Bekijk originele versie : Waarom ga je nou vreemd? part II :D
Safira75
19-08-2002, 11:16
Waarom ga je nou vreemd? (Bericht #1)
Wat beweegt mannen ertoe om vreemd te gaan?
Vervelen ze zich? - Maar waarom werken ze dan niet aan hun relatie?
Houden ze niet meer van de persoon waarmee ze zijn? - Maar waarom Verlaten ze deze persoon dan niet?
Is het voor mannen gewoon onmogelijk om monogaam te zijn? -- Maar waarom verwachten ze het dan wel van vrouwen?
Zijn mannen gewoon niet-loyaal, niet-trouw en leugenachtig geboren? -- Kunnen we dat dan niet genetisch wegmanipuleren?
Ik ben gewoon benieuwd of iemand hier een antwoord op kan geven. Als ik zo om me heen kijk zie ik wel wat trouwe mannen (tenminste, mannen die nog niet betrapt zijn )- Maar erg veel zijn het er niet.
Dus mannen en vrouwen trouwens ook (als je denkt de vraag te kunnen beantwoorden) doe je best!!!
S.
Hopelijk wordt deze topic ook niet verpest.
But what I was saying was...
Waarom gaat iemand nou vreemd? Er zijn veel redenen hiervoor:
- een relatie begint bijv. saai te worden
- de gevoelens worden wat minder
- je wil experimenteren
- wraak (iemand bewust pijn willen doen)
- in een relatie terecht gekomen waar jij zelf niet voor hebt gekozen
- bindingsangst etc.
Allemaal redenen dus om vreemd te gaan. Alhoewel het minder vaak voorkomt bij vrouwen dan bij mannen. Mannen staan er algemeen bekend om! Dat valt helemaal niet te ontkennen, dat is zelfs bewezen! Alhoewel er geen keiharde cijfers zijn over hoe vaak mannen en vrouwen vreemdgaan. Er is wel een klein onderzoekje geweest waar uit kwam dat 1 op de 5 vrouwen weleens vreemd is gegaan en bij de mannen weleens 1 op de 10. Een heel verschil dus.
Een klein stukje van dat onderzoek:
'Waarom gaan - de inhaalslag ten spijt - nog steeds meer mannen dan vrouwen vreemd? "Mannen kunnen seks, emoties en intimiteit beter loskoppelen dan vrouwen", stelt Carolien Roodvoets. "Zij kan die knop moeilijk uitzetten en denkt eerder aan de gevolgen. Daarom kun je stellen dat het gevaarlijker is voor een relatie als een vrouw eenmaal vreemdgaat. Daarnaast maken mannen soms slippertjes als er kinderen geboren worden. Voor zijn vrouw staat alles ineens in teken van de kinderen en nestdrang. Ze is bijna verliefd op de baby's. Hij kan zich buitengesloten voelen en het komt nogal eens voor dat hij de moederrol van zijn vrouw moeilijk kan combineren met haar rol van seksuele partner. Die zoekt hij dan bij zijn minnares. Mocht de echtgenote zich buitengesloten voelen in een relatie, dan richt ze zich vaak op de kinderen of zoekt steun bij vriendinnen.'
LieveMeisje
19-08-2002, 11:28
muhahaahahah PART 2... dames okaay ik kom niet deze disscussie niet te verpesteeen.....
DISCUZZIE ZE veel succes :D
GONE
Safira75
19-08-2002, 11:30
Origineel gepost door Tifah
Hopelijk wordt deze topic ook niet verpest.
But what I was saying was...
Waarom gaat iemand nou vreemd? Er zijn veel redenen hiervoor:
- een relatie begint bijv. saai te worden
- de gevoelens worden wat minder
- je wil experimenteren
- wraak (iemand bewust pijn willen doen)
- in een relatie terecht gekomen waar jij zelf niet voor hebt gekozen
- bindingsangst etc.
Allemaal redenen dus om vreemd te gaan. Alhoewel het minder vaak voorkomt bij vrouwen dan bij mannen. Mannen staan er algemeen bekend om! Dat valt helemaal niet te ontkennen, dat is zelfs bewezen! Alhoewel er geen keiharde cijfers zijn over hoe vaak mannen en vrouwen vreemdgaan. Er is wel een klein onderzoekje geweest waar uit kwam dat 1 op de 5 vrouwen weleens vreemd is gegaan en bij de mannen weleens 1 op de 10. Een heel verschil dus.
