Bekijk originele versie : gelnagels 35€ voor suikerfeest
deze topic heb ik speciaal geopend voor zina**karbonkel!!
ze heeft een zonnecenter met nagelstudio geopend en voor
L'eid gaat ze gelnagels zetten voor 35€:goedzo:
ze heeft zonet mijn nagels gedaan en die zijn zo mooi.
als dank open ik deze topic.
nog veel succes zina!!!
regenboogje82
06-10-2007, 21:51
ok, leuk! maar waar zit ze dan??
zina-karbonkel
07-10-2007, 22:53
oh dit is lief van je drif.
chokran meid voor de reclame.
ik ben in merksem-antwerpen gelegen.
dus mensen met interesse!!!
drif dikke knuffel, je bent een schat!!
myrimimi
07-10-2007, 22:56
volgens mij is ze helemaal ni bij jouw geweest je ben een zus van karbonkel om zo reclame te make
asmae_tetouani
07-10-2007, 23:28
jeh gektee.. gelnagels voor el3ied..
Islamiyyah
08-10-2007, 00:17
topicstarter... de nagels van een persoon mogen niet te lang zijn want dat behoort niet tot de fitrah.. dus je kan ze beter naturel kort doen bij de zusters die komen...
bron:
http://www.islam-qa.com/index.php?ref=22803&ln=ara&txt=nail
http://www.islam-qa.com/index.php?ref=22803&ln=eng&txt=nail
سؤال:
هل تركيب الأظافر والرموش جائز أم لا ؟.
الجواب:
الحمد لله
لا يجوز تركيب الرموش لأنه في حكم وصل الشعر ، وتركيب الأظافر الطويلة على هيئة أظافر الوحوش هو مما جاءنا من طريق الكفار والشريعة قد جاءت بقص الأظافر لا بتطويلها فلماذا نخالف شريعتنا نسأل الله الهداي
Lella_Hafsa
08-10-2007, 09:40
Ja, je moet er wel bij zetten waar en wat. Is tog wel wat handiger, vind je nie ? :hihi:
zina-karbonkel
08-10-2007, 10:28
volgens mij is ze helemaal ni bij jouw geweest je ben een zus van karbonkel om zo reclame te make
ja precies of ik heb niets anders te doen, dan me met zulke dingen bezig te houden.
wel spijtig dat jij tijd hebt om zulke dingen naar de mensen hun hoofd te slingeren.
hou je beter met zinvolle dingen bezig.
ik ken dat meisje niet, ze is eerste maal bij mij geweest. toen ik haar zei dat ze korting kreeg voor l'eid heeft ze dit voor me gedaan, wat is daar mis mee?
diegene die interesse hebben kunnen pm zenden, dan zeg ik waar het is.
voor de rest hou ik me niet graag bezig met negatieve commentaar en breek ik de mensen niet graag af. niet mijn aard
zina-karbonkel
08-10-2007, 10:30
topicstarter... de nagels van een persoon mogen niet te lang zijn want dat behoort niet tot de fitrah.. dus je kan ze beter naturel kort doen bij de zusters die komen...
bron:
http://www.islam-qa.com/index.php?ref=22803&ln=ara&txt=nail
http://www.islam-qa.com/index.php?ref=22803&ln=eng&txt=nail
سؤال:
هل تركيب الأظافر والرموش جائز أم لا ؟.
الجواب:
الحمد لله
لا يجوز تركيب الرموش لأنه في حكم وصل الشعر ، وتركيب الأظافر الطويلة على هيئة أظافر الوحوش هو مما جاءنا من طريق الكفار والشريعة قد جاءت بقص الأظافر لا بتطويلها فلماذا نخالف شريعتنا نسأل الله الهداي
chokran meid voor je raad!!!
neen ik zet ze niet te lang, tenzij iemand dat echt wil, maar dan is het haar wil. ik zeg het erbij, dat lange nagels niet mogen.
