Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gezocht...

Pagina's : [1] 2

Analfabeet
19-08-2002, 18:28

MI Casa is grondig toe aan een Schoonmaakbeurt ( Is nie de enigste die aan een beurt toe is hehe )...Dus wie van de Dames ( dames jah...Ik word in de gaten gehouden door de Marokkaanse gemeenschap : No Boys allowed in mn Huis , Sebiet denken ze dat ik shien ******* ben )... Denk jij dat je de kwaliteiten bezit om dit huis te doen laten Blinken...Geef je dan nu op voor een Sollicitatiegesprek waar je Mondeling kunt uitleggen waarom jij denkt De ware te zijn voor deze klus... Uiteraard is hiermee een Uitstekend Salaris verbonden ( 3 Lege Statiegeld flessen en een Pak stroopwafels die al 3 maanden in de kast Liggen )...

Petit_Taxi
19-08-2002, 18:32
Origineel gepost door Analfabeet MI Casa is grondig toe aan een Schoonmaakbeurt ( Is nie de enigste die aan een beurt toe is hehe )...Dus wie van de Dames ( dames jah...Ik word in de gaten gehouden door de Marokkaanse gemeenschap : No Boys allowed in mn Huis , Sebiet denken ze dat ik shien ******* ben )... Denk jij dat je de kwaliteiten bezit om dit huis te doen laten Blinken...Geef je dan nu op voor een Sollicitatiegesprek waar je Mondeling kunt uitleggen waarom jij denkt De ware te zijn voor deze klus... Uiteraard is hiermee een Uitstekend Salaris verbonden ( 3 Lege Statiegeld flessen en een Pak stroopwafels die al 3 maanden in de kast Liggen )... :giechel: :giechel: :giechel:

LELIJKERD
19-08-2002, 18:34
iewa safieeee ben je nog steeds alleen thuis bro ?

Analfabeet
19-08-2002, 18:35
Origineel gepost door LELIJKERD iewa safieeee ben je nog steeds alleen thuis bro ? Ze waren daarnet in Barcelona...Dus nog steeds Home Alone...Ik voel de hete adem van mn Ouders steeds beter...Damn daar gaat mn Vrijheid...

Moroccan_Diva
19-08-2002, 18:36

Locatie: Yene rasechte Boer..Ade da ma wit Die humor, die locatie.. Do I know you? :giechel: xoxo Lika. ;)

LELIJKERD
19-08-2002, 18:37
mijn vrijheid is me vorig week ontnomen maar maakt niet uit, in ruil daarvoor, krijg ik elke dag lekkere mama's kookkunsten voorgeschoteld :D

Analfabeet
19-08-2002, 18:37
Origineel gepost door Moroccan_Diva Locatie: Yene rasechte Boer..Ade da ma wit Die humor, die locatie.. Do I know you? :giechel: xoxo Lika. ;) Hehe ;)...Off Course Md'tje...Wie o wie ben ik ....

Analfabeet
19-08-2002, 18:38
Origineel gepost door LELIJKERD mijn vrijheid is me vorig week ontnomen maar maakt niet uit, in ruil daarvoor, krijg ik elke dag lekkere mama's kookkunsten voorgeschoteld :D Ik verlang naar een stevig Portie Marmita en die gebraden Kip...Damn....6 Weken zonder :confused: ...

Moroccan_Diva
19-08-2002, 18:38
Origineel gepost door Analfabeet Hehe ;)...Off Course Md'tje...Wie o wie ben ik .... Zeg maar niets :D 'Vrouwelijke Intuïtie' laat mij nooit in de steek xoxo the Diva ;)

Analfabeet
19-08-2002, 18:39
Origineel gepost door Moroccan_Diva Zeg maar niets :D 'Vrouwelijke Intuïtie' laat mij nooit in de steek xoxo the Diva ;) :Iluvu:

Moroccan_Diva
19-08-2002, 18:41
Origineel gepost door Analfabeet :Iluvu: ;) xoxo Lika.

Analfabeet
19-08-2002, 18:43
Origineel gepost door Moroccan_Diva ;) xoxo Lika. Jou balkje is net de Nightrider...Kit ensjo...Ghataros...

Moroccan_Diva
19-08-2002, 18:45
Origineel gepost door Analfabeet Jou balkje is net de Nightrider...Kit ensjo...Ghataros... Hahaha.. :haha: Waarom valt je dat hier op? Op die ene-andere-site heb ik hem ook ;) Daar lees je mijn berichten zeker niet, nigh? xoxo Lika. ;)

Analfabeet
19-08-2002, 18:46
Origineel gepost door Moroccan_Diva Hahaha.. :haha: Waarom valt je dat hier op? Op die ene-andere-site heb ik hem ook ;) Daar lees je mijn berichten zeker niet, nigh? xoxo Lika. ;) Oops Betrapt...

Moroccan_Diva
19-08-2002, 18:51

Origineel gepost door Analfabeet Oops Betrapt... :haha: Mehlish, ik lees de jouwe ook niet... (yeah yeah, dont lie.. wie moest er zo hard lachen om die kaplaarzen?) xoxo Lika. ;)

Pagina's : [1] 2