Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Samsung D900 simlockvrij maken

MissesHU
07-10-2007, 14:23

Waar kan ik mijn Samsung D900 goedkoop simlockvrij maken?

Larache86
07-10-2007, 14:30
zwarte markt denk ik

1001_nacht
07-10-2007, 14:39
Als jouw telefoon een jaar oud is kun je dat door de provider laten doen, bel de klantenservice en ze versturen je vervolgens een code toe per post! Dat is btw de beste manier om hem simlockvrij te maken wil je je garantie (mocht je die hebben) behouden.

MissesHU
07-10-2007, 14:48
Als jouw telefoon een jaar oud is kun je dat door de provider laten doen, bel de klantenservice en ze versturen je vervolgens een code toe per post! Dat is btw de beste manier om hem simlockvrij te maken wil je je garantie (mocht je die hebben) behouden. Ja klopt, dat heb ik bij mijn andere telefoon gedaan, maar de samsung is nu maar een paar maanden oud. Kan niet zo lang wachten..

1001_nacht
07-10-2007, 14:50

Ja klopt, dat heb ik bij mijn andere telefoon gedaan, maar de samsung is nu maar een paar maanden oud. Kan niet zo lang wachten.. Dwz dat jouw telefoon geen garantie meer kent wanneer je het anders dan op die manier doet. Je kunt het op de Haagse Markt laten doen of gewoon een Telefoonhuis in de buurt.

MissesHU
07-10-2007, 14:52
Dwz dat jouw telefoon geen garantie meer kent wanneer je het anders dan op die manier doet. Je kunt het op de Haagse Markt laten doen of gewoon een Telefoonhuis in de buurt. Kunnen zij dan zien dat ik hem simlockvrij heb gemaakt?

1001_nacht
07-10-2007, 14:57
Kunnen zij dan zien dat ik hem simlockvrij heb gemaakt? Als jij hem vóór 1 jaar tijd simlockvrij maakt en het niet via hen hebt gedaan spreekt het voor zich dat je het niet op de goede manier hebt gedaan, ergens staat ook dat jouw garantie vervalt wanneer je hem op eigen houtje simlockvrij maakt.

prinses007
07-10-2007, 17:44
waar kan ik mijn scherm van e900 laten maken hij geeft wit licht en wel goedkoop graag

MissesHU
07-10-2007, 18:36
Als jij hem vóór 1 jaar tijd simlockvrij maakt en het niet via hen hebt gedaan spreekt het voor zich dat je het niet op de goede manier hebt gedaan, ergens staat ook dat jouw garantie vervalt wanneer je hem op eigen houtje simlockvrij maakt. Oh dat wist ik niet. Bedankt voor je informatie :goedzo: