Bekijk originele versie : dun of dik?
wat is volgens jullie te dun, "normaal'' of net iets van het goede als het over het lichaam gaat? Wat hebben jullie liever...
foto's plaatsen mag natuurljk;)
magrebChica
03-10-2007, 21:49
als je tussen de 55 en de 60 zit .. zit je goed.. vind ik..
eronder is net wat de dun en erboven is net wat meer van het goede..
55 tot 60 kiilo heb je een beetje houvast das mooi..
en als je rondingen hebt helemaal mooi meegenomen..
:)
liefje_20
04-10-2007, 11:51
als je tussen de 55 en de 60 zit .. zit je goed.. vind ik..
eronder is net wat de dun en erboven is net wat meer van het goede..
55 tot 60 kiilo heb je een beetje houvast das mooi..
en als je rondingen hebt helemaal mooi meegenomen..
:)
nou meid ligt er aan hoelang je bent hoor want ik ben 170 lang en als ik tussen de 55 en 60 zou wegen zou ik een anorexia patient zijn.......het is gewoon iedereen en zijn bouw
ik vind maat 38-36 een mooie kledingmaat
Waarom klagen vrouwen zoveel over gewicht? Noord afrikaanse afkomst moet accepteren dat je eenmaal een volle kont hebt enz... Niets mis mee.
Ik vind zelf maatje 34 erg eng. Een vrouw hoort wat hou vast te hebben met wat borsten het liefst. hihihi
Dus je kan lekker mooi dun zijn, maar je moet er ook wel vrouwelijk uit zien. Zo droog als een snijboontje is echt niet aan te zien en vooral als de gene geen borsten heeft. Alles hangt zo en vooral in een bikini. baaaaaah
Snap echt niet wat er zo mooi is aan anorexia skny broek wat nu in is. Het ziet er echt niet uit bij sommige. zoooooooo dun en schoenen maat 39/40. Net een clauwn.
jeblia021
04-10-2007, 12:31
nou meid ligt er aan hoelang je bent hoor want ik ben 170 lang en als ik tussen de 55 en 60 zou wegen zou ik een anorexia patient zijn.......het is gewoon iedereen en zijn bouw
Meid ik ben zelf 1.75 en weeg 60 kilo en ben zeker geen anorexiapatient :)
HEt verschilt per persoon...sommige wegen heel weinig maar zien er gezond uit en anderen wegen weer meer dan je verwacht en zien er toch slank uit....kleding en houding speelt ook een rol :)
hangt er vanaf hoe je bouw is...
maximaal 60 kilo!!!!!!!!!!!!!!
Ben 1.70 weeg 54-55 ben dus een anorexiapatient :moe:
liefje_20
04-10-2007, 12:44
zoals ik al zei iedereen en zijn bouw, mischien heb jij lichte botten maar als ik 55 zou wegen zou ik omvallen, ik vind dat je het niet met gewicht kan berekenen hoor, en zoiezo iedereen moet gewoon tevreden zijn met wat ie is
liefje_20
04-10-2007, 12:46
Meid ik ben zelf 1.75 en weeg 60 kilo en ben zeker geen anorexiapatient :)
HEt verschilt per persoon...sommige wegen heel weinig maar zien er gezond uit en anderen wegen weer meer dan je verwacht en zien er toch slank uit....kleding en houding speelt ook een rol :)
ik had het niet over anderen ik had het over me zelf goed lezen volgende keer, daarom zei ik ook iedereen en zijn bouw, de ene heeft zwaardere botten dan de andere.
en zoals ik al zei wees tevreden met wat je hebt en ben
PobriSita
04-10-2007, 12:54
Ligt er maar net aan hoelang je bent.
caramela
04-10-2007, 13:23
Waarom klagen vrouwen zoveel over gewicht? Noord afrikaanse afkomst moet accepteren dat je eenmaal een volle kont hebt enz... Niets mis mee.
Ik vind zelf maatje 34 erg eng. Een vrouw hoort wat hou vast te hebben met wat borsten het liefst. hihihi
Dus je kan lekker mooi dun zijn, maar je moet er ook wel vrouwelijk uit zien. Zo droog als een snijboontje is echt niet aan te zien en vooral als de gene geen borsten heeft. Alles hangt zo en vooral in een bikini. baaaaaah
Snap echt niet wat er zo mooi is aan anorexia skny broek wat nu in is. Het ziet er echt niet uit bij sommige. zoooooooo dun en schoenen maat 39/40. Net een clauwn.
Ben ik het niet mee eens maar ieder zijn eigen smaak....
Ik vindt zelf mooi als je van je 20 jaar tot aan je 30 jaar lekker slank bent maatje 34/36.... en ja na je 30 moet je ook slank blijven maar dan kan je wel tussen de 55-60 wegen....
weeg nu zelf tussen de 51/52 kilo en ben 1.60....
helemaal top
rustige_oujdia
04-10-2007, 13:26
ik ben 1.68 en weeg 50.5kilo ik weet dat het een beetje aan de lage kant is maar ik eet echt redelijk maar ik val heel gauw af.. zijn er zusters met het zelfde probleem, zo ja...wat te doen
Niets moet Caramela. Het hangt ook van je spijsvertering af.
Ik vind maatje 34 echt aan de lage kant. En zoals ik al zei. Een vrouw moet eruit zien als een vrouw. Wat hou vast en wat borsten. Niet als je een shirtje aan hebt dat alles zo blat eruit ziet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.