Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen in de islam.

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
21-10-2003, 14:38

Vrouwen hebben rechten en plichten in de islam zehma ze moeten meestal die afgelikte boterhammen accepteren en trouwen ermee. Wie weet lopen ze een ziekte op zoals aids en vrouwen zijn de dupe ervan ....

babyboy
21-10-2003, 15:21
wie zegt dat ze afgelikte boterhammen moeten accepteren a legra! jullie doen echt alsof alle jongens niet meer maagd zijn, en dan gaan jullie kwaad worden op een leugen die jullie zelf verzinnen!

achie25
21-10-2003, 15:29
Origineel gepost door Jemiena Vrouwen hebben rechten en plichten in de islam zehma ze moeten meestal die afgelikte boterhammen accepteren en trouwen ermee. Wie weet lopen ze een ziekte op zoals aids en vrouwen zijn de dupe ervan ... Wie zegt dat je die moet accepteren. Het is aan jou om er achter te komen wat hij wel en niet heeft gedaan vroeger. En je kunt hem dwingen om een onderzoek te laten verrichten door de arts. Culturele fouten en belemmeringen moet je niet toeschrijven aan de Islam..

achie25
21-10-2003, 16:25
Origineel gepost door Jemiena Daar heb je gelijk in maar de meeste zijn allemaal ontmaagd en laten we niet rond de pot draaien zeker heel veellllll mannen hebben al s ex gehad voor het huwelijk Dat is ook zo, dat kan niemand ontkennen maar ik vind dat heel veel mensen de islam daar de schuld van geven en dat klopt gewoon niet. De islam kent hele duidelijk regels wat dat betreft. Ook een vrouw heeft het recht om iemand te weigeren om islamitische redenen. En een onderzoek moet je tegenwoordig sowieso eisen. Niet omdat de islam dat verplicht maar omdat het die mogelijkheid kent. Een gezondheidsverklaring wordt niet voor niks gevraagd bij het tekenen van het huwelijkscontract..

babyboy
21-10-2003, 17:06

Origineel gepost door Jemiena Weigeren zeg je okééé maar alle mannen zijn bijna ontmaagd dus jaaaa wie kan ik niet wegeren :rolleyes: ikke :D

Lady_moi
21-10-2003, 18:33
Origineel gepost door Jemiena Vrouwen hebben rechten en plichten in de islam zehma ze moeten meestal die afgelikte boterhammen accepteren en trouwen ermee. Wie weet lopen ze een ziekte op zoals aids en vrouwen zijn de dupe ervan ... die ene vrouw bedoelt ge?..tis nie omda ene me ne afgelikte boterham trouwt da alle vrouwen de dupe ervan zijn eh..trouwens das older probleem..op de dag des oordeels zal iedereen verantwoordelijk gezet worden op zijn eigen daden en nie de ene voor ne ander..trouwens ik geloof wel da er nog maagde jongens zijn tis nie omda gij gewoon gigolos kent da alle gaste zo zijn eh..

nessa
21-10-2003, 19:10
Origineel gepost door Jemiena Geen enkele jongen is er nog maagddddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ken er nog 2 die het wel zijn!

babyboy
21-10-2003, 19:21
Origineel gepost door nessa Ik ken er nog 2 die het wel zijn! zoooooo :eek:

ChOcOtOfFfF
21-10-2003, 23:34
Origineel gepost door Jemiena Vrouwen hebben rechten en plichten in de islam zehma ze moeten meestal die afgelikte boterhammen accepteren en trouwen ermee. Wie weet lopen ze een ziekte op zoals aids en vrouwen zijn de dupe ervan ... In de Islam is sex voor het huwlijk verboden, dus je hoeft zehma geen afgelikte boterham te accepteren. Hou religie en achterlijkheid even gescheiden van elkaar ok?

Najib26
21-10-2003, 23:50
Origineel gepost door latifaaa Ik geloof in: Soort zoekt soort. Er is een hadieth overgeleverd dat de goede man voor de goede vrouw is en de slechte man voor de slechte vrouw (ik hoop dat ik het goed zeg). Ik vind het trouwens heel knap hoe sommige mensen achter elk probleem de Islam zien. Kun je die link van afgelikte boterham en Islam nog een keer duidelijk uitleggen. P.s. het is in de Islam zelfs aangeraden om je voor je huwelijk beide te laten onderzoeken op ziektes. De islam heeft ook overal een antwoord op, het is maar hoe graag je iets echt wilt weten. Het is een koranvers: "Zondige vrouwen zijn er voor zondige mannen en zondige mannen zijn er voor zondige vrouwen; en goede vrouwen zijn er voor goede mannen en goede mannen zijn er voor goede vrouwen; zij zijn degenen die onschuldig zijn aan wat zij (de lasteraars) zeggen: voor hen is er vergeving en een weldadige voorziening" (Soerat Annoure, aya 26) En Jemiena, het is een feit dat de meerderheid van de Marokkaanse mannen én de vrouwen één of meerdere haramrelaties hebben gehad. Dus we zitten allemaal in hetzelfde schuitje: weinig praktiserende mannen én vrouwen.

MueZli
21-10-2003, 23:54
Iemand die dus als zodanig in elke koffer duikt verdient een gelijke. Mensen die berouw hebben getoond en hun leven 180 graden hebben veranderd horen weer bij die goede mannen en vrouwen. Jemiena, kijk naar de aglaak en deen. Dat zijn je garanties voor een behouden huwelijk. Insha ALLAH krijg jij de man die jou toebehoort en met jou streeft naar het paradijs en het aangezicht van ALLAH swt.

AdamX
21-10-2003, 23:57
Origineel gepost door Jemiena Geen enkele jongen is er nog maagddddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jammer dat je zo over de jongens denkt :(

AdamX
21-10-2003, 23:59
Origineel gepost door MüeZli Iemand die dus als zodanig in elke koffer duikt verdient een gelijke. Mensen die berouw hebben getoond en hun leven 180 graden hebben veranderd horen weer bij die goede mannen en vrouwen. Jemiena, kijk naar de aglaak en deen. Dat zijn je garanties voor een behouden huwelijk. Insha ALLAH krijg jij de man die jou toebehoort en met jou streeft naar het paradijs en het aangezicht van ALLAH swt. mascha Allah en Allah izid mn amthalek p.s. kijk jij weleens naar iqra?

MueZli
22-10-2003, 00:03
Origineel gepost door AdamX mascha Allah en Allah izid mn amthalek p.s. kijk jij weleens naar iqra? Ameen. ps: Zoveel mogelijk :D. Één van mijn favo TV zenders.

Najib26
22-10-2003, 00:04

Origineel gepost door MüeZli Iemand die dus als zodanig in elke koffer duikt verdient een gelijke. Mensen die berouw hebben getoond en hun leven 180 graden hebben veranderd horen weer bij die goede mannen en vrouwen. Jemiena, kijk naar de aglaak en deen. Dat zijn je garanties voor een behouden huwelijk. Insha ALLAH krijg jij de man die jou toebehoort en met jou streeft naar het paradijs en het aangezicht van ALLAH swt. Dat is zo :)

Pagina's : [1] 2 3 4