Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : avatars, ondertekening?!

Kawtarina
23-10-2003, 10:56

Hey mensen ik heb even een vraag aan jullie. Ik probeer een ander avatar te krijgen, maar niet van die avatars hier maar van een andere site. Dit geld ook voor de ondertekening. Het probleem nu is dat ik het telkens probeer maar het lukt niet. Dus.....wie kan mij helpen? Alvast bedankt! :D :zwaai: groetjes Kawtar

OujDa_LaDy
23-10-2003, 11:00
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Kawtarina
23-10-2003, 11:04
ja bijv....maar hoe doe je dat?

Heiba
23-10-2003, 12:21
Voor vragen hierover kun je bij mij of 1 van de andere moderators terecht! :zwaai: Heiba

Kawtarina
23-10-2003, 12:41

Origineel gepost door Advocaat je gaat naar een website en zoek een avatar die niet te groot is en als je dat gedaan hebt..sla die op in je computer en waneer je dat gedaan hebt..ga dan naar mijn hoekje..mijn hoekje staat naats chat en kwis boven aan ...druk daar op en waneer je dit gedaan hebt...druk daarna op wijzig opties..*****oll helemaal naar beneden en dan zal je dit lezen ---> wijzig avatar ..druk daar op en scroll helemaal naar beneden en je ziet daar 2 opties staan..je kan de website adres geven waar je avatar te vinden is of je haalt je avatar uit je bestand die je opgeslagen hebt hoe ga je te werk druk op bladeren en dan zal je avatar bestandje tegenkomen en zodra je dat gevonden hebt...open het..en daarna zie je die verschijnen bij bladeren van marokko.nl en als je dat gezien hebt...klik dan op verzend wijzigingen alleen je foto mag niet te groot zijn ..als dat zo is dan kan je die hier niet opkrijgen of je stuurt beheer je link en die gaan ze verkleinen voor jou beslama heel erg bedankt. maarre k heb t geprobeerd maar ik krijg telkens een bericht van het moet een gif,bnp,jpg plaatje zijn. Weet jij of iemand (moderator) een site met zulke plaatjes? groetjes Kawtar

Heiba
23-10-2003, 12:49
Je moet het plaatje eerst opslaan als een JPG, dat kun je selecteren als je het plaatje opslaat op je computer, en dan staat er dus "opslaan als" Voordat je meteen OK klikt selecteer je eerst JPG. Vervolgens moet je de foto verkleinen, Marokko.nl heeft hier een speciaal systeem hiervoor! http://forums.marokko.nl/avatarverkleiner.php Let op! Alleen JPG's kunnen hierin verkleint worden!

Kawtarina
23-10-2003, 12:55
Nee sorry het lukt gewoon niet mensen! pfff

Kawtarina
23-10-2003, 12:57
maar toch bedankt voor de moeite advocaat en heiba