Bekijk originele versie : Zal ik op gesprek gaan of niet?
Samara77
03-10-2007, 13:41
Ik ben net uitgenodigd voor een soll. gesprek voor de functie van intercedente.
Alleen moet ik daarvoor wel naar het hoofdkantoor reizen. En dat zit bijna aan de andere kant van het land.
Is het dan niet extra zwaar als je aan het vasten bent om zo ver te reizen met de trein. Ik kan toch moeilijk die afspraak verzetten na 2 weken? Dilemma!
nisrin83
03-10-2007, 15:20
Ligt eraan hoe belangrijk je de baan vindt. Ennuh treinen is niet zo vermoeiend en als je pas laat terug komt neem je iets mee kun je in de trein je vasten verbreken. Het is maar 1 dag, dus ik zou gewoon gaan.
EN SUCCES MEID!
Ik had ook afgelopen vrijdag een soll. ben gewoon gegaan en was ook vastende.!
Als het maar eenmalig is en je ziet de baan wel zitten waarom niet? Maar als alternatief kun je ook gewoon degene bellen met wie je een afspraak hebt. En de situatie uitleggen misschien dat je een ander afspraak kunt maken of ergens anders kunt solliciteren ..
doei suc6
Doe niet dom/lui hoor..En ga naar je gesprek hoor
Samara77
03-10-2007, 15:53
Tja ik vind die baan eigelijk niet zo heel belangrijk, maar het leek me wel een goeie opstapje naar een andere baan.
Alleen vragen ze zoveel, ik moet ook nog een soll. formulier invullen en een vragenlijst van een extern bedrijf. Daarna nog een 2de gesprek in het hoofdkantoor, en een assesment enz enz. :moe:
50 euries reiskosten en dan wordt je ook nog 9 van de 10 keer afgewezen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.