Bekijk originele versie : WE hebben een woordvoerder nodig
Ik dacht al dat negatiefs over marokkanen, moslims enz, als we nu eens een goede woordevoerder zouden hebben die zou kunnen reageren met argumenten, ipv dat de media weer allerlei zogenaamde woordvoerders laten reageren van weer een of andere stichting, forum, bond etc
Wie weet zelfs wel door verkiezingen van een nationale woordvoerder voor de marokkanen, wat denken jullie
mokromike
21-10-2003, 15:06
doe mij Dyab Abou Jahjah maar
Origineel gepost door saatje
mijn steun heb je
Dacht je dat ik mijzelf bedoelde, hoho dat kunnen anderen een honderdmaal beter, het zou er een moeten zijn ala Abu Jahjah maar dan misschien minder provocerend en wat meer in het nederlandse straatje passend of zo iets
mokromike
21-10-2003, 15:12
minder provocerend ?
wat is dat voor instelling ? Gewoon iemand die de waarheid spreekt en oprecht is. Als dat voor de anderen provocerend is kunnen ze de pot op.
Het moet dus iemand zijn die zich niet de mond laat snoeren.
Origineel gepost door mokromike
minder provocerend ?
wat is dat voor instelling ? Gewoon iemand die de waarheid spreekt en oprecht is. Als dat voor de anderen provocerend is kunnen ze de pot op.
Hij is hooguit iemand die jouw waarheid spreekt, maar feitelijk zit ie der nog al een naast. Voor de rest provoceerd hij zowel de marokkaanse als de kaas bevolking van Nederland.
En als dit gezegt mag worden, dan vraag ik mij af wie hier wie de mond snoert
minder provocerend ?
Je hebt gelijk, abu jahjah vertolkt alles beter dan wie ook, maar heeft zoveel mensen tegen zich dat het niet gaat werken: kijk naar het interview van gisteren, de journaliste, ging er zowiezo voor hem zo negatief mogelijk af te schilderen nl. hij moest een verklaring vinden voor het wangedrag van enkelen per defintie is zo iemand dan weer een radicaal.
mokromike
21-10-2003, 15:24
en jij bent zo naief om te denken dat een andere woordvoerder die net zo geslepen is als Dyab niet zo behandeld zou worden ?
get real man !!!
Die man verdient de steun van ons allemaal !!! Geen enkele andere beroeps allochtoon hier in NL of zelf een organisatie heeft haar nek zo uit durven steken als de AEL en Abou Jahjah.
Nou, een goed woordvoeder m/v, dat zeg ik al zo lang. Een Nederlander van Marokkaanse afkomst.
JahJah werd gisterenavond bij Nova min of meer de deur uit gebonjourd. Wat een enge man. Deze man liegt en wat ik zo erg vond: hij zei niet een keer dat het voor die bejaarden "natuurlijk wel erg is dat ze zo worden lastiggevallen". Gewoon, een gebaar. Maar nee, geen excuus, gelijk weer zo'n verhaal op de verongelijkte toon alsof die bejaarden eigenlijk blij moesten zijn dat het niet erger was geweest.
Jullie weten, ik ben kritisch, ook tegen onze Marokkanen, maarwat ik jullie, Marokkaanse Nederlanders absoluut niet gun is die JahJah als leider. Ik hoop oprecht dat jullie niet de fout willen maken om te denken dat deze man, zijn ideologie ook maar iets positiefs kan brengen.
Hij is de Hitler, de machtbeluste volksmenner van nu, bereid om over lijken te gaan om aan de macht te komen. En of het dan om Marokkaanse doden of Nederlands doden gaat, dat maakt deze Libanees niets uit.
Nou ja, Hitler was ook geen Duitser ....
Ik hoop oprecht dat er een Marokkaanse Nederlander m/v is, of andersom die kan verwoorden wat er verder nodig is om de Marokkanen in Nederland verder te laten komen.
Scottie.
DUTCHIEXL
21-10-2003, 15:29
Origineel gepost door jihad12
Je hebt gelijk, abu jahjah vertolkt alles beter dan wie ook, maar heeft zoveel mensen tegen zich dat het niet gaat werken: kijk naar het interview van gisteren, de journaliste, ging er zowiezo voor hem zo negatief mogelijk af te schilderen nl. hij moest een verklaring vinden voor het wangedrag van enkelen per defintie is zo iemand dan weer een radicaal.
Abu is niks voor ons wij moeten samira Abbas hebben zij weet waar ze t over heeft.
doe mij Dyab Abou Jahjah maar
.
Iemand die niet zijn excusses aanbiedt maar de kern raakt: Houdt op met de criminalisering van Marokkanen en Arabieren en moslims in het algemeen! Gebruik deze bevolkingsgroep niet als excuus voor haatcampagnes. Laat ons met rust.
mokromike
21-10-2003, 15:36
Origineel gepost door DUTCHIEXL
Abu is niks voor ons wij moeten samira Abbas hebben zij weet waar ze t over heeft.
om deze post heb ik echt 15 minuten in een deuk gelegen.....(nu nog 12 minuten)
Dutchie.....1 ding is zeker ... je hebt echt gevoel voor humor
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
mokromike
21-10-2003, 15:38
Origineel gepost door Scottie
Nou, een goed woordvoeder m/v, dat zeg ik al zo lang. Een Nederlander van Marokkaanse afkomst.
JahJah werd gisterenavond bij Nova min of meer de deur uit gebonjourd. Wat een enge man. Deze man liegt en wat ik zo erg vond: hij zei niet een keer dat het voor die bejaarden "natuurlijk wel erg is dat ze zo worden lastiggevallen". Gewoon, een gebaar. Maar nee, geen excuus, gelijk weer zo'n verhaal op de verongelijkte toon alsof die bejaarden eigenlijk blij moesten zijn dat het niet erger was geweest.
******* je op met je excuus.....dan wil ik ook excuus van alle nederlandse woordvoerders voor de verkrachting van die oma............ NU !!!!!!!!!!!
DUTCHIEXL
21-10-2003, 15:39
om deze post heb ik echt 15 minuten in een deuk gelegen.....(nu nog 12 minuten)
Dutchie.....1 ding is zeker ... je hebt echt gevoel voor humor
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
dat ik gevoel voor humor heb weet ik al.
Maar ik noem haar niet zomaar denk maar na wat hebben we nodig iemand die onze goede daden laat zien ten eerste ze is een programma maakster ten tweede ze is een vrouw (heel belangrijk) ten derde ze is nog heel erg leuk ook (ook heel belangrijk)
mokromike
21-10-2003, 15:43
Origineel gepost door DUTCHIEXL
dat ik gevoel voor humor heb weet ik al.
Maar ik noem haar niet zomaar denk maar na wat hebben we nodig iemand die onze goede daden laat zien ten eerste ze is een programma maakster ten tweede ze is een vrouw (heel belangrijk) ten derde ze is nog heel erg leuk ook (ook heel belangrijk)
Wat jij niet door hebt is dat Marokkanen niet bepalen wat in de kranten komt te staan en Samira al helemaal niet.
ze is een ras echte appologeet.....een excuus truus
er zijn nog altijd meer goede marokkanen dan slecht, en dat zijn absolute cijfers. Maar toch wordt hier niets over gezegd....want goed nieuws is geen nieuws.
ik ga verder met lachen....ik heb nog 6 minuten over :giechel: :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.