Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : AEL eist EXCUUS voor ophitsing en opruiing !!!

mokromike
22-10-2003, 19:44

quote: AEL-NL eist excuses voor stigmatisering en stemmingmakerij in Amsterdam (Woensdag 22 Oktober 2003 16:28:13) Criminoloog Korf schat het aantal harde kernjongeren in Amsterdam op 300, waarvan driekwart Marokkaans is. Dat is een zeer groot verschil als men dat naast het eerder genoemde 1500 zet. De afgelopen dagen zijn de kranten vol geweest van berichten over grote aantallen criminele Marokkaanse jongeren die de politie met de dood zouden bedreigen en bejaarden zouden terroriseren. Minderhedenhatende minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Verdonk, lanceerde een plan om ouders te straffen vanwege de kinderen en dreigt denigererend, in lijn met haar collega-politici, met het korten op de uitkeringen. Alsof de gehele Marokkaanse gemeenschap van de uitkering leeft! Alleen de AEL heeft het hoofd koel gehouden en heeft niet meegedaan met het gehuil over stoute jongens die zielige autochtonen mishandelen. AEL-NL bestuurslid Nabil Marmouch bezocht de troosteloze buurt en stelde vast dat Marokkanen getreiterd worden door de politie en niet andersom. Voorzitter Dyab Abou Jahjah ontlokte sceptische reacties op zijn ontkenning tijdens de Nova -uitzending van 20 oktober 2003 dat 30 bejaardetehuizen belaagd zouden zijn. Maar wat blijkt vandaag?! Dezelfde kranten die de demonisering en criminalisering van de Marokkaanse gemeenschap versloegen, staan nu bol van ontkenningen, nader uitleg en misverstanden. De hoofdstedelijke hoofdofficier van justitie, De Wit, gaf aan dat de mate van overlast die Amsterdamse Marokkaanse jongeren geven bij twee zorginstellingen in Geuzenveld, lang niet zo erg is als jeugdonderzoeker Jaap Noorda (Vrije Universiteit) stelt in zijn rapport. Noorda zegt nu dat het aantal 'symbolisch' is. Daarbij gaat om jongeren in het algemeen, niet per se Marokkanen. Criminoloog Korf schat het aantal harde kernjongeren in Amsterdam op 300, waarvan driekwart Marokkaans is. Dat is een zeer groot verschil als men dat naast het eerder genoemde 1500 zet. AEL-NL veroordeelt de bevooroordeelde onderzoekers, media, publiek, politici en politie. Zij dienen publiekelijk excuses aan te bieden aan de gehele Marokkaanse gemeenschap voor de negatieve uitlatingen die discriminatie, uitsluiting en criminalisering in de hand helpen. Zij zijn excuses verschuldigd aan de Marokkaanse jongeren en hun ouders. Onderzoekers, media, politici, publiek en politie hebben wederom laten zien elke kans graag aangrijpen om stemming te maken en te stigmatiseren. Deze manier van berichtgeving is bedoeld om een tweespalt te creƫren in de maatschapij met als doel de Marokkaanse jongeren te frustreren, wantrouwen te scheppen, verdeeldheid te zaaien en de aandacht af te leiden van de successen van de Marokkaanse artsen, advocaten, ingenieurs, journalisten, welzijnswerker en ondernemers die het heel goed doen en waar, zoals onderzoek heeft aangetoond, autochtonen jaloers op zijn. AEL-NL verwerpt deze politiek. AEL-NL zal met de jongeren en hun ouders strijden voor rechtvaardigheid en gelijke rechten!

