Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : En de bijbehorende tegenprestatie natuurlijk!!

babyvanbelisma
21-10-2003, 11:20

Natuurlijk hoort er bij voorgaand topic ook een tegenpool. dus nogmaals: In plaats van constant op elkaars land en gewoontes en geloof te gaan zitten schelden gaan we nu aan opbouwende kritiek en 'relatietherapie' doen. Blijf nogsteeds rechtop in je stoel zitten, doe wat oefeningen zodat je geen rsi krijgt van al dat typen en daar gaan we weer! Jullie kunnen deze topic een succes maken, ik weet het zeker. Ik heb vertrouwen in jullie!! Nou, hier komt de opdracht: Noem zo veel mogelijk positieve punten van Marokko en de Marokkanen. Positieve punten van de Islam zijn ook welkom Ik heb nogmaals het vriendelijke verzoek om vooral hard je best te doen, het is mogelijk, zeker weten. Zet je slechte ervaringen en dergelijke opzij en probeer naar de positieve kanten te kijken. Enne.......geen ruzie zoeken op mijn topic graag anders word ik heel verdrietig.....

DUTCHIEXL
21-10-2003, 11:28
het beste punt waar we ook zijn we vallen op

babyvanbelisma
21-10-2003, 11:29
Ik zal zelf wel beginnen: Ik vind het een goed punt van marokkanen dat ze ontzettend gastvrij zijn. Er staat altijd wel een extra bord klaar (of er ligt een extra lepel want meestal wordt er van 1 bord gegeten;)) Ook zijn ze over het algemeen erg vrijgevig, ze doen niet aan 1 euro uitlenen en dan vervolgens ook weer terugvragen. Verder is het altijd gezellig met feesten en als er feest is, wordt er ook echt geFEEST!!

babyvanbelisma
21-10-2003, 11:44
Niet echt veel enthousiasme moet ik zeggen...

Elberfeld
21-10-2003, 12:45

Marokkaanse jongens weten hoe zich trendy moeten kleden. (bij deze nog allemaal bedankt voor het goede voorbeeld!)

babyvanbelisma
21-10-2003, 12:47
Ja meestal wel maar laten we vooral die truien met 10 miljoen kleurtjes begin jaren 90 niet vergeten... Daar waren ze toch heel even het spoor bijster..;)

Peej
21-10-2003, 12:48
Er zijn veel Marokkanen (vooral ook de meisjes) die het zeer goed doen op school. Marokkaanse meiden op een hogeschool of universiteit zijn al lang geen uitzondering meer.

babyvanbelisma
21-10-2003, 12:48
Origineel gepost door Peej Er zijn veel Marokkanen (vooral ook de meisjes) die het zeer goed doen op school. Marokkaanse meiden op een hogeschool of universiteit zijn al lang geen uitzondering meer. Dat is waar. De tendens zal ook wel doorzetten de komende jaren denk ik...

rnaj
21-10-2003, 13:05
over het algemeen vindt ik marokkanen lief en aardig, maar dat zei babyvanbelisma ook al. Ik verbaas me soms over de inzet die getoont wordt, studeren en 20uur/wk werken, of afgestudeerd en toch in de supermarkt (moeten)werken. marokkanen zijn socialer tegen elkaar, dan Nederlanders. (En ik heb een lijstje met marokkanen die de uitzondering vormen, maar dat zal jullie niets verbazen) Maar ik begrijp niet waarom ze altijd met de hele familie het voetpad moeten blokkeren ;)

babyvanbelisma
21-10-2003, 13:34
Weet je wat ik ook goed vind trouwens? Dat heel veel marokkaanse jongeren veel voor hun ouders doen, vooral als ze ouder zijn. Ze helpen financieel, door veel te werken naast school zoals rnaj al zei en ze zullen hun bejaarde ouders niet zo snel in een bejaardentehuis zetten.

DUTCHIEXL
21-10-2003, 13:50
dat van het bejaardenhuis weet ik zo net nog niet van onze generatie

babyvanbelisma
21-10-2003, 13:55
Nou ik ken veel mensen die wel bereid zijn voor hun ouders te zorgen als ze oud zijn hoor..... En wat zou je zelf willen?

Willemien
21-10-2003, 14:04
Ik zou het eigenlijk wel interessant vinden alsmarokkanen hier wat positieve en negatieve punten gaat opnoemen van de marokkanen. Ik heb gemerkt dat ze best heel eerlijk en realistisch daarover kunnen zijn. Ik zou bijv. wel eens willen weten of ze het met Rnaj eens zijn, dat marokkanen zo lief tegen elkaar zijn ... ik denk namelijk dat dat niet zo is :D