Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom ga je nou vreemd?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Safira75
19-08-2002, 08:51

Wat beweegt mannen ertoe om vreemd te gaan? Vervelen ze zich? - Maar waarom werken ze dan niet aan hun relatie? Houden ze niet meer van de persoon waarmee ze zijn? - Maar waarom Verlaten ze deze persoon dan niet? Is het voor mannen gewoon onmogelijk om monogaam te zijn? -- Maar waarom verwachten ze het dan wel van vrouwen? Zijn mannen gewoon niet-loyaal, niet-trouw en leugenachtig geboren? -- Kunnen we dat dan niet genetisch wegmanipuleren? Ik ben gewoon benieuwd of iemand hier een antwoord op kan geven. Als ik zo om me heen kijk zie ik wel wat trouwe mannen (tenminste, mannen die nog niet betrapt zijn :))- Maar erg veel zijn het er niet. Dus mannen en vrouwen trouwens ook (als je denkt de vraag te kunnen beantwoorden) doe je best!!! S.

LELIJKERD
19-08-2002, 08:55
omdat jij altijd met saaie onderwerpen komt dus zocht ik een gezellige meid op :D

Safira75
19-08-2002, 08:56
Don't flatter yourself:) gek genoeg ben je wel ALTIJD op mijn onderwerpen te vinden

LELIJKERD
19-08-2002, 08:59
Origineel gepost door Safira75 Don't flatter yourself:) gek genoeg ben je wel ALTIJD op mijn onderwerpen te vinden EUHHHHH ............. EUHHHHH......... JE NU JE HET ZEGT :rolleyes: wedden dat TIFAH volop met reacties gaat komen op jouw topic :D

Safira75
19-08-2002, 09:01

misschien komt er dan tenminste wat zinnigs :rolleyes: :D

miss_destiny
19-08-2002, 09:02
goeiemorgen vrouwen gaan gelijk denken dat het aan hun ligt; ben ik niet mooi of leuk genoeg??????????? dat is het domste wat je kan denken want de fout ligt bij de geen die vreemd gaat. Ik denk dat het geen wat niet mag altijd spannend blijft en ja sjaitan die wil maar al te graag helpen met dit soort handelingen er zal altijd wel mooier en leuker zijn maar meestal komen de mannen die al een tijd met iemand gaan er toch wel achter dat dat meisje waar ze al mee gaan toch wel mooi genoeg of leuk genoeg is voor hun en dan maar hopen dat ze hem dan terug nemen

LELIJKERD
19-08-2002, 09:03
iewa tifah fain ? nod me n3es, safira kat stenek pfff mijn marokkaans doet niettt :D

Safira75
19-08-2002, 09:08
Origineel gepost door LELIJKERD iewa tifah fain ? nod me n3es, safira kat stenek pfff mijn marokkaans doet niettt :D hahaha is je marokkaans op?? AAAAAAAAAAAAH zielig!!!:) Nieuwe kopen: Steun de actie: "help LELIJKERD's Marokkaans de winter door" Giro: 666

Safira75
19-08-2002, 09:08
Origineel gepost door miss_destiny goeiemorgen vrouwen gaan gelijk denken dat het aan hun ligt; ben ik niet mooi of leuk genoeg??????????? dat is het domste wat je kan denken want de fout ligt bij de geen die vreemd gaat. Daar ben ik het helemaal mee eens!!! Maar het is op zich wel logisch dat mensen zo denken

LELIJKERD
19-08-2002, 09:10
Origineel gepost door Safira75 hahaha is je marokkaans op?? AAAAAAAAAAAAH zielig!!!:) Nieuwe kopen: Steun de actie: "help LELIJKERD's Marokkaans de winter door" Giro: 666 ey geen grap, hoe is mijn marokkaans ? SLECHT ????????? :eek: hdar m3aja serieus

Safira75
19-08-2002, 09:11
ja daaaaaaaaaag start maar een eigen topic over je marokkaans :)

LELIJKERD
19-08-2002, 09:12
Origineel gepost door Safira75 ja daaaaaaaaaag start maar een eigen topic over je marokkaans :) eeyyyyy safira, jij bent eerlijk, ik wil jouw reacties hebben hoe is mijn marokkaans ? (ik heb je hele topic verpest, wreed voor tifah :D )

Safira75
19-08-2002, 09:14
ikke eerlijk :) heheheheh says who! Start je eigen topic...dan zal ik je antwoorden :D:D (the negotiator) Ik reken er nog steeeeds op dat iemand wat zinnigs gaat zeggen....tussen al jouw postings door:D

Safira75
19-08-2002, 09:14
Origineel gepost door Angel_fatima safira heb een vraagje maar heb jij een andvertentie in de viavia staan, ik bedoel dus zo'n advertentie dat je een jongen zoekt nopes! Wel dat ik een auto verkoop...:) Maar niet dat ik een jongen zoek. hoezo?

LELIJKERD
19-08-2002, 09:16

WAHAHAHAHAHAHHAHA jawel SAFIRA heeft geplaats in de viaia, ze liegttttttttttt shmen auto, hieja gsa razjel

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11