amazigharifi
22-10-2003, 20:15
Origineel gepost door mokromike AEL eist excuses voor stigmatisering en stemmingmakerij in Amsterdam (Woensdag 22 Oktober 2003 13:33:30) De hoofdstedelijke hoofdofficier van justitie de Wit gaf aan dat de mate van overlast die Amsterdamse Marokkaanse jongeren geven bij twee zorginstellingen in Geuzenveld, is lang niet zo erg als jeugdonderzoeker Jaap Noorda van Vrije Universiteit stelt in zijn rapport. Nu zegt Noorda dat het aantal 'symbolisch' is. Daarbij gaat om jongeren in het algemeen, niet per se Marokkanen. De criminoloog Korf schat het aantal harde kernjongeren in Amsterdam op 300, waarvan driekwart Marokkaans is, in plaats van 1500. De afgelopen dagen zijn de kranten vol geweest van berichten over grote aantallen criminele Marokkaanse jongeren die de politie met de dood zouden bedreigen en bejaarden zouden terroriseren. Minderhedenhatende staatssecretaris Verdonck lanceerde een plan om ouders te straffen vanwege de kinderen. Alleen de AEL heeft het hoofd koel gehouden en heeft niet meegedaan met het gehuil over stoute jongens die zielige autochtonen mishandelen. Bestuurslid Nabil Marmouch bezocht de troosteloze buurt en stelde vast dat Marokkanen getreiterd worden door de politie en niet andersom. Voorzitter Dyab Abou Jahjah ontlokte sceptische reacties op zijn ontkenning tijdens de Nova uitzending van 21 september 2003 dat 30 bejaardentehuizen belaagd zouden zijn. En wat blijkt nu? Nu staan in dezelfde kranten vol van ontkenningen, nader uitleg en misverstanden. De hoofdstedelijke hoofdofficier van justitie de Wit gaf aan dat de mate van overlast die Amsterdamse Marokkaanse jongeren geven bij twee zorginstellingen in Geuzenveld, is lang niet zo erg als jeugdonderzoeker Jaap Noorda van Vrije Universiteit stelt in zijn rapport. Nu zegt Noorda dat het aantal 'symbolisch' is. Daarbij gaat om jongeren in het algemeen, niet per se Marokkanen. De criminoloog Korf schat het aantal harde kernjongeren in Amsterdam op 300, waarvan driekwart Marokkaans is, in plaats van 1500. De AEL veroordeelt de bevooroordeelde onderzoekers, media, publiek, politici en politie. Zij zijn excuses verschuldigd aan de Marokkaanse jongeren en hun ouders. Wederom laten zij zien elke kans aan te grijpen voor stemmingmakerij en stigmatisering. De AEL zal naast de jongeren en hun ouders strijden voor rechtvaardigheid en gelijke rechten! bron: ael.nl Het is tijd om wraak te nemen op het hypocrite media en poltici. kom, stem allemaal op AEL volgende verkiezing.

mokromike
22-10-2003, 20:34
2006 zijn de grote steden van ons.....waarom denk je dat ze nu met een spreidingbeleid willen komen

SabroenDjamiel
22-10-2003, 21:21
Origineel gepost door mokromike 2006 zijn de grote steden van ons.....waarom denk je dat ze nu met een spreidingbeleid willen komen Mmwahahahahah, en in 2006 word ik Miss World ;) .....

mokromike
22-10-2003, 21:29

Origineel gepost door Nawera Mmwahahahahah, en in 2006 word ik Miss World ;) ..... inshallah...de eerste miss world die wordt beoordeelt op haar karakter en capaciteiten en niet om haar borsten en heupen. :D

DonAgewan
22-10-2003, 22:57
Origineel gepost door jacko Wie zijn ONS? Mensen die hier komen om een boterham te verdienen? Islamieten? AEL-stemmers? Geen van deze 3 opties. Mensen die oorspronkelijk van allochtone afkomst zijn is het antwoord. Dat is geen ONS Nabil. Daar zitten net zoveel verschillen tussen als tussen jij en ik. En dat wil wat zeggen.... :zwaai: Wanneer houd je nou eens op met je ophitserij? Het ONS en WIJ en ZIJ en Hullie denken? Je zet alleen maar mensen tegen elkaar op. Ben ik helemaal mee eens :rolleyes: volgens mij klopt er iets niet :D

Peej
22-10-2003, 22:57
Stelletje malloten daar bij Abu's Enge Liga... Laat die criminele marokkaanse rotcrimineeltjes, of het er nou 1500 of 200 zijn, maar eerst eens hun excuses aanbieden voor de ellende die ze al hebben aangericht. Laat ze eerst de schade betalen die ze aangericht hebben bij de rellen na de herdenking van Driss op het Mercatorplein (inclusief opruiende speech van de heer Nabil M.). Laat ze op 5 mei als excuus eerst maar eens een paar kransen leggen bij de monumenten voor de gevallenen in de oorlog. Daarna praten we verder. En donder toch alsjeblieft op met jullie vingerwijzingen naar de media. Het zijn die criminele Marokkaanse jongeren die de misdaden plegen en het is de pers die ze registreert. Als dat tuig er geen aanleiding voor zou geven zouden ze ook niet in de pers komen en zou er ook niets aan de hand zijn. Het is hier echt geen kip of ei verhaal. Die rotjochies (want dat zijn het in hoofdzaak) hebben het over zichzelf afgeroepen dat ze in de media komen. Of is het soms ook de schuld van de media dat er gruwelijke gore dingen gebeuren als de verkrachting van bejaarden en kinderen door allochtone Nederlanders? Zet de zaken eens eerst goed op een rijtje voordat jullie de boodschapper de kop afhakken.

