Bekijk originele versie : Echt een eik.el
Safira75
19-08-2002, 10:12
Waarom zijn mannen zo laf?
Ik word net gebeld door een (nederlandse) vriendin van mij. Zij had een vriendje- en dat is nu uit (die gozer is echt een zwakke lafaard:)) En nu is ze waarschijnlijk zwanger. Dus ze heeft hem gebeld. Nou die gozer wil er uiteraard niks meer mee te maken hebben. Pffffffff.....als hij zo stoer is om met haar "the wild thing" te doen. Dan moethij ook stoer genoeg zijn om de verantwoordelijkheid te nemen.
Nou ik heb haar geadviseerd om hem er dan helemaal buiten te houden. Mocht ze besluiten om dat kind te houden dus. Beter GEEN vader, dan ZO'N vader....
Of zie ik dat verkeerd???
Dat soort kerels kan ik nou zo boos om worden he...bah!
Zij was natuurlijk ook heel dom, maar ja dan nog....
je hebt gelijk van beter geen vader dan zo een vader
sommige mannen zijn gewoon zwak en triest
jammer dat je vriendin daar de dupe van is
gelukkig dat wij moslims zijn en sex voor het huwlijk verboden is voor ons en dan vragen sommige mensen zich af waarom
Safira75
19-08-2002, 10:16
Ja, ik vind het ook zielig voor haar.
Ik kende die gozer en had het ECHT niet achter hem gezocht. Hij leek wel betrouwbaar. Zo zie je maar weer, schijn bedriegt!!
Origineel gepost door Safira75
Ja, ik vind het ook zielig voor haar.
Ik kende die gozer en had het ECHT niet achter hem gezocht. Hij leek wel betrouwbaar. Zo zie je maar weer, schijn bedriegt!!
jepz
mannen willen wel lust maar niet de lasten die er bij horen
overigens vind ik een kind geen last maar juist een wondertje waar hij heel blij mee zou moeten zijn
Safira75
19-08-2002, 10:18
Inderdaad!! Maar ja, als hij dat niet inziet, dan zegt dat veel over hem!!
Inderdaad!! Maar ja, als hij dat niet inziet, dan zegt dat veel over hem!!
hoe oud istie als ik vragen mag ???
Safira75
19-08-2002, 10:23
27! Zij is 26- Oud genoeg dus!!
27! Zij is 26- Oud genoeg dus!!
dan zal tie het in de toekomst denk ik nog meer gaan flikken
ik hoop het niet natuurlijk maarja als tie nu niet volwassen genoeg is wanneer dan wel
Safira75
19-08-2002, 10:27
ja dat denk ik ook. Daarom denk ik ook dat ze van hem weg moet blijven. Heel ver weg. Want aan zo iemand heb je niks. Ik had haar nog gewaarschuwd. Iedereen had haar nog gewaarschuwd...maar ja, zo zie je maar weer!
ja dat denk ik ook. Daarom denk ik ook dat ze van hem weg moet blijven. Heel ver weg. Want aan zo iemand heb je niks. Ik had haar nog gewaarschuwd. Iedereen had haar nog gewaarschuwd...maar ja, zo zie je maar weer!
liefde maakt blind zeggen ze welleens
jammer dat het eenzijdige liefde is
Safira75
19-08-2002, 10:28
ja ik ga ook een bril voor haar kopen:)
of een blindengeleide hond:D:D
ja ik ga ook een bril voor haar kopen:)
of een blindengeleide hond:D:D
ihihiiihihih of een condoom :D
Safira75
19-08-2002, 10:30
waahahahaha
AAAAAAAAH die ga ik ECHT niet voor haar kopen hoor....doet ze zelf maar!!!!
pfffffffffffffff :D
waahahahaha
AAAAAAAAH die ga ik ECHT niet voor haar kopen hoor....doet ze zelf maar!!!!
pfffffffffffffff :D
heeft ze al een test gehaald of weet ze het zeker
Safira75
19-08-2002, 10:34
ze gaat vandaag testen. Maar ze is 3 weken overtijd...en ze heeft ook andere symptomen.
Ik geef eerlijk toe dat ik niks over zwangerschap weet.
Ze zegt dat haar buik al opgezet is. Ik heb geen idee na hoe lang dat gebeurt. Maar goed, ben ook nooit zwanger geweest.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.