaAB
23-10-2003, 13:09
ja ik ken hem goed!
karimaAB
23-10-2003, 13:10
hij is helemaal klaar om te trouwen en hij bid!en ken hem al bijna 11maanden
Farida_zina
23-10-2003, 13:16
Volg je hart dan lieverd en bid voor allah dat hij de echte voor je is..
Als je je gemakkelijk bij hem voelt en hem kent doe het dan ...maar waarom wijzen je broers hem af?
Elfniewna
23-10-2003, 13:18
Meid, jij kiest voor een huwelijk met hem.. En niet je broers? Jij gaat een leven met hem tegemoet. Als jou ouders hem een geschikte kandidaat vinden dan moet je ervoor gaan hoor!!
Succes nog!!
:kusgrijs:
mimo
karimaAB
23-10-2003, 13:19
hij is de ware voor mij want hij heeft alles wat ik in een man wil!
het is een hele goei en lieve man hij begrijpt mij en ik hem maar waarom mijn broers er tegen zijn weet ik ook niet ?
karimaAB
23-10-2003, 13:20
bedankt.....
Elfniewna
23-10-2003, 13:23
Origineel gepost door karimaAB
hij is de ware voor mij want hij heeft alles wat ik in een man wil!
het is een hele goei en lieve man hij begrijpt mij en ik hem maar waarom mijn broers er tegen zijn weet ik ook niet ?
Kijk het kan zijn dat jou broers hem iets hebben zien doen.. U never know :rolleyes: misschien vroeger ofso.. Maar jah je moet ze dat gewoon vragen en aangeven dat je echt veel om hem geeft snap je.. Ik denk dat je broers dan vanzelf in gaan zien dat je gelijk hebt :)
Farida_zina
23-10-2003, 13:26
Je moet het vragen...en zeggen dat je het moet weten want anders blijf je je hele leven onzeker over hem...
karimaAB
23-10-2003, 13:29
nee ze kennen hem niet echt goed daarbij bij wat een persoon in het verleden doet dat is verledentijd we moeten naar de toekomst denken!!!
karimaAB
23-10-2003, 13:30
maar mijn broers zijn moeilijk om mee te praten....
Elfniewna
23-10-2003, 13:31
Ja maar laten we wel wezen, dat doen niet alle mensen he..
Wel vreemd dan dat je broers het er niet mee eens zijn hoor.. Maar ja ik kan er natuurlijk niet over oordelen. Ik hoop dat je gelukkig word en dat je broers het toch gaan accepteren, want tenslotte ben jij hun zusje en als jij zo gelukkig bent dan kunnen ze niks anders doen dan het te accepteren tog? ;)
m3a salamaa
karimaAB
23-10-2003, 13:33
ik hoop het ook maar toch ben je bedankt!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.