Bekijk originele versie : kan iemand die niet getrouwd is ook gelukkig zijn?
kan iemand die niet getrouwd is ook gelukkig zijn?
Misschien nog wel gelukkiger :(
SweetLady
22-10-2003, 22:59
Ik zou het echt niet weten. :)
Waarom zou dat niet kunnen je geluk hangt niet af van dat papiertje huwelijkscontract ... geluk kun je niet kopen en je hoeft niet iemand te hebben om gelukkig te zijn
naar mijn idee is iemand die niet getrouwd is niet gelukkig, mannen en vrouwen zijn voor elkaar geschapen.......
ChOcOtOfFfF
22-10-2003, 23:01
tuurlijk kan dat. Ik heb geen man nodig om gelukkig te zijn(op dit moment)
het is meer een toegevoegde waarde denk ik.
ChOcOtOfFfF
22-10-2003, 23:02
Origineel gepost door AdamX
naar mijn idee is iemand die niet getrouwd is niet gelukkig, mannen en vrouwen zijn voor elkaar geschapen.......
ja ok, jij praat over de rest van je leven, ik over op dit moment.
Origineel gepost door Kadisha
Waarom zou dat niet kunnen je geluk hangt niet af van dat papiertje huwelijkscontract ... geluk kun je niet kopen en je hoeft niet iemand te hebben om gelukkig te zijn
geluk kan je inderdaad niet kopen, maar kan ej wel krijgen als je getrouwd bent met iemand die je begrijpt en van elkaar houdt
geluk kan je inderdaad niet kopen, maar kan ej wel krijgen als je getrouwd bent met iemand die je begrijpt en van elkaar houdt
Dus dat betekent dat je al die tijd voordat je iemand hebt gevnden met wie je de rest van je leven verder wilt, ONgelukkig bent :confused:
Dan moet je vooral gaan trouwen als je zo denkt ;)
Origineel gepost door Hafsat
Dus dat betekent dat je al die tijd voordat je iemand hebt gevnden met wie je de rest van je leven verder wilt, ONgelukkig bent :confused:
ik wilhet niet ONgelukkig noemen, maar het si wel een moeilijke tijd en dat begint vanaf je pubertijd......
de kans dat je ophet verkeerde pad trecht kotm is groter dan wanneer ej gettrouwd bent, denk maar aan zina, alcohol, drugs, meer op straat, de heel tidj maar aan vrouwen denken en versieren....... en noem maar op
het huwelijk is niet voro nisk de helft van je geloof, het huwelijk beschermt je tegen vele zonden.....
maar ja zo denk ik erover
Origineel gepost door Kadisha
Dan moet je vooral gaan trouwen als je zo denkt ;)
ik denk inderdaad zo, maar trouwen is toch osn doel allemaal? ik kan me niet voorstellen om mijn heel leven vrijgezel te blijven,mijn doel is om eengelukkig gezin te stichten en voor mijn geloof gaan samen met mijn toekomstige vrouw :Iluvu:
maar ja voorlopig is het een droom
ik wilhet niet ONgelukkig noemen, maar het si wel een moeilijke tijd en dat begint vanaf je pubertijd......
de kans dat je ophet verkeerde pad trecht kotm is groter dan wanneer ej gettrouwd bent, denk maar aan zina, alcohol, drugs, meer op straat, de heel tidj maar aan vrouwen denken en versieren....... en noem maar op
het huwelijk is niet voro nisk de helft van je geloof, het huwelijk beschermt je tegen vele zonden.....
maar ja zo denk ik erover
Erg fijn dat jij er zo over denkt, maar kijk om je heen en je ziet hoeveel "getrouwde" mannen zina plegen, alcohol/drugs gebruiken en die de hele tijd aan andere vrouwen denken en versieren......
Origineel gepost door Hafsat
Erg fijn dat jij er zo over denkt, maar kijk om je heen en je ziet hoeveel "getrouwde" mannen zina plegen, alcohol/drugs gebruiken en die de hele tijd aan andere vrouwen denken en versieren......
helaas komt dat ook beste vaak voor bj getrouwde mannen, maar ik denk dat het komt omdat ze niet gelovig zijn, ieman die niet bidt zal dingen doen die niet toegestaan zijn, maar bij ieman ddiewel bidt is die kans klein....
jou toekomstige kinderen hebben recht op ene goede vader, trouw dus niet zomaar met iemand!! en dat geldt ook voor mij en voor iedereen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.