Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ze willen ons zwart maken........

LZN
22-10-2003, 15:35

Laat ook ik eens mijn ongenoegen spuien over de reeks negatieve berichten die in de media zijn verschenen. De woorden van de zelfbenoemde profeet van de Nederlandse rap zijn nog steeds actueel. Raymzter vertelde een paar maanden geleden al dat ze ons proberen zwart te maken en dat het tijd was om dit te veranderen en dat we het nu eindelijk eens in de gaten moesten hebben. Ik onderschrijf deze tekst ten zeerste, maar geef er alleen een andere invullig aan dan deze halve Marokkaan. Ik ben dan ook zo vrij geweest om de tekst op een aantal punten aan te passen, de muziek blijft gewoon hetzelfde. (Refrein) Ze willen ons zwart maken door jonge naïeve Nederlandse meiden te schaken. Ze hebben veel gedaan dus het is logisch dat ze ons haten. Ze willen ons zwart maken door mooie auto's te kraken. Tijd dat dit verandert heb je dat niet in de gaten. Geld is het enige dat ze willen, voor nieuwe schoenen of een goude ring. Dus ik meen het als ik rap en dat is dat ding. Waardoor iedereen pint als Achmed en Abdel Krim, na een mooie overval op een zwakkeling. Ook al is het een paar dagen geleden de pin code werkt nog steeds is al een paar keer gebleken. Veel van jullie Marokkanen hier zo waren tevreden totdat je Anja Joos zag liggen, zomaar dood zonder reden. Het is nu echt tijd om wat aandacht te besteden aan actuele problemen recht voor z'n raap beschreven. Over wat er onder normale Marokkanen hier leeft. Terecht worden we gehaat en gevreesd. De krant speelt er op in en met name tv maar geef ze eens ongelijk, het staat niet alleen in de Telegraaf maar zelfs in het NRC. Ze zijn aardig op dreef en als ze eenmaal beginnen tegen een ouwe moet niemand ze stoppen want ze kunnen zich niet meer inhouden. Wat ik zeg klinkt misschien als een simpele vertelling, maar ze kijken me aan alsof ik tasjes roof in een Amsterdamse zorginstelling. Onze ouders kwamen hier als gastarbeiders. Ze schamen zich kapot voor hun zonen die verworden zijn tot probleem verspreiders. Ik weet nog hoe ze me noemden vroeger, gewoon bij mijn naam; Nu alleen nog maar ***marokkaan. Refrein Lijkt erop dat we weer verder kunnen, een paar jongens uit West vinden toch wel een hoofd van een gewone passant om op verder te drummen. Grondleggers van de criminaliteits- en dealkunde, iedereen schijnt gelijk te hebben door te zeggen dat Marokkanen niet werken kunnen. Vooroordelen ik hoor ze velen. Ik wil er wat van zeggen maar kan beter de hand in eigen boezem steken. Mohammed (vzmh) is de profeet die zeer goed kon spreken. Misschien is het een idee voor deze jongens om meer aandacht aan zijn overleveringen te geven. Je hoorde me zeker, ze zijn nu waarschijnlijk aan het inbreken. Ze verwachten alleen hier en nu te leven. Terwijl ze moeten beseffen het slechte te laten en het goede te geven. Al blijft Allah (swt) de enige die zich op het pad van oordelen mag begeven. Maar denk ik dat ze meer goed moeten doen om later naar de hemel te zweven. En ze zijn net zo Marokkaans als dat ze Nederlands zijn. Dus terugsturen moet je ook meer zien als LPF gein. Ze doen die dingen totdat ze wat poen zien. Deze stroom van negatieve berichten haalt wel de aandacht af van voorgangers als El Moumni. Maar door jullie korten ze je vader op z'n WAO, wacht maar tot hij dat merkt in zijn porto Dan zoeken de doktoren alleen nog de werkende organen eruit bang dat je vader op wat diepere dingen is gestuit. Want dan blijkt het beeld van de stereotype juist, de vader die zijn zoon afranselt met een stalen buis. En dat is tragisch voor ze al speken ze berbers of Arabisch, het ritme van de klappen doet het werk voor hem, het is magisch. Refrein Onzin als dit kan mijn dag bederven als ik langs een vrouw loop en ik zie haar d\'r vitale organen verbergen. Maar mijn vader kent de reactie goed, van de schapen die hij regelmatig een rotschop verkocht in de bergen. Maar ik ben hier geboren dat kan je vast aan me horen. Je kijkt me vies aan van achter en eigenlijk ook van voren. Hun harde vuisten doen zeer aan je oren. Met de mentaliteit van deze probleemjongeren gaat de multi-culturele samenleving verloren. Dus zullen we doorgaan of zullen we kappen ermee. Ik bedoel bij elke groep jongeren lopen er wel een paar ratten mee. Het is erg te constateren dat het er nu op lijkt dat de meerderheid functioneert als kuddevee. Niet de slachttofferrol zal ervoor zorgen dat Marokkanen zich op de positieve manier gaan profileren. Als het zo doorgaat willen ze ons het liefste deporteren. Dus ik kwam om jullie dames en heren voor te bereiden om als gemeenschap zelf het kaf van het koren te scheiden. Greetzzzzz M..

rnaj
22-10-2003, 15:41
Mmmm, eindelijk een nieuw onderwerp :D

babyvanbelisma
22-10-2003, 15:48
Leuk gevonden!

DUTCHIEXL
22-10-2003, 15:49
oke dan. Maar vraagje wat valt er nog zwart te maken dan???

babyvanbelisma
22-10-2003, 15:55

In ieder geval negers niet want die zijn het al...:D

cheima
22-10-2003, 16:05
Grappig..

majidmo
22-10-2003, 19:05
dat durffen ze niet