Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sissi-jurken

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

LZN
22-10-2003, 21:11

Ga je trouwen/verloven en wil je er echt prachtig uitzien!!!! Huur dan een mooi sissi-jurk!!! Voor verdere informatie kunnen jullie mailen naar amirasecret@hotmail.com groet,.

sonya24
31-10-2003, 11:29
Foto's graag........... hanroch23@hotmail.com thanx :D

sellina84
01-11-2003, 14:11
Wil graag foto`s zien alvast bedankt .......... sellina83@hotmail.com

SweetRose
01-11-2003, 17:59
Ja ik ga binnekort verloven..en ik ben op zoek naar sissiekleedjes...:D.....stuur maar lekker door die foto's...thx...:D... Braafdutske@hotmail.com

SweetRose
01-11-2003, 23:50

I'l be waiting :bril:... Hehe..kben benieuwd...en durf me niet te vergete é.....:(... Dank u wel bij voorbaat :engel:.. :zwaai:

salsabil113
02-11-2003, 12:56
zou je ze ook naar mij mailen. (Fatima_m13@hotmail.com). Sukran!

chahidaatje
02-11-2003, 17:58
ik wil ook graag een foto als het kan... trouwen-met_jassin@hotmail.com groetjes Chahida

power_flower
02-11-2003, 19:26
Ik zou ze ook graag willen zien insha allah: xxbyflower@hotmail.com

misssnadoria
02-11-2003, 19:35
wil je ook een foto naar mij sturen (zwiena_girll@hotmail.com)

Hannane_da_Best
02-11-2003, 20:55
Ik wil die foto's ook wel zien, dus wil je ze ook ff naar mij mailen. Hannane_habibi@hotmail.com Thnx!!!

SweetRose
02-11-2003, 21:06
Origineel gepost door arabicboy25 zou je mij ook foto´s willen mailen... is vor mijn nichtje hoor, niet voor mij arabicboy25@hotmail.com dank je wel Gelukkig dat je zegt dat ze voor jouw nichtje zijn...Anders begonne we hier rare gedachtes te krijgen..:maf: hehehe...:melig:...:D

prinses_yasmina
03-11-2003, 14:56
Salaam meid, Als je die foto's hebt, zou je ze dan ook naar mij willen sturen? Alvast bedankt voor de moeite... :blauwkus: Oh jah me mail adres is: miss_kwekkie@hotmail.com Bijna vergeten :lol:

Souhaila206
03-11-2003, 15:06
salaam moealaikoum zou je mij foto´s kunnen sturen naar souhaila206@hotmail.com soukran

Gizmo4life
03-11-2003, 18:52
hallo mensen, wat is dat allemaal met die sissi jurken ,ik vind ze zo afschuwelijk,onze marokkaanse jurken zijn in mijn ogen duizend keer mooier. En dan dat kapsel erbij met die pijpe krullen bahhhhhhhhhh niks voor mij! En wat is er met onze tradionele kleren gebeurd, het word alleen maar westers !!! waar is de eserham gebleven !!!! of een muntje op je voorhoofd en een hoofddoek das pas mooi,en dan krijg je nog die acne henna (hennaversiering), het is toch veel mooier om je handen helemaal te doen ,das pas mooi, dat straalt reinheid, schoonheid etc prachtig gewoon maar dat is mijn mening.....en ik ben absoluut niet ouderwets als jullie daar mee aan komen zetten , ik ben gewoon trotst op mijn berberse cultuur!!! beslemma

SweetRose
03-11-2003, 19:20

Origineel gepost door Gizmo4life hallo mensen, wat is dat allemaal met die sissi jurken ,ik vind ze zo afschuwelijk,onze marokkaanse jurken zijn in mijn ogen duizend keer mooier. En dan dat kapsel erbij met die pijpe krullen bahhhhhhhhhh niks voor mij! En wat is er met onze tradionele kleren gebeurd, het word alleen maar westers !!! waar is de eserham gebleven !!!! of een muntje op je voorhoofd en een hoofddoek das pas mooi,en dan krijg je nog die acne henna (hennaversiering), het is toch veel mooier om je handen helemaal te doen ,das pas mooi, dat straalt reinheid, schoonheid etc prachtig gewoon maar dat is mijn mening.....en ik ben absoluut niet ouderwets als jullie daar mee aan komen zetten , ik ben gewoon trotst op mijn berberse cultuur!!! beslemma DAg madame.. Ten eerste..als k een sissiekleedje 'mooi' vind...dan mag k dat toch aandoen met m'n verloving toch??!!.. En die muntje op je voorhoofd en die volledige henna is bij ons ook een traditie (het moet zelfs van m'n ma :D ) daar heb k echt nix op tegen.. En de gewone marokkaanse taksita's en dfjiens zijn helemaaal niet lelijk...ze zijn mooi..maar die sissiekleedjes zijn net iets mooier :)... ps: ik ben ook gewon trots op mijn berberse cultuur ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7