Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Smartie2 is back, marokkanen worden zwart gemaakt

LZN
21-10-2003, 11:31

Wij marokkanen worden weer zwart gemaakt, vreselijk, dergelijke taferelen spelen zich in de wijk van mijn ouders ook af Pendrecht Rotterdam Zuid 5314 ik word er gek van wil even naar de zuto van mijn broer lopen politie stopt en begint e te fouilleren, ik werd para en sloeg door heb de agent een gebroken neus geslagen, en vond mezelf heel wat, het was echt relax, en nu een boete van 75 neuro maar die wordt gesaneerd Ik werk mijn vriendin werkt ze heeft haar eigen zaak en ik ben deurwaarder relax he maar de volgende nederlander die in mijn gezicht ***marokkaan zegt schiet ik echt voor zijn raap en nog 1 ding HAMAS RULES!!!.

babyvanbelisma
21-10-2003, 11:32
Sukkeltje.......kom maar weer praten als je in de echte wereld bent gekomen okee?

DUTCHIEXL
21-10-2003, 11:34
je kan zien je kan beter naar je aandelen obligaties gaan met je die schiet ik dood en je bent geen *** marokaan als je uit een keizer snee geboren bent'

DUTCHIEXL
21-10-2003, 11:38
ik dacht dat je israel boycotte moet je vooral aandelen kopen

babyvanbelisma
21-10-2003, 11:43

Origineel gepost door smartie2 Ben ik dat niet dan, wat is jouw probleem oke dan de disacties kunnen weer beginnen, marokkanen zijn gewoon de ghetto van nederland en meid hou je bezig met je zaakjes en kom geen biggie moffoe hier zetten tegen mij ja miz el k a h b a etesheth jime sukkel

grendel
22-10-2003, 14:57
Origineel gepost door smartie2 Wij marokkanen worden weer zwart gemaakt, vreselijk, dergelijke taferelen spelen zich in de wijk van mijn ouders ook af Pendrecht Rotterdam Zuid 5314 ik word er gek van wil even naar de zuto van mijn broer lopen politie stopt en begint e te fouilleren, ik werd para en sloeg door heb de agent een gebroken neus geslagen, en vond mezelf heel wat, het was echt relax, en nu een boete van 75 neuro maar die wordt gesaneerd Ik werk mijn vriendin werkt ze heeft haar eigen zaak en ik ben deurwaarder relax he maar de volgende nederlander die in mijn gezicht ***marokkaan zegt schiet ik echt voor zijn raap en nog 1 ding HAMAS RULES!!! Het was toch geen droom of zo, :D

babyvanbelisma
22-10-2003, 15:50
Dat weet niemand...

cheima
22-10-2003, 16:07
:rolleyes:!!!