Bekijk originele versie : Bang voor de tandarts
SaraZena
19-08-2002, 11:50
Ik ben als de dood voor die engerd.
Ik kan niet tegen die pijn, ook al krijg ik verdovingen, dan nog voel ik die pijn.
Mijn laatste bezoek aan de tandarts was ongeveer 5 jaar geleden (als het niet langer is) maar ik heb nu problemen met mijn kies, maar ik durf niet naar een tandarts te gaan:huil:
ben jij ook zo bang voor de tandarts?????????
LELIJKERD
19-08-2002, 11:58
zo een grote sterke meid als jij is toch niet bang voor de tandarts ?
moet ik anders met je mee, je handje vasthouden :D
pannenkoek
19-08-2002, 11:58
hahaha geloof het of nie, maar ik heb nog nooit een tandarts gehad.
het enige wat ik wel had gehad was de jaarlijkse controle op de bassisschool, de laatste keer was ik 11 of 12 jr.
gelukkig heb ik geen slecht gebit ofzo, ik denk zolang je maar poets is alles in orde.
vroeger was het gewoon angst, maar ik denk dat ik nu nie meer bang ben hoor.
misschien wordt het wel eens tijd voor mij om een bezoekje te brengen vind je nie ??
Zegt ie: "ga maar zitten." Je ligt toch zeker machteloos achterover.
fatimael
19-08-2002, 12:03
Hoi Sabrinat,
Gewoon met volle moed gaan, ik heb het ook al meegemaakt , dat hij gewoon aan het mega trekken was om mijn tand eruit te halen... deed echt dikke pijn. Maar als je de kies erin laat doet het pijn.
groetje
SaraZena
19-08-2002, 12:11
weet je wat het is, ik heb er echt een trauma aan over gehouden.
de laatste keer dat ik daar was, lag ik daar op die stoel, en die vent had me al 5 verdovingen gegeven, maar toch deed het pijn en die dikke trut van een assistente van hem, die hield mijn armen vast, omdat ik zo wild was, maar dat had ze nou niet moeten doen, want ik kreeg het er in 1 keer heel erg benauwd van en toen heb ik haar een trap gegeven, en heb haar de tering gescholden en ben toen weggerend en nooooooit meer teruggegaan :D
SaraZena
19-08-2002, 12:12
Origineel gepost door LELIJKERD
zo een grote sterke meid als jij is toch niet bang voor de tandarts ?
moet ik anders met je mee, je handje vasthouden :D
wil jij echt me handje vast houden???? ok dan ga ik er even over na denken ;)
Origineel gepost door sabrinat
weet je wat het is, ik heb er echt een trauma aan over gehouden.
de laatste keer dat ik daar was, lag ik daar op die stoel, en die vent had me al 5 verdovingen gegeven, maar toch deed het pijn en die dikke trut van een assistente van hem, die hield mijn armen vast, omdat ik zo wild was, maar dat had ze nou niet moeten doen, want ik kreeg het er in 1 keer heel erg benauwd van en toen heb ik haar een trap gegeven, en heb haar de tering gescholden en ben toen weggerend en nooooooit meer teruggegaan :D
jeetje marokanen slaan nu zelf tandartsen in elkaar :D
SaraZena
19-08-2002, 12:18
Origineel gepost door chemie
jeetje marokanen slaan nu zelf tandartsen in elkaar :D
hahah, ik ben niet zo'n geweldadige marokkaan, alleen die dag, die vrouw had me echt zo kwaad gemaakt :D
maar voor de rest sla ik niemand hoor :)
hahah, ik ben niet zo'n geweldadige marokkaan, alleen die dag, die vrouw had me echt zo kwaad gemaakt :D
maar voor de rest sla ik niemand hoor :)
hahhahah dat had ik toen mijn beugel eraf moest
hij kreeg zo een plaatje op mijn kies er niet af en toen zat hij zo keihard te trekken dat hij zijn handen tegenmijn voorhoofd deed en duwde en met zijn andere hand trok
ik heb daar zo een 5 min gezeten
ik had hem ook moeten trappen maar ik was nogal beleefd want mijn broer was erbij enals ik daarbij iets verkeerd doe dan krijg ik 't op mijn ******* :D
fatimael
19-08-2002, 12:26
M'n vriendin kreeg altijd braakneigingen , had ze me verteld, telkens als hij iets in haar mond stopte, echt afgang.
ze zei dat het maar bleef duren, ze is daarna gewoon opgestapt, stel je voor !!!
ik krijg braakneigingen als een pilletje moet slikken dus als ik koppijn heb of buikpijn heb
maar dan laat ik ze in water smelten
fatimael
19-08-2002, 12:30
neen joh,,
zij was gewoon overgevoelig of so!!!!
twas helemaal haar achterste kies of so.
van kussen moet ze helemaal niet overgeven....
Ik ben als de dood voor die engerd.
Ik kan niet tegen die pijn, ook al krijg ik verdovingen, dan nog voel ik die pijn.
Mijn laatste bezoek aan de tandarts was ongeveer 5 jaar geleden (als het niet langer is) maar ik heb nu problemen met mijn kies, maar ik durf niet naar een tandarts te gaan:huil:
ben jij ook zo bang voor de tandarts?????????
UHM.....mag ik heel eveeen...
WOEHUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Nee maar dat meen je niet???
Ik heb liever eenmalig pijn dan de rest van mn leven. Maar zeg s eerlijk...ga je trouwen met een illie uit maroc??
:p
Ali Z.
Origineel gepost door Emshoom
hmmmmm, ik hou van tandarts-bezoek en ik hou van mijn tandarts, jaja, jullie lezen het goed hoor....het is een dame :D
de hele familie gaat is er patient, al meer dan 15j
ik ga 2 x per jaar op controle , en voor een "poets-beurt" , zo kan ik steeds mooi blijven grijnzen :D
ik ken die mensen ook privé en ben er "kind aan huis".....soms gaat ze wel te ver , bah, toen mijn arme pa bij haar ging om een kies te vullen zei ze "oh ja, doe de groeten aan Emshoom"
wat zei je pa toen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.