Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : moslims wordt wakker in nedrland

cassanova
22-10-2003, 11:30

moslims jullie zullen het denk ik niet door hebben omdat de meeste van jullie in slaap zijn gevallen.maar de kufar komen er aan en smeden planetjes,om ons wat aan te doen het is een waar complot op de wereld tegen de islam dus ok in dit kikkerlandje.ik wil jullie waarschuwen omdat er verschilende websitez zijn.van deze kufar die al denken aan een oorlog en zich klaar stomen als het zo ver komt,ze dreigen ons kapot te maken aftemaken en nog veel meer.wat ik jullie wil zeggen is wordt wakker volg de islam nu serieus want de tijd is er dat ze ons willen aanvallen en overal op de wereld dus ook hier.wat ik jullie wil aanraden probeer eens te surfen naar hun site jullie gaan jullie ogen niet geloven.maar denken jullie nu niet aan leuke dingen van deze dunja .wordt wakker voordat ze ons zullen aanpakken als onze broeders en zusters in bosnie en palestina wordt wakker ook hier smeden ze plannen tegen moslims en vooral mokro,s moge allah ons wakker maken en ons versterken met islam in ons harten inshallah worden we wakker ik hoop dat ik wat bijdrage heb kunne leveren bij dit proces van wakker worden salaammaleikom broeders en zusters

Fitfwyuh
22-10-2003, 11:35
Je hebt last van waanideeen , misschien lost een bezoekje aan de pschychiater iets op. SucceSS

SOmaar
22-10-2003, 11:38
Origineel gepost door cassanova moslims jullie zullen het denk ik niet door hebben omdat de meeste van jullie in slaap zijn gevallen.maar de kufar komen er aan en smeden planetjes,om ons wat aan te doen het is een waar complot op de wereld tegen de islam dus ok in dit kikkerlandje.ik wil jullie waarschuwen omdat er verschilende websitez zijn.van deze kufar die al denken aan een oorlog en zich klaar stomen als het zo ver komt,ze dreigen ons kapot te maken aftemaken en nog veel meer.wat ik jullie wil zeggen is wordt wakker volg de islam nu serieus want de tijd is er dat ze ons willen aanvallen en overal op de wereld dus ook hier.wat ik jullie wil aanraden probeer eens te surfen naar hun site jullie gaan jullie ogen niet geloven.maar denken jullie nu niet aan leuke dingen van deze dunja .wordt wakker voordat ze ons zullen aanpakken als onze broeders en zusters in bosnie en palestina wordt wakker ook hier smeden ze plannen tegen moslims en vooral mokro,s moge allah ons wakker maken en ons versterken met islam in ons harten inshallah worden we wakker ik hoop dat ik wat bijdrage heb kunne leveren bij dit proces van wakker worden salaammaleikom broeders en zusters heb je namen van die sites? ewa broeder vele zusters en broeders zien dit niet inshallah openen ze hun ogen en hopelijk zien ze de schijnheiligheid van de kufar die zogenaamd democratisch zijn mensen wordt wakker!!!!!!

SOmaar
22-10-2003, 11:48
Origineel gepost door TONYMONTANA open jij eeerst je ogen dan pas over anderen oordelen vies schijheilig mensn hier beetje doen als of je moslima bent tvoe egt schijnheilig agjoer inoe ik ben echt moslim inshallah en lah taalaa ziet mij en veroordeelt mij. dat ik jou heb neergehaald wil niet meteen zeggen dat ik geen moslim ben tony is het zo hard aangekomen trouwens? hahahha :zwaai:

cassanova
22-10-2003, 11:50

broeder ik maak geen grap maar goed ik kom met die site als bewijs dat ik geen grapjes maak mensen ik zal het zo plaatsen geef me een minut het is geen grap meer op de wereld ik weet niet waarom die dame voor gek uitmaakt maar goed ik kom met bewijs dan piepen we anders

