Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn stiefvader

Pagina's : [1] 2

Chyhaan
21-10-2003, 16:28

Ik krijg alles van mijn stiefvader, hij is lief voor me voor mijn moeder en voor mijn halfzusje en mijn dochtertje... Allleen verbiedt mijn hij me om om te gaan met Marokkaanse jongens(meisjes).... .... Omdat het zo negatief op tv komt.... Hij is erger geworden, toen die marokkanen die zwerver hadden doodgeslagen, en nu is ie bang dat t mij ook overkomt omdat ik bij sommige Marokkanen niet geliefd ben... Ik ben zelf half marokkaanse en mijn dochter is driekwart marokkaan se We hebben er iedere keer ruzie over.... Heeft iemand een idee, hoe ik mijn stiefpa kan overtuigen... Dat hij niet zo moet denken.... Want ik word er gek van...

Chyhaan
21-10-2003, 16:35
Origineel gepost door HighClassLady Sorry meid, maar ik begrijp ff iets niet...:o Woon je met je man bij je moeder & stiefvader of ben je gescheiden? :confused: HCL. Ik ben nooit getrouwd geweest... Mijn dochter is uit me vorige realtie ontstaan...

Feminine
21-10-2003, 18:00
Iemand die oud genoeg is om een kind te hebben, is ook oud genoeg om zelf te bepalen met wie hij/ zij omgaat!

OujDa_LaDy
21-10-2003, 18:07
Origineel gepost door 100EN2CENT heb je momenteel een vriend of voed je je kindje zelf op ? en om je stiefvader te overtuigen moet je een keer een hele normale goedoverkomende marokkaan naar huis meenemen en voorstellen aan je stiefvader dan merkt hij van zelf wel dat er ook goede zijn Neem 100En2Cent..Mee Naar huiS..:stout:

OujDa_LaDy
21-10-2003, 19:23

Origineel gepost door 100EN2CENT :kwaad: dat zou mijn volgende opmerking zijn :D Mijne eerst ...:ego:...Ik Kan Gedachts lezen..:stout:

Lady_moi
21-10-2003, 19:33
hij moet leren om nie iedereen over 1 kam te scheren..hij moet het ma accepteren ik vind da ge oud genoeg zijt om zelf te bepalen me wie ge omgaat..

Chyhaan
22-10-2003, 18:16
Origineel gepost door 100EN2CENT heb je momenteel een vriend of voed je je kindje zelf op ? en om je stiefvader te overtuigen moet je een keer een hele normale goedoverkomende marokkaan naar huis meenemen en voorstellen aan je stiefvader dan merkt hij van zelf wel dat er ook goede zijn Momenteel heb ik geen vriend en voed mijn dochter alleen op...

Lady_moi
22-10-2003, 18:42
ik snap iets nie..ge zijt toch zelf marokkaanse?hoe durft die nog zo denken..

touzine
22-10-2003, 18:50
Origineel gepost door Chyhaan Ik krijg alles van mijn stiefvader, hij is lief voor me voor mijn moeder en voor mijn halfzusje en mijn dochtertje... Allleen verbiedt mijn hij me om om te gaan met Marokkaanse jongens(meisjes).... .... Omdat het zo negatief op tv komt.... Hij is erger geworden, toen die marokkanen die zwerver hadden doodgeslagen, en nu is ie bang dat t mij ook overkomt omdat ik bij sommige Marokkanen niet geliefd ben... Ik ben zelf half marokkaanse en mijn dochter is driekwart marokkaan se We hebben er iedere keer ruzie over.... Heeft iemand een idee, hoe ik mijn stiefpa kan overtuigen... Dat hij niet zo moet denken.... Want ik word er gek van... Hij is net zo erug als andere kaazen die zo over Marokkaanen denken!!!!! en 't verbaast me nix als tie zelf DOOD geslagen wordt!!! :boos: :boos:

Chyhaan
22-10-2003, 19:02
Origineel gepost door Lady_moi ik snap iets nie..ge zijt toch zelf marokkaanse?hoe durft die nog zo denken.. Mijn biologische vader is Marokkaanse, en mijn moeder Nederlandse... Ik zeg t m ook, als hij zo over marokkanen denkt denkt ie ook zo over mij... Maar hij zegt dat hij me ziet als zijn dochter en dat mij niets mag overkomen... En marokkanen zijn eng/ gevaarlijk en vooral in Adam west... Ik word er helemaal gek van... Iedere keer weer t zelfde gezeur... dadelijk komt er weer op de tv gezeur over Marokkanen... En mijn stiefvader gaat weer kijken... En na afloop zeuren..

touzine
22-10-2003, 19:04
http://www.click-smilies.de/sammlung0903/sauer/angry-smiley-048.gif http://www.click-smilies.de/sammlung0903/sauer/angry-smiley-002.gif

zozoke
22-10-2003, 19:05
Ja is wel jammer,maar je kan het blijven hem proberen duidelijk te maken dat niet alle marokanen ''zehma slecht of gevaarlijk of wat dan ook zijn'' Je hebt ook zo van die slechte nederlanders maar bon Veel Succes Wat je ook doet er zal altijd een hoop zo blijven denken over ons marokanen en by the way hoe oud ben je?? want snap het niet je hebt een kind en je woont nog bij je ouders ben je minderjarig als ik vragen mag

Chyhaan
22-10-2003, 19:07
Origineel gepost door touzine http://www.click-smilies.de/sammlung0903/sauer/angry-smiley-048.gif http://www.click-smilies.de/sammlung0903/sauer/angry-smiley-002.gif Dat hoeft ook wel weer niet!!! Ik snap t ook wel van zijn kant

Chyhaan
22-10-2003, 19:11
Origineel gepost door zozoke Ja is wel jammer,maar je kan het blijven hem proberen duidelijk te maken dat niet alle marokanen ''zehma slecht of gevaarlijk of wat dan ook zijn'' Je hebt ook zo van die slechte nederlanders maar bon Veel Succes Wat je ook doet er zal altijd een hoop zo blijven denken over ons marokanen en by the way hoe oud ben je?? want snap het niet je hebt een kind en je woont nog bij je ouders ben je minderjarig als ik vragen mag Nee, ik ben 21... Woon sinds een tijdje bij mijn moeder.... Omdat t niet echt lekker liep, en nu wil ik weer op mezelf gaan wonen... Ik heb inderdaad een dochter en die had ik om me 18 en binnenkort heb ik nog een kindje in maart als het goed is

Lady_moi
22-10-2003, 19:16

Origineel gepost door Chyhaan Mijn biologische vader is Marokkaanse, en mijn moeder Nederlandse... Ik zeg t m ook, als hij zo over marokkanen denkt denkt ie ook zo over mij... Maar hij zegt dat hij me ziet als zijn dochter en dat mij niets mag overkomen... En marokkanen zijn eng/ gevaarlijk en vooral in Adam west... Ik word er helemaal gek van... Iedere keer weer t zelfde gezeur... dadelijk komt er weer op de tv gezeur over Marokkanen... En mijn stiefvader gaat weer kijken... En na afloop zeuren.. ik denk dat hij u ziet als een nederlandse misschien vandaar...

Pagina's : [1] 2