Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je vindt Drie mensen leuk

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

Asri
19-08-2002, 19:08

Stel je eens voor, je bent op drie mensen helemaal gek. Te gek zelfs om maar tussen ze te kiezen. Voor wie zou je kiezen? En hoe weet je dat het de goede keuze is? Yeh dooie!

Missrapster
19-08-2002, 19:10
haha ik kan niet eens tussen 2 kiezen laat staan nog eens 3.....zit je in de problemen mn jonge??

MueZli
19-08-2002, 19:12
Origineel gepost door Asri Stel je eens voor, je bent op drie mensen helemaal gek. Te gek zelfs om maar tussen ze te kiezen. Voor wie zou je kiezen? En hoe weet je dat het de goede keuze is? Yeh dooie! Zonnesteek ? :D Heb er vandaag ook last van :D

Asri
19-08-2002, 19:13
Origineel gepost door Missrapster haha ik kan niet eens tussen 2 kiezen laat staan nog eens 3.....zit je in de problemen mn jonge?? Ja ik ben gek op Jennifer, Shakira en Britney Spears... Weet echt niet wie ik moet kiezen :p

Missrapster
19-08-2002, 19:13

je bent niet de enige ik ook...voel jij je ook zo licht??

Missrapster
19-08-2002, 19:14
heb je mn nieuwe avatar gezien...dat is shakira...

Asri
19-08-2002, 19:16
Origineel gepost door Missrapster heb je mn nieuwe avatar gezien...dat is shakira... Yep...Maar desondanks kan ik nog steeds geen keuze maken Wat nu? Graag serieuze reacties!! :p

VersaceGirl
19-08-2002, 19:17
Origineel gepost door Asri Ja ik ben gek op Jennifer, Shakira en Britney Spears... Weet echt niet wie ik moet kiezen :p britney spears :D

Missrapster
19-08-2002, 19:20
wil je iemand die kan buikdansen...kies shakira wil je iemand hebben die over zn gevoelens zingt...kies britney en anders kies voor Jlo!!

MueZli
19-08-2002, 19:26
Origineel gepost door Asri Yep...Maar desondanks kan ik nog steeds geen keuze maken Wat nu? Graag serieuze reacties!! :p Las in n arabische tijdschrift, dat een egyptische vrouw wel wist om te gaan met teveel keus :D.. Ze trouwde 7 mannen, en vermoordde er 6. Ze trouwde, vermoordde, etc Haar 1ste man, vermoordde ze, met hulp van haar minnaar. Cruewella ervan, was dat ze hem daarna vermoordde. :D Stank voor dank, maar zij besloot het geld, met niemand te delen dan zichzelf, die ze erfde van haar late husband. In het dierenrijk, bestaat er een geestelijke verwante van deze serial killer egyptische ; Black Widow :D Euh, ..wat was ut onderwerp ook ook alweer...3 mooi getal tjah :D

Asri
19-08-2002, 19:27
Origineel gepost door Missrapster wil je iemand die kan buikdansen...kies shakira wil je iemand hebben die over zn gevoelens zingt...kies britney en anders kies voor Jlo!! En wat heeft Jennifer? :D Waah...snap dat danG...Ik kan echt niet kiezen :( Misschien dat ik voor iemand anders kies...I don't know Kijk het zit zo: Van JLo heb ik alleen een telefoonnummer...ze zou me een keertje bellen ...maar volgens mij was haar beltegoed op ofsjo...Kan gebeuren Van Shakira...Hmm...Laatst ging ze huilen omdat ik alleen zei dat ze lelijke stem had...Maarre ik troostte haar door te zeggen dat ze als Fatima kan shaken :D En van Britney Spears..Tja..wat kan ik daar over zeggen...Oh ja...Ze is lelijk zonder make up....Maar ze heeft doekoes! Ewa jah...Moeilijk Moeilijk! :jammer:

Missrapster
19-08-2002, 19:29
neem ze een voor een

Asri
Origineel gepost door MeuslitriX Las in n arabische tijdschrift, dat een egyptische vrouw wel wist om te gaan met teveel keus :D.. Ze trouwde 7 mannen, en vermoordde er 6. Ze trouwde, vermoordde, etc Haar 1ste man, vermoordde ze, met hulp van haar minnaar. Cruewella ervan, was dat ze hem daarna vermoordde. :D Stank voor dank, maar zij besloot het geld, met niemand te delen dan zichzelf, die ze erfde van haar late husband. In het dierenrijk, bestaat er een geestelijke verwante van deze serial killer egyptische ; Black Widow :D Euh, ..wat was ut onderwerp ook ook alweer...3 mooi getal tjah :D LOL!!:D That woman was gewoon dodelijk :giechel:

MueZli
Origineel gepost door Asri Fatima Dit is n naam , die je niet met die Troela's moet combineren en ook niet met vreemde lichaamsbewegingen.

VersaceGirl

Origineel gepost door Missrapster neem ze een voor een of alledie tegelijk :D :D :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9