Bekijk originele versie : Diana 35 pil
sweetysma
02-10-2007, 20:53
[Waar kan ik die kopen?? & voor hoeveel???
Behalve via een recept .. waar kan ik die krijgen?? ]
Lella_Gzella
02-10-2007, 20:58
is toch beter als je het via je dokter krijgt
sweetysma
02-10-2007, 21:04
Mijn dokter is alleen hoofdpijn...even serieus, geen zin om die kop aan te zien enzvoort....Enig idee waar ik ze kan kopen:maf:
Lella_Gzella
02-10-2007, 21:07
whahaha maar anders blijf je toch kopen
geen idee! ik denk alleen apotheek
ik wil 'm ook gebruiken om aan te komen :D
sweetysma
02-10-2007, 21:08
whahaha maar anders blijf je toch kopen
geen idee! ik denk alleen apotheek
ik wil 'm ook gebruiken om aan te komen :D
Ohhh op die manier
hoeveel weeg je en hoe lang(kort)ben je als ik vragen mag??
ik wil ook wel aankomen eigelijk vandaar dat ik die pil eens wil proberen ...
bij de apotheek kan je ze dus kopen...enig idee hoeveel het kost???
sweetysma
02-10-2007, 21:17
heey ghezlla een vraagje
Ik lees allemaal slechte verhalen erover, dat als je stopt je ineens last van acne krijgt, omdat de diana pil ook helpt om acne te voorkomen en te verbeteren en dat dan als je stopt...je enorme acne terugkrijgt???klopt dat??oei word er bang van....
HELP :$ :(
Lella_Gzella
02-10-2007, 21:17
Ohhh op die manier
hoeveel weeg je en hoe lang(kort)ben je als ik vragen mag??
ik wil ook wel aankomen eigelijk vandaar dat ik die pil eens wil proberen ...
bij de apotheek kan je ze dus kopen...enig idee hoeveel het kost???
Neee sorry ik heb geen flauw idee hoeveel het kost
Ik weeg 1.63 en ik weeg iets van 54 kilo alleen ben wat afgevallen door het vasten en zo , maar ik weet nog niet zeker of ik de pil ga gebruiken ben er nog wat onzeker over, je hoort vaak van die verhalen dat als je vroeg ermee begint dat gevolgen kan hebben en dat die pillen niet betrouwbaar zijn geen kinderen kunnen krijgen blablabla ja of het waar is weet ik niet maar goedd
Heb je die gewichtstoename al geprobeert?
BeWithYou
02-10-2007, 21:18
boven de 21 wordt hij vergoed! daaronder kost het geld.. d8 iik!
wollah echt grappig, meisjes die willen aankomen! nederlanders verklaren ons voor gek!
Lella_Gzella
02-10-2007, 21:18
heey ghezlla een vraagje
Ik lees allemaal slechte verhalen erover, dat als je stopt je ineens last van acne krijgt, omdat de diana pil ook helpt om acne te voorkomen en te verbeteren en dat dan als je stopt...je enorme acne terugkrijgt???klopt dat??oei word er bang van....
HELP :$ :(
Juist dit las ik net ook al !! daarom zeg ik ik weet niet of het nou zou betrouwbaar is :rolleyes:
BeWithYou
02-10-2007, 21:20
Neee sorry ik heb geen flauw idee hoeveel het kost
Ik weeg 1.63 en ik weeg iets van 54 kilo alleen ben wat afgevallen door het vasten en zo , maar ik weet nog niet zeker of ik de pil ga gebruiken ben er nog wat onzeker over, je hoort vaak van die verhalen dat als je vroeg ermee begint dat gevolgen kan hebben en dat die pillen niet betrouwbaar zijn geen kinderen kunnen krijgen blablabla ja of het waar is weet ik niet maar goedd
Heb je die gewichtstoename al geprobeert?
Ja hé? ik ga trouwen en was van plan om de pil te gaan slikken maar wil met de huisarts goed praten over de gevolgen...
ik woog ook 54! ik wil dat zo graag terug hé...
sweetysma
02-10-2007, 21:22
Ja ik denk dat ik het toch maar laat tot dat ik getrouwd ben en nog geen kinderen wil :hihi:
Nou ik heb de gewichtstoename niet geprobeerd en jij ???? Waar kan je die halen, zijn dat pilletjes en hoeveel kosten ze???
( sorry als ik veel vraag )
& jah het is erg dramatisch de verschillen wat mensen krijgen door de pil...dus doe maar toch liever niet denk ik . want hoorde ook dat et tegen haaruitval helpde en als je er meestopt je meer haaruitval krijgt dus dat wil ik niet meemaken haha...
k hoor van je
xx
sweetysma
02-10-2007, 21:22
Vallen jullie af door de Ramadan??? lijk net of ik meer eet juist?? en dan gelijk slaap meestal :hihi:
Lella_Gzella
02-10-2007, 21:23
Ja hé? ik ga trouwen en was van plan om de pil te gaan slikken maar wil met de huisarts goed praten over de gevolgen...
ik woog ook 54! ik wil dat zo graag terug hé...
Jaaa dat zou ik ook doen als ik jou was!!
hahah joh? afgevallen of aangekomen :hihi:
Lella_Gzella
02-10-2007, 21:25
Ja ik denk dat ik het toch maar laat tot dat ik getrouwd ben en nog geen kinderen wil :hihi:
Nou ik heb de gewichtstoename niet geprobeerd en jij ???? Waar kan je die halen, zijn dat pilletjes en hoeveel kosten ze???
( sorry als ik veel vraag )
& jah het is erg dramatisch de verschillen wat mensen krijgen door de pil...dus doe maar toch liever niet denk ik . want hoorde ook dat et tegen haaruitval helpde en als je er meestopt je meer haaruitval krijgt dus dat wil ik niet meemaken haha...
k hoor van je
xx
Juist jaa!! daarom ik neem die risico's liever niet! :D
Mijn nicht had het tijdje terug gebruikt en het hielp bij haar best wel!
Het is poeder dat je moet mengen met melk of yogurt etc is verkrijgbaar bij de tuinen en je moest het 3 keer per dag innemen !
BeWithYou
02-10-2007, 21:27
Jaaa dat zou ik ook doen als ik jou was!!
hahah joh? afgevallen of aangekomen :hihi:
nee, afgevallen!! :hihi:
en in de ramadan is er nog een kilo van afgegaan!:maf:
maar goed, stressperiode is voorbij dus dat aankomen kan na de ramadan gewoon beginnen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.