Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje over haar verven!!

Sje
05-10-2007, 22:12

ladies, ik heb een vraagje over je haren verven. ik draag me haren nu al een tijdje lichtbruin/donkerblond maar ik wil ze graag beetje natuurlijk middenbruin/donkerbruin hebben alleen ik heb dat vaker geprobeerd alleen werd het zwart! ik kocht altijd l'oreal preference & recital DONKERBRUIN of MIDDENBRUIN maar me haar werd er gewoon zwart van. ook wil ik nu een kleuring hebben zonder schadelijke stoffen (AMMONIAK etc.) wie heeft hier ervaring mee en weet welke product/kleur ik het beste kan halen, alvast bedankt ladies, ben radeloos:traan1:

gek_ANONIEMPJE_
05-10-2007, 23:15
De nieuwe lijn van de Etos merk in nu zonder Ammoniak Het heet: Colour Gloss Verzorgende Kleuring zonder ammonniak! Kleur is: Midden Kastanje bruin 4/15 is ook donker bruin! Het kost 7,99 euro

NaNa88
07-10-2007, 17:53
je moet kleurspoeling kopen, geen verf. ik koop mijn verf altijd bij mijn kapper, en dan gewoon spoeling. maar het dekt hetzelfde, alleen is het niet slecht voor je haar. nog een voordeel is als je bij de kapper koopt, is dat ze je tips kunnen geven over hoe de kleur gaat worden enzo. succes!