Bekijk originele versie : Avatar???
Misschien slaat deze discussie nergens op maar goed...
Wat mij opvalt als ik berichten hiero lees zijn die avatars...ik denk dat die best wel veel over iemand zeggen..zekers als je eje eigen foto plaatst
Ik heb een keer in 1 discussie 3 Jlo avatars gezien...dan denk ik van komop...wat wil je daarmee zeggen dat je even mooi als haar bent? even intelligent? dat je een Jlo plaatjes kunt vinden? dat je populair bent? misschien heb ik het helemaal mis en is het mijn fantasie...
Ook je eigen foto plaatsen...ik denk dat alleen mensen dat doen als je toevallig een mooi plaatje van jezelf hebt. Ik vind dat eerlijk gezegd nergens voor nodig om je eigen foto te plaatsen dat neemt een deel van je zine weg...waarom? daar zijn genoeg redenen voor die je ook zelf kunt bedenken...
Sorry als ik iemand heb beledigd.....
Nee hoor dame ik heb een foto van Kate Winslet als aventar of hoe je dat ook schrijft en de reden is omdat ik dat een zeer goede actrice vind ik ben een groot fan van haar.
Ik ga geen foto van mezelf plaatsen want ik ben net zo lelijk als de nacht(hehehehehhehe)
dulce_lamia
19-08-2002, 14:49
Net wat je zegt, waarschijnlijk vinden deze meisjes jlo leuk.
Ik heb een foto van Samira Said omdat ik haar een super zangeres vind en absoluut niet omdat ik op haar wil lijken of omdat ik kapsones heb (hahahahah)
Nee ik zet geen foto van mezelf neer omdat ik niet wil dat de halve wereld me ziet.
VersaceGirl
19-08-2002, 14:49
Origineel gepost door angel_of_faith
Misschien slaat deze discussie nergens op maar goed...
Wat mij opvalt als ik berichten hiero lees zijn die avatars...ik denk dat die best wel veel over iemand zeggen..zekers als je eje eigen foto plaatst
Ik heb een keer in 1 discussie 3 Jlo avatars gezien...dan denk ik van komop...wat wil je daarmee zeggen dat je even mooi als haar bent? even intelligent? dat je een Jlo plaatjes kunt vinden? dat je populair bent? misschien heb ik het helemaal mis en is het mijn fantasie...
Ook je eigen foto plaatsen...ik denk dat alleen mensen dat doen als je toevallig een mooi plaatje van jezelf hebt. Ik vind dat eerlijk gezegd nergens voor nodig om je eigen foto te plaatsen dat neemt een deel van je zine weg...waarom? daar zijn genoeg redenen voor die je ook zelf kunt bedenken...
Sorry als ik iemand heb beledigd....
zijn inderdaad erg veel jeniifer lopez avatars ja
laatje83
19-08-2002, 16:54
Als iemand dat wil doen, wat kan het jou nou schelen. Moeten we altijd op elkaar letten.
www.drab.rasek.m3a.el.7ait.nl
Al3afriet
VersaceGirl
19-08-2002, 17:26
Origineel gepost door Al3afriet
Al3afriet
ik krijg een fout op de pagina als ik erop klik maarja dat kreeg ik ergens anders ook al terwijl anderen de foto gewoon konden zien :kwaad:
LELIJKERD
19-08-2002, 17:29
euhhhh ...... JALOERS ?????????????
:D
Origineel gepost door VersaceGirl
ik krijg een fout op de pagina als ik erop klik maarja dat kreeg ik ergens anders ook al terwijl anderen de foto gewoon konden zien :kwaad:
Hahahah meid....er staat letterlijk : www.sla.je.hoofd.tegen.de.muur.nl
Wah al3afriet 7sem shie swieja el mesghot!! :D
Origineel gepost door Al3afriet
Al3afriet
www.3las.meskina.snu.kat.salla.vraagteken.nl
Origineel gepost door JENIAA
Hahahah meid....er staat letterlijk : www.sla.je.hoofd.tegen.de.muur.nl
Wah al3afriet 7sem shie swieja el mesghot!! :D
Wa sme7lia....:(
Al3afriet
P.s. is toch logisch datie ut nieh doet...:D
Origineel gepost door MeuslitriX
www.3las.meskina.snu.kat.salla.vraagteken.nl
Ma ken salla waloe...Allus is GratiSzzZ :D
Al3afriet
Missrapster
19-08-2002, 18:14
he ik had ook een shakira avatar....hebben jullie die gezien???w8 kzet het er nog een keer op....
VersaceGirl
19-08-2002, 18:15
ik wil ook een andere avatar maar het lukt me echt voor geen meter
Petit_Taxi
19-08-2002, 18:16
Origineel gepost door VersaceGirl
ik wil ook een andere avatar maar het lukt me echt voor geen meter
blond ofsjow?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.