Bekijk originele versie : m'n broertje!!
ik wou net ff me broertje gaan helpen met z'n huiswerk, dus ik vroeg hem om z'n agenda zodat ik kon zien wat voor huiswerk hij allemaal heeft, dus hij begon moeilijk te doen, en te zeggen je hoeft m'n agenda niet te zien!! dus ik werd kwaad, gaf hem een stoot op z'n oog, en rukte zijn agenda uit z'n handen. toen ik erin zat te bladeren zag ik alleen maar naakt-foto's van carmen electra en pamela anderson!!! :eek:
het waren wel prachtige foto's!! maar aan de andere kant kan ik me broertje niet zulke dingen laten bekijken, nu weet ik niet of ik hem moet gaan slaan, of moet veraden aan me ouders...als ik hem veraad weet ik voor 100% dat hij dit jaar ramadan gaat doorbrengen in de bergen van Marokko :hihi:
ik ga er nog een nachtje over slapen, en morgen inshaAllaah krijgen jullie te horen wat er is gebeurd!! :D.
zitten die foto's nu toevallig onder je kussen........
MOcROzINA
22-10-2003, 18:11
ZEKER WEL :hihi:
Origineel gepost door SlaatErgensOp
nee, ze zitten nu in mijn agenda :D
je bent MAROKKAAN dus kijk je uit voor je 5 oudere broers...... :zwaai:
misstomaatje
22-10-2003, 18:17
Origineel gepost door adiltje
zitten die foto's nu toevallig onder je kussen........
wahahahahahahahhahahahha
ik ben de oudste van de 5 :D
bof jij zeg!!!!!!!
he en je 3 zussen dan :D
:zwaai:
misstomaatje
22-10-2003, 18:33
ik wou net ff me broertje gaan helpen met z'n huiswerk, dus ik vroeg hem om z'n agenda zodat ik kon zien wat voor huiswerk hij allemaal heeft, dus hij begon moeilijk te doen, en te zeggen je hoeft m'n agenda niet te zien!! dus ik werd kwaad, gaf hem een stoot op z'n oog, en rukte zijn agenda uit z'n handen. toen ik erin zat te bladeren zag ik alleen maar naakt-foto's van carmen electra en pamela anderson!!! :eek:
het waren wel prachtige foto's!! maar aan de andere kant kan ik me broertje niet zulke dingen laten bekijken, nu weet ik niet of ik hem moet gaan slaan, of moet veraden aan me ouders...als ik hem veraad weet ik voor 100% dat hij dit jaar ramadan gaat doorbrengen in de bergen van Marokko :hihi:
ik ga er nog een nachtje over slapen, en morgen inshaAllaah krijgen jullie te horen wat er is gebeurd!! :D
geef em een paar platte handjes dan zal hij het nooit meer doen ;)
die zijn allemaal al getrouwd :D
en heb jij misschien nog vrijgezelle zussen/zusjes voor me in de aanbieding? :D
:zwaai:
nee solly, :(
ik kan alleen mezelf aanbieden...... :D
naoual_jadida
22-10-2003, 20:07
Ik zou hem niet verraden. Je moet het zo bekijken dadelijk betrapt hij jouw met iets en jij zou ook niet willen dat jouw ouders daaracher komen, toch??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.