Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : NAIEVE marokkaanse meiden..

Pagina's : [1] 2

LZN
21-10-2003, 13:54

Dag forumleden, Gisteren zat ik op mijn faculteit een bak koffie te drinken. Niet alleen, maar samen met een aantal studiegenoten en een paar (volbloed hollandse) jongens die ik niet ken(de). Een van de jongens, "Pietje" werd gebeld door een vriend van hem. Toen hij ophing liep hij rood aan van opwinding en wist Pietje niet hoe snel hij over de tafel moest roepen dat zijn maatje een date had geregeld met een marokkaanse meid!! Vervolgens werd het wat rumoerig en ging de groep 'los'. Pietje meldde (en ik citeer); "Sooo hij heeft een marokkaanse chick 'geregeld', hij is mijn held!". Waarop een andere hollandse vriend met een big smile reageerde; "He zeg hem dat ie ook wat voor mij overlaat hahaha".. En nog een ander; "Ook een stootje van mij, ik wil wel proeven!". En tot slot de veelzeggende mededeling van Pietje; "Haha hij is helemaal mijn held als hij er 'overheen' mag, als het wat wordt en langer dan twee weken aanblijft is hij 'erop' gegaan...." De reden dat dit allemaal gezegd werd is waarschijnlijk omdat ik er niet marokkaans uitzie en daar ook niet snel voor wordt aangezien. In het bijzijn van een marokkaan wordt het natuurlijk anders gereageerd. Waarom ik dit plaats? Niet omdat dit mij chockeerde, dit soort uitlatingen staan niet op zichzelf. Meer omdat ik soms een beetje naar wordt van marokkaanse dames die de mythe slikken dat hollandse mannen veel netter, beschaafder en 'liever' zijn dan marokkaanse mannen. Ik denk dat dit gewoon erg tegenvalt en dat je overal 'heren' hebt en mannen die maar een ding willen. Of je nu marokkaan, nederlander, surinamer of whatever bent.. Groetjes :zwaai:.

TwinkleEye_19
21-10-2003, 13:59
Girls, u better what's out...some guy's, some guy's they told me about... That thing, that tingh, that tingh :boogie:

misSanae
21-10-2003, 14:05
:( triest dat sommige meiden daarin trappen

SOmaar
21-10-2003, 14:13
ben je net wakker of so tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zehma student hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

CHICAJAY
21-10-2003, 14:14

mannen blijven mannen, ongeacht hun nationaliteit. Je hebt er goede en slechte overal

deheks
21-10-2003, 16:01
Mannen zijn honden en ze zullen altijd hun pikkie achterna lopen of we nu in 2003 zitten of in 3002 zo zijn ze gemaakt. Ik heb ooit gehoord dat de verstand van een vrouw tussen haar benen zit maar naar maten ik ouder wordt ik heb ik mijn bedenkingen.... (Dit zou een citaat uit de heilige koran moeten zijn maar ik ben het nog niet tegen gekomen)

mziewna
30-10-2003, 15:45
MANNEN!!!!!!!!!! BAH

Fitfwyuh
30-10-2003, 15:54
tyah ..dat is naar dat mensen zo in mekaar zitten..maar dat heeft niet met naiviteit te maken denk ik maar het kan alles kan...altijd de kat uit de boom kijken

SaraZena
31-10-2003, 23:42
Origineel gepost door CHICAJAY mannen blijven mannen, ongeacht hun nationaliteit. :goedzo:

Teaser
01-11-2003, 00:18
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Girls, u better what's out...some guy's, some guy's they told me about... That thing, that tingh, that tingh :boogie: A Muslim sleeping with the gin Now that was the sin that did Jezebel in Who you gon' tell when the repercussions spin Showing off your ass 'cause you're thinking it's a trend Girlfriend, let me break it down for you again You know I only say it 'cause I'm truly genuine Don't be a hardrock when you're really a gem Babygirl, respect is just a minimum

