Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse stroperige zeep. [foto]

Pagina's : [1] 2

meisje_99
05-10-2007, 23:21

http://www.islamproducten.nl/images/Marokkaanse_zeep.jpg De Marokkaanse vloeibare/stroperige zeep wordt ook wel savon al-baldi of beldi genoemd. De zeep is op basis van olijfolie vervaardigt en is zeer efficiënt tegen het verwijderen van dode huid cellen. Daarnaast zorgt het voor een zachte huid zonder gebruik van chemische toevoegingen. De zeep is 100% natuurlijk. Wie is hier bekend mee..? IK twijfel omdat het stroperig is, hoe gebruike jullie dit.? moet je het mengen met water of iets dergelijks.? Let me know:)

sweetourzazatia
06-10-2007, 12:46
Ow die heb ik ook thuis liggen...je doet wat op je handpalm met wat water tot t schuimt en dan op je gezicht...ff inmaseren en afspoelen met lauw water....smeer je gezicht daarna in met een vochtinbrengende creme anders hou je dr zo'n droge/trekkerige huid aanover;)

Fessiya
06-10-2007, 13:04
Ik gebruik het ook bij elke wasbeurt, pak een beetje in mijn hand smeer het op mijn gezicht ff laten en dan wassen. Als ik naar El Hamam ga, smeer ik me helemaal in, ga de warmte cabine in en daarna met zelf scrubben, wassen, en dan weer aanbrengen, meestal alleen mijn gezicht, armen en benen, eventjes laten en weg spoelen, dan is je lichaam gezicht echt super de super zacht. Tevens helpt het om meeeeters en puistjes te verwijderen , echt een wereld spul! Wat sweetourzazatia zei, wel daarna je goed in smeren.

miiss_douniiaa
06-10-2007, 13:56
http://www.islamproducten.nl/images/Marokkaanse_zeep.jpg De Marokkaanse vloeibare/stroperige zeep wordt ook wel savon al-baldi of beldi genoemd. De zeep is op basis van olijfolie vervaardigt en is zeer efficiƫnt tegen het verwijderen van dode huid cellen. Daarnaast zorgt het voor een zachte huid zonder gebruik van chemische toevoegingen. De zeep is 100% natuurlijk. Wie is hier bekend mee..? IK twijfel omdat het stroperig is, hoe gebruike jullie dit.? moet je het mengen met water of iets dergelijks.? Let me know:) waar is het verkrijgbaar?

Oem_Ibrahim
06-10-2007, 13:59

waar kun je dit in NL kopen?

Fessiya
06-10-2007, 14:23
Sowieso in Beverwijk

tantesoemaya
03-11-2007, 14:47
Geweldig spul ! Ik heb het ook gehaald, je krijgt er echt een mooie huid van. Verkrijgbaar in Marokkaanse winkeltjes..

meisje_99
03-11-2007, 23:15
up:nijn:

maroc6
03-11-2007, 23:40
.....

SweetCheeks
04-11-2007, 00:14
Volgende keer als je weer in Marokko bent, gewoon daar kopen in de souk ofzo, stukken goedkoper!

wortelsapje
04-11-2007, 00:16
Ik heb die zeep ook, ook besteld bij islamproducten.nl. Ik heb heel veel soorten reinigingsproducten voor mn gezicht uitgeprobeerd, maar deze zeep vind ik tot nu toe het beste en is ook heel goedkoop. Ik raad het je vooral aan als je een onzuivere huid hebt of een vette huid.

maroc6
04-11-2007, 00:19
waar kan je kopen in Amsterdam?

meisje_99
04-11-2007, 00:25
Ik heb die zeep ook, ook besteld bij islamproducten.nl. Ik heb heel veel soorten reinigingsproducten voor mn gezicht uitgeprobeerd, maar deze zeep vind ik tot nu toe het beste en is ook heel goedkoop. Ik raad het je vooral aan als je een onzuivere huid hebt of een vette huid. en als je nou een droge huid hebt dan?

wortelsapje
04-11-2007, 00:31
en als je nou een droge huid hebt dan? Ik heb zelf een gecombineerde huid en ik gebruik die zeep zelf 's ochtends en 's avonds. Als je een erg droge huid hebt, weet ik niet of het verstandig is om die zeep te gebruiken, want het droogt je huid wel uit. Of je moet het alleen 's avonds gebruiken en daarna iets op je huid smeren. Ik gebruik sowiezo altijd arganolie 's avonds. Dan was ik mn gezicht eerst met die zeep en daarna smeer ik 3 druppeltjes cosmetische arganolie op mn gezicht. Is echt fijn.

miiss_douniiaa
04-11-2007, 00:35

Ik heb zelf een gecombineerde huid en ik gebruik die zeep zelf 's ochtends en 's avonds. Als je een erg droge huid hebt, weet ik niet of het verstandig is om die zeep te gebruiken, want het droogt je huid wel uit. Of je moet het alleen 's avonds gebruiken en daarna iets op je huid smeren. Ik gebruik sowiezo altijd arganolie 's avonds. Dan was ik mn gezicht eerst met die zeep en daarna smeer ik 3 druppeltjes cosmetische arganolie op mn gezicht. Is echt fijn. hoe was je gezichtt voordat je het gebruikte en hoe is het nu?

Pagina's : [1] 2