Een klein stukje van dat onderzoek:
'Waarom gaan - de inhaalslag ten spijt - nog steeds meer mannen dan vrouwen vreemd? "Mannen kunnen seks, emoties en intimiteit beter loskoppelen dan vrouwen", stelt Carolien Roodvoets. "Zij kan die knop moeilijk uitzetten en denkt eerder aan de gevolgen. Daarom kun je stellen dat het gevaarlijker is voor een relatie als een vrouw eenmaal vreemdgaat. Daarnaast maken mannen soms slippertjes als er kinderen geboren worden. Voor zijn vrouw staat alles ineens in teken van de kinderen en nestdrang. Ze is bijna verliefd op de baby's. Hij kan zich buitengesloten voelen en het komt nogal eens voor dat hij de moederrol van zijn vrouw moeilijk kan combineren met haar rol van seksuele partner. Die zoekt hij dan bij zijn minnares. Mocht de echtgenote zich buitengesloten voelen in een relatie, dan richt ze zich vaak op de kinderen of zoekt steun bij vriendinnen.'
Thanks Tifah. De redenen zijn mij op zich ook wel duidelijk. Maar, het enige dat ik niet snap is: ALs je NIEt met iemand wil zin, of je wil met iemand anders zijn. Dan ga je toch weg. Het is dat liegen dat iik niet begrijp en zwak vind.
Een man heeft volgens mij meer behoefte aan sex. Zo'n vier a vijf keer in de week. Een vrouw speelt dat spelletje in 't begin mee. Wanneer het slachtoffer {lees man} definitief verstrikt zit in haar web komen de smoesjes. Ik heb hoofdpijn, ik ben moe, ik ben nog ongesteld, het is te warm, het is te koud, ik logeer bij mijn zus, je hebt je niet geschoren, ik heb m'n benen niet geschoren voel me niet aantrekkelijk, het is te laat, het is te vroeg, ik ben nog kwaad op je, etc. Totdat er een moment komt dat de man het niet meer pikt en denkt: "ja, ammehoela". En dan gaan de dames piepen.
LELIJKERD
19-08-2002, 12:01
Hahahahahhahahahahahah TIFAH, als ik het niet wist
SAFIRA is nu ook weer tevree ;)
Origineel gepost door LELIJKERD
Hahahahahhahahahahahah TIFAH, als ik het niet wist
SAFIRA is nu ook weer tevree ;)
hey heeft tifah eeen hekel aan topicverkrachters ??
LELIJKERD
19-08-2002, 12:04
Origineel gepost door chemie
hey heeft tifah eeen hekel aan topicverkrachters ??
TIFAH wilt gewoon volwassen overkomen, en dat lukt haar alleen in de topics van Safira :hihi:
TIFAH wilt gewoon volwassen overkomen, en dat lukt haar alleen in de topics van Safira :hihi:
hahahahahahahhaha
_crazy2000
19-08-2002, 12:07
I'm sexy I'm hot
I'm everything you're not
( yeah right)
Origineel gepost door _crazy2000
I'm sexy I'm hot
I'm everything you're not
( yeah right)
ja wat is daarmee :D
Safira75
19-08-2002, 12:43
Origineel gepost door JunkieXL
Een man heeft volgens mij meer behoefte aan sex. Zo'n vier a vijf keer in de week. Een vrouw speelt dat spelletje in 't begin mee. Wanneer het slachtoffer {lees man} definitief verstrikt zit in haar web komen de smoesjes. Ik heb hoofdpijn, ik ben moe, ik ben nog ongesteld, het is te warm, het is te koud, ik logeer bij mijn zus, je hebt je niet geschoren, ik heb m'n benen niet geschoren voel me niet aantrekkelijk, het is te laat, het is te vroeg, ik ben nog kwaad op je, etc. Totdat er een moment komt dat de man het niet meer pikt en denkt: "ja, ammehoela". En dan gaan de dames piepen.
Dan gaat ie toch weg...be a man!
Safira75
19-08-2002, 13:18
Origineel gepost door angel_of_faith
ik weet niet maar ik denk niet dat er veel (marokkaanse) jongens zijn die echt 100% voor 1 meisje gaan...forgive me if I'm wrong
Ik hoop dat je wat wijze geworden bent safira gti
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Jammergenoeg!! pfffffff
Misschien komt dat omdat Safira de enige is die MEESTAL een interessant, volwassen en intelligent topic opent.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.