Bekijk originele versie : roken, drinken, jointt????!
mizzmaroc
22-10-2003, 14:18
wat zouden jullie gaan doen als je nicht dronk rookt omdat ze liefdesverdriet heeft,
dat is mijn nu overkomen.
ze doet allles verkeerd omdat een jongen het uit heeft gemaakt.
ze hield echt van hem en hij van haar.
maar zijn moeder heeft tegen hem gezegd dat hij het uit moest maken omdat zij vond dat mijn nicht geen goede meisje is.
MAAR IK LAAT HAAR NIET IN DE STEEK.
wat er ook gebeurt.
veel mensen zeggen tegen mij dat je haar gewoon haar gang moet laten gaan enzo
met andere woorden ze vinden dat ik haar in de steek moet laten
de familie verstoot haar
en mijn moeder zegt dat ik haar met rust moet laten enzo niet met haar omgaan.
en thuis moet komen
Maar mijn vrienden en die van haar laten haar niet in de steek
oke ik heb mijn verhaal kwijtgeraakt
als jullie erop willen reageren ga jullie gang
graag zelfs
oke beslammma
Lady_moi
22-10-2003, 15:19
ik vind het heel goe van u da ge haar nie in de steek laat..probeer haar op het goede pad te krijgen..allah yahdieha inshallah..
mensen moeten inzien dat het leven 1 grote examen is, je kan er voor slagen en je kan er voor zakken, ligt aan je handelingen??? jij als vriedin moet haar proberen te overtuigen de goeie weg te kiezen, en ja het heeft soms tijd nodig;) good luck
bla bla bla
Roken en drinken is niet de juiste oplossing op je verdriet te vergeten, wat bij mij werkt is het verdriet onder ogen zien. Die ene ware komt ze wel tegen
Atlas_Gebergte
22-10-2003, 15:39
Sallaam meid, probeer haar op het goede pad te brengen nu het nog kan, straks is ze er niet meer?????????? Insh allah zal het je lukken.
Wa Sallaam Alikoum
Salaam Ougti,
Ik heb ook een nicht, wat ik van haar weet is dat ze rookt, dat heb ik zelf gezien, maar of het tot drank aangaat weet ik niet. Eum, Ik heb niet zoveel contact met haar,dus ik neem aan dat ze nog rookt...Ze vertelde me eens lang geleden dat ze gewoon haar ramadan verbrak omdat ze honger had, samen met een vriendin van haar....:jammer:
:verdriet:
Ik vind het heel goed van je dat je haar niet laat vallen.
Probeer met haar te praten en haar in te laten zien dat drank en sigaretten niet helpen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.