Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jassen

Pagina's : [1] 2

Mellie_
06-10-2007, 18:21

Wat vinde jullie van deze jas, heb hem gezien en gepast bij de H&M en vind hem op zich leuk... Hij valt opzich best goed, tegen m'n knieen aan http://shop.hm.com/media/products/555/DL555_58767_09090_14_2352.jpg

N-Tetouania
06-10-2007, 21:09
Ik vindt het een standaard jas. Groetjes

Girly_Girl
06-10-2007, 21:10
Hangt af van je eigen postuur, als je een beetje gezet bent dan is deze jas niet zo heel leuk, want dan komen je borsten er echt heel erg uit steken...je trekt dan de aandacht daar naar toe. Ben je wat dunner dan is hij wel leuk!

R_berkaniia
06-10-2007, 21:11
Lijkt veel op een jas die ik vandaag heb gezien. Maar dan bij de Pepe jeans. Wel leuk om in je kast te hebben. Voor de afwisseling.

Zienntje
06-10-2007, 21:16

Ik was toevallig vandaag ook in de H&M en ik had die jas ook gepast.. Ik ben opzich ook slank maar ik vond dat hij niet echt een mooi figuur had.. Zoals R_Berkaniia zei ''Wel leuk om in je kast te hebben. Voor de afwisseling.'' :)

R_berkaniia
06-10-2007, 21:17
Ik was toevallig vandaag ook in de H&M en ik had die jas ook gepast.. Ik ben opzich ook slank maar ik vond dat hij niet echt een mooi figuur had.. Zoals R_Berkaniia zei ''Wel leuk om in je kast te hebben. Voor de afwisseling.'' :) Precies.;)!

Cha3koekaa
06-10-2007, 21:18
Als je hem leuk vindt moet je hem halen, als je je af gaat vragen wat anderen mensen er van vinden dan ga je alleen twijfelen, aangezien de ene zegt mooi en de ander vindt hem weer lelijk, fhemtie :goedzo:?

riffialady17
06-10-2007, 21:38
Lijkt veel op een jas die ik vandaag heb gezien. Maar dan bij de Pepe jeans. Wel leuk om in je kast te hebben. Voor de afwisseling. hoeveel jassen moet je dan wel niet hebben :maf: voor de afwisseling...:hihi:

R_berkaniia
06-10-2007, 21:50
hoeveel jassen moet je dan wel niet hebben :maf: voor de afwisseling...:hihi: :haha: Ik haal meestal 2 dure jassen. En dan probeer ik gewoon andere jassen te vinden met een redelijke prijs. Lekker voor de afwisseling, echt waar. Ik wil echt niet de hele winter met een jas lopen.

Girly_Girl
06-10-2007, 22:11
:haha: Ik haal meestal 2 dure jassen. En dan probeer ik gewoon andere jassen te vinden met een redelijke prijs. Lekker voor de afwisseling, echt waar. Ik wil echt niet de hele winter met een jas lopen. :goedzo: Zo doe ik het ook :)

Mellie_
06-10-2007, 22:56
Ik was toevallig vandaag ook in de H&M en ik had die jas ook gepast.. Ik ben opzich ook slank maar ik vond dat hij niet echt een mooi figuur had.. Zoals R_Berkaniia zei ''Wel leuk om in je kast te hebben. Voor de afwisseling.'' :) Ik ben dus wel redelijk gezet, maar ik vond hem dan weer wel een mooi figuur hebben :maf:.. Morgen maar even nog een keer passen...:hihi:...

R_berkaniia
06-10-2007, 22:58
:goedzo: Zo doe ik het ook :) Zo hoort het ook..:sjans:..

PobriSita
06-10-2007, 23:46
Sowieso jassen bij de hm vind ik echt bijna nooit mooi, kwaliteit van de jassen vind ik ook niet denderend. HM is leuk voor truitjes, of ondergoed. Af en toe een leuke broek, maar jassen sowieso niet. Je moet zelf kijken, als je die jas mooi vind moet je die jas gewoon halen. Als ik jou was zou ik toch ff bij ZARA of MANGO kijken voor een leuke jas.

Mellie_
06-10-2007, 23:57
Ik ben niet op zoek naar dé jas van het jaar...Maar gewoon naar een simpele zwarte jas (in ieder geval een elegante jas) Ik ben maar een student en jassen zijn over het algemeen redelijk prijzig...Dus ik koop nooit, maar dan ook nooit duren kleren...Sla me dood als ik ooit schoenen heb gekocht die duurder waren dan 30 euro... Mango kom ik nooit (zou niet eens weten of die er bij ons is) en zara heeft zo nu en dan leuke dingen, maar nou niet bepaald goedkoop...

Lella_Hafsa
07-10-2007, 00:01

Tarr, drie weken geleden daar een jas gekocht, maar twee keer aangehad. Vind em alweer lelijk en hij pluist helemaal. Izan boyezan kwaliteit. Ik hou et daar wel bij leuke jurkjes en that shit.

Pagina's : [1] 2