DonAgewan
22-10-2003, 23:04
Denk wel degelijk dat de media een rol speelt of je het nou leuk vindt of niet. Nederlandse maatschappij is een maatschappij die het individu beoordeelt en daar veel waarde aan hecht volgens de Nederlanders maar als het aankomt op Marokkaanse criminelen die HIER geboren zijn wordt opeens de hele maatschappij aangekeken ipv dat o zo heilige individu.

Peej
23-10-2003, 08:27
Origineel gepost door DonAgewan Denk wel degelijk dat de media een rol speelt of je het nou leuk vindt of niet. Nederlandse maatschappij is een maatschappij die het individu beoordeelt en daar veel waarde aan hecht volgens de Nederlanders maar als het aankomt op Marokkaanse criminelen die HIER geboren zijn wordt opeens de hele maatschappij aangekeken ipv dat o zo heilige individu. Ik heb de Nederlandse media nog nooit horen zeggen dat iedere Marokkaan slecht is of een crimineel is. De media laat genoeg Marokkanen aan het woord over deze kwestie. Dus jullie worden echt niet in een hoek geduwd. Ik denk dat er een klein probleem zit bij de trots van veel Marokkanen. Die voelen zich persoonlijk aangesproken als er in de pers wordt gesproken over jonge criminele Marokkanen. En mijns inziens is dat niet nodig. Ik voel me ook niet aangesproken als er in de media wordt gesproken over Nederlandse criminelen of verkrachters. Ik kan me voorstellen dat Marokkanen een probleem hebben met de achterlijke Nederlanders die wel denken dat iedere Marokkaan een crimineel is, en de discriminatie die daar uit voortvloeit. Ik keur dat niet goed. Ik ben ook een keer bestolen door een Marokkaan, ik betrapte hem op heterdaad en heb hem overgedragen aan de politie. Maar dat heeft mij niet het beeld gegeven dat iedere Marokkaan slecht is. Daarvoor heb ik al teveel goede ervaringen met Marokkanen gehad.

Willemien
23-10-2003, 09:50
Origineel gepost door amazigharifi Het is tijd om wraak te nemen op het hypocrite media en poltici. kom, stem allemaal op AEL volgende verkiezing. Je hebt zojuist in de categorie "stemmingmakerij" de complete redactie van De Telegraaf met Vlag en Wimpel verslagen. Dus het is nu weer de hoogste tijd voor hun om wraak op jou te nemen :rolleyes:

DonAgewan
23-10-2003, 11:57
Origineel gepost door Peej Ik heb de Nederlandse media nog nooit horen zeggen dat iedere Marokkaan slecht is of een crimineel is. De media laat genoeg Marokkanen aan het woord over deze kwestie. Dus jullie worden echt niet in een hoek geduwd. Ik denk dat er een klein probleem zit bij de trots van veel Marokkanen. Die voelen zich persoonlijk aangesproken als er in de pers wordt gesproken over jonge criminele Marokkanen. En mijns inziens is dat niet nodig. Ik voel me ook niet aangesproken als er in de media wordt gesproken over Nederlandse criminelen of verkrachters. Ik kan me voorstellen dat Marokkanen een probleem hebben met de achterlijke Nederlanders die wel denken dat iedere Marokkaan een crimineel is, en de discriminatie die daar uit voortvloeit. Ik keur dat niet goed. Ik ben ook een keer bestolen door een Marokkaan, ik betrapte hem op heterdaad en heb hem overgedragen aan de politie. Maar dat heeft mij niet het beeld gegeven dat iedere Marokkaan slecht is. Daarvoor heb ik al teveel goede ervaringen met Marokkanen gehad. Wat voor toegevoegde waarde heeft dan dat woord Marokkaanse voor iemand die het nieuws leest??