Bekijk originele versie : Chemisch Stylen
prOffieJ_
07-10-2007, 19:32
klikken
[ Welke producten zijn het minst slecht voor je haar?
Wat zijn de gevolgen ervan?
Hoe duur is het ?
Hoelang blijft het resultaat zitten?
Wie heeft er evaring mee?
Alvast bedankt:goedzo: ]
Originalbella
07-10-2007, 19:56
uhupppp
prOffieJ_
07-10-2007, 20:49
niemand?:(
morena_23
08-10-2007, 01:30
klikken
[ Welke producten zijn het minst slecht voor je haar?
Wat zijn de gevolgen ervan?
Hoe duur is het ?
Hoelang blijft het resultaat zitten?
Wie heeft er evaring mee?
Alvast bedankt:goedzo: ]
Is allemaal troep meid.. Geloof me.. Ik heb van mijn eigen stijl haar... en har toch ooit wella van Marokko geprobeerd paar jaar geleden.. Is wel mooi enzo, maar die troep blijft 10jaar lang in je haar(wortels) zitten.. Zo slecht is het. En je haar wordt er niet gezonder op.
Dus ik raad het je af...
LadyRabat
08-10-2007, 01:42
wella is troep...
er zijn wel andere producten die je kunt gebruiken zonder schade..
maar ja dan moet je natuurlijk wel goed voor je haar zorgen.. als je elke dag gaat stijlen met een stijltang enzo dat schiet niet op...
dat is ongezond met of zonder chemische spul..
Kijk puur natuur is altijd beter... maar dan moet je dus ook niet gaan stijltangen, fohnen etc etc...
je kunt het beste naar een winkel of kapsalon gaan waar ze ervaring hebben met dit soort spullen en waar ze naar je haar kijken om te kunnen bepalen welke straight het beste is voor je haren, zodat je niet eentje krijgt die te zwak is of erger nog.. eentje die te sterk is voor je haren..
marokkaanse haren zijn geen negroide haren.. dus dan heb je ook niet zulk sterk spul nodig..
er zijn veel verschillende soorten merken.. ga anders eens langs bij een van de vestigingen van deze winkel.. hun verkopen al jaren dit soort spullen en verkopen ook aan bekende nederlanders etc..
http://www.rafinas.nl/
En wat altijd goed is voor je haar.... maskertje van olijfolie voor een paar uurtjes per week en vooral RUST !!!
dus ga niet als een gek lopen stijltangen, fohnen, chemisch stijlen etc etc
maar bouw ook periodes van rust in..
khir incha Allah...
chinees stylen !! Moet je eens naar googlen. Volgens mij heb je een zaak in amsterdam en den haag. Heb gehoord dat je haar er echt prachtig uit gaat zien, alleen mag je je haar een 5 maanden van te voren niet geverft en gestyled hebben.
En daarna mag je ook niet gaan zwemmen in een zwembad vanwege chloorwater. Je moet er wat voor over hebben, maar het resultaat is prachtig en niet heel slecht want het is van plantaardig materiaal gemaakt.
En nu heb ik het niet over die chemicalien die afro's gebruiken.
chinees stylen !! Moet je eens naar googlen. Volgens mij heb je een zaak in amsterdam en den haag. Heb gehoord dat je haar er echt prachtig uit gaat zien, alleen mag je je haar een 5 maanden van te voren niet geverft en gestyled hebben.
En daarna mag je ook niet gaan zwemmen in een zwembad vanwege chloorwater. Je moet er wat voor over hebben, maar het resultaat is prachtig en niet heel slecht want het is van plantaardig materiaal gemaakt.
En nu heb ik het niet over die chemicalien die afro's gebruiken.
Ook niks aan...waarom? afgezien van t feit dat t ontzettend duur is ( lees: een eurotje of 300) is het resultaat verbluffend (zeer stijl) en dus nog erger want zodra je haar ook maar een centimeter of 2 gegroeid is zie je al enorm verschil...wat moet je dan? constant je uitgroei fohnen/tangen? en voor een uitgroei behandeling moet je ook weer een bepaald aantal maanden wachten of een gegroeif aantal centimeters dacht ik....:maf2:
PiendieKaas
08-10-2007, 20:19
ik neem liever extensions dan dat ik die troep weer gebruik!:ego:
prOffieJ_
11-10-2007, 21:07
Ok tnQ dames, al zijn er andere mogelijkheden vooral plaatsen:D....
Ik wil dolgraag stijl haar, maar niet ten koste van mijn haar.
Idd dan zit ik weer met uitgroei en dat soort dingen..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.