Bekijk originele versie : Marokaans meisje ontvoerd... VANDAAG
Vandaag is er een meisje tegen +/-09.10 uur ontvoerd bij het albeda College.. ECHT ERG!!! WIe weet er meer? Of kent dit meisje?
:eek:
Neen ik ken ze niet
en ocharma wajaa dat is echt heel erg !!!! Meskienaa :(
Lady_moi
22-10-2003, 19:12
ik zou nie weten hoe ik haar zou moeten herkennen of kennen...en natuurlijk is het erg en zekers voor haar ouders..
Origineel gepost door Lady_moi
ik zou nie weten hoe ik haar zou moeten herkennen of kennen...en natuurlijk is het erg en zekers voor haar ouders.. Hey kneusje waarom heb jij je naam weer veranderd?
Ja idd veel sbar voor die ouders en inscha'Allah dat ze hun dochter terug bij hun gaan hebben en ook veel sbar voor dat meisje meskiena wie weet wat ze nu allemaal aan het meemaken vind het woelah echt heel erg !! mogen ze snel weten waar ze is en de dader ZWAAR straffen!!
lailalial
22-10-2003, 19:14
meskiena hopen dat er niks met haar is gebeurd
moge god haar beschermen
laila
Lady_moi
22-10-2003, 19:19
Origineel gepost door Kneusje
Hey kneusje waarom heb jij je naam weer veranderd?
wat is een kneusje?..ja me naam is verandert door bepaalde omstandigheden..en gij?..
Lady_moi
22-10-2003, 19:21
Origineel gepost door lailalial
meskiena hopen dat er niks met haar is gebeurd
moge god haar beschermen
laila
amien..
Origineel gepost door Lady_moi
wat is een kneusje?..ja me naam is verandert door bepaalde omstandigheden..en gij?..
Okay. Nee ik zat in de ontkenningsfase en ben er achter gekomen dat ik gewoon een simpele kneus ben :(
PS: Kneusjes zijn hele zielige personen waarbij het nooit goed zit of gaat.
Ik heb een medekneus hier op het forum alleen die is vandaag niet aanwezig. :(
sweet_karima
22-10-2003, 19:24
inshaalah gaat het goed met het kind en vinden ze haar gauw weer terug...
Jah..
Ik kwam aan op school en iedereen had het er over.. Maar het 'schijnt'(wat me leraar heeft gezegd) dat ze werd afgezet door een arubaan(haar vriend) en dat andere jongens (die haar mee hebben genomen) haar eerst wouden dood rijden.. Maybe is het een fam. kwestie
Ik denk dan ook wel dat het een familie iets is.
Jullie moeten nier oordelen als je t niet weten....
Dat is heel slecht!!!
Je hebt er een wordt voor.. ''Lohallim'' of zoiets....
Of heb ik t mis.. Dit heb ik namelijk geleerd!!!!!
naoual_jadida
22-10-2003, 19:42
Ik weet het niet. Ik hoop dat de ontvoerders haar geen kwaad doen en natuurlijk is dit erg. Hoe zouden de ouders zich nou voelen. Ik heb medelijden wallah.
Origineel gepost door missbrabander
en weetje misschien hoe ze uit ziet ?
en waar ze vandaan komt
Neej, alleen dat ze Waarschijnelijk toerissme/hbo doet bij In holland Tegen over het Ableda College weena(groene gebouw)..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.