cassanova
22-10-2003, 12:00
moslims jullie denken dat ik hier leugens verkondig maar dit is geen grap nou het is www.nieuwrechts.nl het is ook een politiekegroep in nl en is opkoment het zal de lpf voorbij streven moslims en lees hun programa en hun gedachten wat ze willen en vooral met moslimin ik hoop dat dit jullie gaat wakker maken . en laat het even hier op jasmina weten als het klopt of niet we moeten alle islamitische sitez hier dit geven zodat ze het met hun eigen ogen kunnen lezen en mensen vergeet niet naar die kufar hun forum te kijken.salaam

beetjeverlegen
22-10-2003, 12:20
Weet je wat wij moeten doen?? Met zijn alle massaal lid worden en in discussie gaan met die mensen

deheks
22-10-2003, 12:26
Ik vind het goed dat je op de feiten voorop loop maar wil je aub niet vergeten dat we als sterkste naar boven komen, weet je waarom? Wij hebben Allah thalla aan onze kant hij is de sterkst de beste de barmhartigste wat hij is alles hij is de gene die geeft en hij is de gene die neemt.... Moet ik er nog wat aan toevoegen wij hebben onze geheim wapen... Allah o akbar allah o akbar ..........

cassanova
22-10-2003, 12:33
het lijkt wel als jullie m,n bericht niet serieus nemen maar blijf niet dom jullie moeten het serieus nemen voordat er erge spijt bij jullie zal zijn bekijk die site en lees ze willen in de nabije toekomst ook in nl moslims afmaken steltje slaapkoppen.salaam

ilhame_m
23-10-2003, 14:29
ik ben net op de site gaan kijken... wajoow.. deze mensen zijn nog erger als pimmetje.. : Eenheid door inhoud NieuwRechts is een snel groeiende politieke beweging, die opkomt voor de belangen van het Nederlandse volk en vecht voor behoud van de Nederlandse cultuur. Open communicatie is erg belangrijk; het politieke forum is in korte tijd uitgegroeid tot een met meer dan 400 deelnemers. Onder leiding van Michiel Smit (ex-fractiesecretaris van Leefbaar Rotterdam) verenigen ex-LPF-ers, ex-VVD-ers en Nationalisten zich tot een brede rechtse volkspartij. NieuwRechts heeft diverse internationale contacten. In heel Nederland worden afdelingen opgericht en in 2006 zal in gemeenten worden meegedaan aan de gemeenteraadsverkiezingen. Verbetering koopkracht werkenden met lage inkomens Wie kan werken, moet werken Nationale trots stimuleren, door o.a. het verplicht zingen van volkslied op scholen, herinvoering van de dagsluiting op televisie en radio en meer aandacht voor de vaderlandse geschiedenis op scholen Herinvoering gemeentepolitie Recht op zelfverdediging en verdediging van have en goed Referenda, gekozen korpschef van politie Drugverslaafden afkicken onder narcose Detachering van legeronderdelen bij politie Communicatie van (semi-)overheid alleen in Nederlands Totale sluiting grenzen voor economische asielzoekers, opvang in de regio van economische en politieke vluchtelingen Intrekking Nederlanderschap criminelen met meerdere nationaliteiten Aan banden leggen van gezinshereniging Actieve remigratie, ‘gastarbeidersgeneratie’ met een premie als dank Nationalisering Nederlandse Spoorwegen Stop op gemeentelijke herindelingen Stop op 'leerfabrieken' in onderwijs Geen verdere soevereiniteitsafdracht vooral dit punt maakt me erg boos.. :aftel: Totale sluiting grenzen voor economische asielzoekers, opvang in de regio van economische en politieke vluchtelingen en deze dan.. Intrekking Nederlanderschap criminelen met meerdere nationaliteiten .. wie zouden ze daar nou toch mee bedoelen.. :jammer:

cassanova
24-10-2003, 11:47
je hebt het dus bekeken dame ze zijn geen grap he. over een paar jaar gaan een paar slaapkoppen binnen onze groep schrikken en te laat zoals het was bij die pimmetje .zorg dat jullie weten dat deze groep veel erger is en geen grapjes met moslims willen maken,salaam.

ilhame_m
24-10-2003, 16:05
yep.. ik heb het gelezen.. ben niet echt zoo geintresseerd in politiek.. maar wat ik me afvroeg.. zoveel moslims vertegenwoordigen ons hier niet he.. in nederland..??