Misschien wat voor yemma, leuk aid-kadootje.
zina-karbonkel
08-10-2007, 13:19
Misschien wat voor yemma, leuk aid-kadootje.
nee hbiba, beter een setje voor je vader of je broers.
zogezegd moslima die zich aan de regels houd. ik denk dat je opmerking van hier boven niet echt goeie daad is. indien je geen interesse hebt, hou je mond en zorg ervoor dat je leeft volgens de regels van islam. maar hou je niet bezig met zulke opmerkingen.
islam is meer dan alleen nagels. ik leef mijn leven en hou de mensen niet in 't oog. indien ze iets doen dat niet mag, kan ik het meedelen, maar ik ga niet als een gefrustreerde chagrijnig reageren. dat mag ook niet. indien je iets niet aanstaat, ga je gewoon weg, of kijk je er niet naar. islam begint in je hart!!!!!!!!!!!!!!!!! en je mond is een groot struikelblok. als je constant goede daden doet, maar je kunt je mond niet houden, dan denk ik niet dat er veel van uw goede daden overblijft!!!!!
wordt dikwijls gezegd: " een vrouw gaat jahenama in, alleen al door haar mond!!!!!" en daar zit wat in. als mijn moeder naar moskee gaat, zegt ze dat de vrouwen zelfs tijdens salat, vanalles tegen elkaar zitten te zeggen. of wanneer de imam aan het woord is, kunnen ze hun klep niet houden
spijtig van je opmerking!!! maar ik til er niet aan, heb andere dingen om mij mee bezig te houden!!
ma3a salama sister!!!!!
greeneyezlady
08-10-2007, 13:24
zogezegd moslima die zich aan de regels houd. ik denk dat je opmerking van hier boven niet echt goeie daad is. indien je geen interesse hebt, hou je mond en zorg ervoor dat je leeft volgens de regels van islam. maar hou je niet bezig met zulke opmerkingen.
islam is meer dan alleen nagels. ik leef mijn leven en hou de mensen niet in 't oog. indien ze iets doen dat niet mag, kan ik het meedelen, maar ik ga niet als een gefrustreerde chagrijnig reageren. dat mag ook niet. indien je iets niet aanstaat, ga je gewoon weg, of kijk je er niet naar. islam begint in je hart!!!!!!!!!!!!!!!!! en je mond is een groot struikelblok. als je constant goede daden doet, maar je kunt je mond niet houden, dan denk ik niet dat er veel van uw goede daden overblijft!!!!!
wordt dikwijls gezegd: " een vrouw gaat jahenama in, alleen al door haar mond!!!!!" en daar zit wat in. als mijn moeder naar moskee gaat, zegt ze dat de vrouwen zelfs tijdens salat, vanalles tegen elkaar zitten te zeggen. of wanneer de imam aan het woord is, kunnen ze hun klep niet houden
spijtig van je opmerking!!! maar ik til er niet aan, heb andere dingen om mij mee bezig te houden!!
ma3a salama sister!!!!!
Vandaar die hele a4 tekst zeker :haha:
zina-karbonkel
08-10-2007, 14:04
neen, heb een keer mijn gedacht gezegd over mensen die niets anders doen dan topics aflopen en negatieve opmerkingen geven.
wellah, het doet me niets. mensen die interesse hebben, zullen komen, ook na die opmerkingen.
beslama
ma3a salama sister!!!!!
nou ik wil niet vervelend zijn ofso.! maar mischien wilt ze ze wel aan haar moeder als cadeau geven.!
mijn moeder heeft ook al jarenlang gelnagels en heb ze ook wel eens als cadeautje voor haar gegeven???!!
Dus waarom zo negatief dan opeens weer????
zina-karbonkel
08-10-2007, 14:43
ja kan zijn sister, maar zo kwam het bij mij niet echt over.
diegene die interesse hadden, hebben reeds via pm gereageerd. en dat is bij ons zuster van hierboven niet het geval.
als ik zo'n negatief gevoel krijg bij haar opmerking, zullen er nog zijn die denken dat ze ermee aan het spotten is.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.