Bekijk originele versie : Je Vindt Twee mensen Leuk
EmiR_Soltan
19-08-2002, 18:07
Stel je eens voor, je bent op twee mensen helemaal gek.
Te gek zelfs om maar tussen ze te kiezen.
Voor wie zou je kiezen?
En hoe weet je dat het de goede keuze is?
Missrapster
19-08-2002, 18:10
haha ik zit nu in zon situatie....damn...kan niet kiezen...zij willen mij en ik hun...haha....kweet het echt niet meer...:(
ZwarteNico
19-08-2002, 18:50
stiekum met allebei nemen: NIET kiezen dus...
en dan kijken wie beter is en dan pas kiezen
ZwarteNico
19-08-2002, 18:51
net een echte Marokkaan dus
Missrapster
19-08-2002, 18:51
haha kheb ze allebei al uit geprobeerd kan nog steeds geen keuze maken...ander opties nog??
Origineel gepost door Missrapster
haha ik zit nu in zon situatie....damn...kan niet kiezen...zij willen mij en ik hun...haha....kweet het echt niet meer...:(
Er is er altijd 1 leuker.. Ik hoop dat als je ze gaat bedonderen je jezelf nog eens tegen komt.
ZwarteNico
19-08-2002, 18:53
ow, heb je er echt last van dan????
Twee tegelijk leuk vinden, dat is echt een probleem..
Missrapster
19-08-2002, 18:55
haha he nime kben niet zo hoor.waarom twee tegelijk...??Kheb de ene een tijdje gelden gehad...en die andere heb ik nu...!!Maar kan niet zonder hen...als vrienden...hihi...
Soumayaa
19-08-2002, 19:30
ook al ben je gek op 2 mensen toch heb je onbewust een voorkeur voor 1 van die 2 personen.........
ik zou maar zeggen...................follow ur intuition!!! and keep it real!
ps: hoe moeilijk het ook is "je moet een keuze maken" want je kan geen 2 mensen aan het lijntje houden
groetjes
Uit 2 mensen kiezen, Omar Sultan??
Dan moet je toch eerst een korte beschrijving geven van nr.1 en nr.2 qua innerlijk en uiterlijk...
Dannnn pas kunnen we kiezen :)
Missrapster
19-08-2002, 20:16
ja daar zat ik nou ook over na te denken...het zijn allebei me beste vrienden...
EmiR_Soltan
19-08-2002, 20:18
Salam,
Dat zou wel eens een goede keuze kunnen zijn.
Geen van beide te kiezen. Als je toch weet dat de keuze te moeilijk is.
Toch maar verder met het leven, tenzij je misschien spijt wilt lijden door dat je misschien voor een verkeerde persoon hebt gekozen.
En iemand uitproberen, kijken hoe die is... Terwijl je weer die ander zoet houdt met je lieve aanwezigheid en woorden is ook niet echt eerlijk. Tegen over de twee en ook tegen over jezelf.
Liefs
Emir
(S)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.