EL_MoRo
01-11-2003, 00:39
Origineel gepost door YahiaAmin Dag forumleden, Gisteren zat ik op mijn faculteit een bak koffie te drinken. Niet alleen, maar samen met een aantal studiegenoten en een paar (volbloed hollandse) jongens die ik niet ken(de). Een van de jongens, "Pietje" werd gebeld door een vriend van hem. Toen hij ophing liep hij rood aan van opwinding en wist Pietje niet hoe snel hij over de tafel moest roepen dat zijn maatje een date had geregeld met een marokkaanse meid!! Vervolgens werd het wat rumoerig en ging de groep 'los'. Pietje meldde (en ik citeer); "Sooo hij heeft een marokkaanse chick 'geregeld', hij is mijn held!". Waarop een andere hollandse vriend met een big smile reageerde; "He zeg hem dat ie ook wat voor mij overlaat hahaha".. En nog een ander; "Ook een stootje van mij, ik wil wel proeven!". En tot slot de veelzeggende mededeling van Pietje; "Haha hij is helemaal mijn held als hij er 'overheen' mag, als het wat wordt en langer dan twee weken aanblijft is hij 'erop' gegaan...." De reden dat dit allemaal gezegd werd is waarschijnlijk omdat ik er niet marokkaans uitzie en daar ook niet snel voor wordt aangezien. In het bijzijn van een marokkaan wordt het natuurlijk anders gereageerd. Waarom ik dit plaats? Niet omdat dit mij chockeerde, dit soort uitlatingen staan niet op zichzelf. Meer omdat ik soms een beetje naar wordt van marokkaanse dames die de mythe slikken dat hollandse mannen veel netter, beschaafder en 'liever' zijn dan marokkaanse mannen. Ik denk dat dit gewoon erg tegenvalt en dat je overal 'heren' hebt en mannen die maar een ding willen. Of je nu marokkaan, nederlander, surinamer of whatever bent.. Groetjes :zwaai: Je hebt egt helemaal gelijk :zwaai:

gewoonsoumaya
27-11-2003, 14:35
He YahiaAmin wat ik fftjes tegen je willen zeggen is dat IK vind dat je een prachtige naam hebt ;) Liefs van mij!

doudia
27-11-2003, 14:48
Origineel gepost door YahiaAmin Dag forumleden, Gisteren zat ik op mijn faculteit een bak koffie te drinken. Niet alleen, maar samen met een aantal studiegenoten en een paar (volbloed hollandse) jongens die ik niet ken(de). Een van de jongens, "Pietje" werd gebeld door een vriend van hem. Toen hij ophing liep hij rood aan van opwinding en wist Pietje niet hoe snel hij over de tafel moest roepen dat zijn maatje een date had geregeld met een marokkaanse meid!! Vervolgens werd het wat rumoerig en ging de groep 'los'. Pietje meldde (en ik citeer); "Sooo hij heeft een marokkaanse chick 'geregeld', hij is mijn held!". Waarop een andere hollandse vriend met een big smile reageerde; "He zeg hem dat ie ook wat voor mij overlaat hahaha".. En nog een ander; "Ook een stootje van mij, ik wil wel proeven!". En tot slot de veelzeggende mededeling van Pietje; "Haha hij is helemaal mijn held als hij er 'overheen' mag, als het wat wordt en langer dan twee weken aanblijft is hij 'erop' gegaan...." De reden dat dit allemaal gezegd werd is waarschijnlijk omdat ik er niet marokkaans uitzie en daar ook niet snel voor wordt aangezien. In het bijzijn van een marokkaan wordt het natuurlijk anders gereageerd. Waarom ik dit plaats? Niet omdat dit mij chockeerde, dit soort uitlatingen staan niet op zichzelf. Meer omdat ik soms een beetje naar wordt van marokkaanse dames die de mythe slikken dat hollandse mannen veel netter, beschaafder en 'liever' zijn dan marokkaanse mannen. Ik denk dat dit gewoon erg tegenvalt en dat je overal 'heren' hebt en mannen die maar een ding willen. Of je nu marokkaan, nederlander, surinamer of whatever bent.. Groetjes :zwaai: salaam Ja ik begrijp je wel. Maar verbaast het je dat die NL zo denken. Ik niet weetje waarom, omdat Marokanen onze landgenoten. Al zo denken, en bepaalde dingen doen. Laat staan andere soorten.

Darine_Chamalia
27-11-2003, 16:38
Het zijn geen naieve meiden, maar helaas domme meiden! Meiden die zichzelf verlagen om een "relatie" aan te gaan met iemand buiten Ons Geloof om. Meiden die anders denken en anders willen zijn, en bewust afstand nemen van hun eigen soort. En zichzelf graag blootgeven, en met hiv door het leven! Jammer om te horen, en erg om te zien!

lady_maroc86
28-11-2003, 13:31

je moet het zo zien zij vinden dat alle mocro's boyz met de nederlandse meiden spelen dus dachten zij zullen wij hun soort eens pakken kijken wat er zo interressant is. althans dat zijn de woorden van een toen voormalige NL vriend van mijn geen relatie maar gewoon via via kennen we mekaar. damm hij heeft het wel berouwd na zijn zegje. oh hij zei dat ze zeggen dat de nederlanders makkelijk zijn maar de mocro's chicks blijkbaar ook. daarna had ik spijt van mijn aktie ik heb wel mijn excuses aangeboden. daarna zag ik hem zelden ik ontweek hem meer ik vermoord hem nog eens een keer als hij gaat generaliseren je hebt mij de verkeerde

Pagina's : [1] 2